Het weggeef-topic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Re: Het weggeef-topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:13

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:37

upendo schreef:
Dank jullie dames! _O_

Misschien in het volgende deel een lijstje in de beginpost zetten zoals ik al opperde.. :)

Want het mimimimi ik mocht het niet dus jij ook niet begint me de strot uut te komen. ;)

Ik heb hier nog in de aanbieding:
Een klein verwensetje met douche- en badspulletjes voor een bokker die het verdient. :)
Ik heb zelf meer dan zat en moet vanwege verhuizen een deel de deur uit doen, dus zodoende.

Ik ga waarschijnlijk meer tegenkomen (Hoesjes voor Samsung Galaxy S2, paar DVD's die weg mogen, net als boeken). Dus ik post hier binnenkort nog meer!

Maak maar een lijstje met de afspraken dan plak ik hem wel in de OP :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:41

Essie73 schreef:
upendo schreef:
Dank jullie dames! _O_

Misschien in het volgende deel een lijstje in de beginpost zetten zoals ik al opperde.. :)

Want het mimimimi ik mocht het niet dus jij ook niet begint me de strot uut te komen. ;)

Een klein verwensetje met douche- en badspulletjes voor een bokker die het verdient. :)
Ik heb zelf meer dan zat en moet vanwege verhuizen een deel de deur uit doen, dus zodoende.

Ik ga waarschijnlijk meer tegenkomen (Hoesjes voor Samsung Galaxy S2, paar DVD's die weg mogen, net als boeken). Dus ik post hier binnenkort nog meer!

Is dit iets?? Even aanvullen waar nodig?

Voordat je iets wilt weggeven of hebben, lees dit aandachtig door!

Er zitten een aantal regeltjes aanvast voor het weggeven van spullen:
  • Er mag hier níets verkocht worden
  • Er mag ook níets geruild worden
  • Het enige wat betaald wordt, zijn verzendkosten

Wil je iets weggeven? Gebruik dan even dit handige format! Zo bespaar je jezelf een enorme stroom aan pb's met dezelfde vraag en hoeven degene die het graag van je overnemen niet moeilijk te doen :) .
Wat?:
Maat/Kleur etc:
Waar op te halen?:
Verzendkosten?:
Foto's?:

Wil jij graag iets overnemen van een ander? Ook daar zitten wat regeltjes aan vast!
  • Reageren via de PB
  • Er mag níet gevraagd worden om spullen

Weet jij niet wat de verzendkosten voor je pakketje zullen zijn? Bedenk eerst even goed of het in een enveloppe zou passen of niet. Dan kun je hieronder kijken naar de prijzen per gewicht. Je zult je pakketje/enveloppe dus wel even moeten wegen.
Laatst bijgewerkt door Marjo op 24-06-13 23:16, in het totaal 3 keer bewerkt

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:46

Citaat:
Ik heb nog de volgende boeken in de aanbieding:
* omnibus CSI: Oud zeer, bewijskracht, Hartslag (schrijver M.A. Collins)
* Handboek voor de Military Ruiter door M. Todd
* De Feniks club door J. Turner-Hospital
* Paardrijden door H. Werner
* Vuurproef door D. Francis (ex-biebboek)
* Begraven door M. Koryta
* en een Zaldi catalogus, is in het spaans/engels. Jaar v. uitgave kan ik er niet in vinden.

Alles liefst verzenden, de boeken passen -op de omnibus na- per stuk allemaal door de brievenbus.
verzendkosten zijn voor de krijger.

*voor nu is alles gereserveerd!*

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:58

Goed lijstje Marjo! Wordt is met dt, maar verder heb ik er niets op aan te merken of aan toe te voegen. :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:00

Ja sorry, ben zo druk dat mn Nederlands er een beetje onder lijdt. Gelukkig is mijn opleiding in het Engels :Y)

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:05

Ik vind het top. +:)+ Fijn dat het eindelijk in de OP gezet kan worden. Zal vast veel discussies en herhalingen voorkomen.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:11

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:16

Ik heb nog een kleine toevoeging gedaan mbt verzendkosten :)

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:18

Robynn schreef:
Wat een leuk topic!
Ik heb voor een super goed huisje 5 gratis kippen kuikentjes.
Op marktplaats vraag ik er geld voor,
Maar via bokt zijn ze gewoon gratis ;)
http://link.marktplaats.nl/678238109

Er is een eitje gelegd door een van de kipjes! Ze doen het hier heel goed. (Super bedankt Robynn)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 06:30

Femke_L schreef:
Femke_L schreef:
Ik geef weg: (2 fotoshoots)
Een fotoshoot gratis binnen een straal van 15 km van Vught (anders de reiskosten vergoeden, fotoshoot blijft zelf gratis..)...
Voor: Mensen (kids/koppeltjes/klederdracht/thema/etc.) of paard + mens in bepaalde stijl/klederdracht/thema.

Wat geef ik weg:
- de fotoshoot
- min. 15, max. 25 foto's op webformaat met logo
- daarvan 1 te kiezen op groot formaat zonder logo, enkel voor eigen gebruik.

Stuur mij een pb met wat voor fotoshoot je zou willen én waarom...
Op basis van leuke/mooie redenen en goed outfits/thema's/etc. kies ik uit de eerste 10 aanmeldingen 2 kandidaten..

Ik wil mijn aanbieding even aanpassen..
Tot vanavond 20.00 uur kun je je aanmelden..
Ik ben écht op zoek naar mensen en evt. met paard of hond, maar dan moet het in een bepaald thema zijn.
Ik ben namelijk bezig met een portfolio op te bouwen met personen-fotografie.
Dus rijfoto's zijn niet helemaal mijn doel. Een paar foto's van de combinatie onder het zadel wil ik best maken, maar ik ben eigenlijk dus echt op zoek naar personen die zelf model willen staan.

Iedereen die nu een pb-tje heeft gestuurd krijgt nog reactie :)

Door vele interesse heb ik besloten om 5 i.p.v. 2 fotoshoots weg te geven. (enkel reiskosten wanneer ik naar hen moet komen, wanneer ze naar mij kunnen komen dan kost het niets).
De fotoshoots zijn vergeven aan:
- Pauline
- xelinexiwi
- Yvie_Juudje
- Joeluna
- Snne_

Alle krijgers hebben een pb-tje.

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 07:36

Ahh ik sta er niet tussen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 07:41

Sorry, er waren echt heeeeel veel pb-tjes.. dus ik heb moeten kiezen, vandaar ook 5 shoots in plaats van 2.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 07:56

tamaramt schreef:
ik heb nog te vergeven:

[b]naomi campbell eau de toilette = VERGEVEN[/b]

DE REST IS NOG TE VERGEVEN;

ladyshave
nylon sporenriempjes
zwart ikea bijzettafeltje

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:33

Marjoow, goed lijstje! Zou alleen eraan toevoegen dat Bokt op geen enkele manier verantwoordelijk is als er iets mis gaat met de verzendkosten/verzending.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:33

Meh, beetje overdreven

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:34

Het is wel zo, het is niet zoals op de markt dat je een klacht kan indienen ofzo.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:08

Het is zo, ik ben er al slachtoffer van geworden. :Y) . Kan.mijn bericht niet meer aanpassen...

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:19

Marjoow schreef:
Essie73"//\\]
[quote="upendo schreef:
Dank jullie dames! _O_

Is dit iets?? Even aanvullen waar nodig?

Wil je iets weggeven? Gebruik dan even dit handige format! Zo bespaar je jezelf een enorme stroom aan pb's met dezelfde vraag en hoeven degene die het graag van je overnemen niet moeilijk te doen :) .
Wat?:
Maat/Kleur etc:
Waar op te halen?:
Verzendkosten?:
Foto's?:
Welke merk:
Gebruikt ongebruikt?:

Wil jij graag iets overnemen van een ander? Ook daar zitten wat regeltjes aan vast!
  • Reageren via de PB

Bokt is op geen enkele manier verantwoordelijk is als er iets mis gaat met de verzendkosten/verzending. Ook de verkoper niet!

Weet jij niet wat de verzendkosten voor je pakketje zullen zijn? Bedenk eerst even goed of het in een enveloppe zou passen of niet. Dan kun je hieronder kijken naar de prijzen per gewicht. Je zult je pakketje/enveloppe dus wel even moeten wegen.
[/quote//\\]

Misschien nog handig. In gevallen van DVD's en Boeken de titels & misschien de schrijvers?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:25

@MyHu: Ziet er goed uit!

Misschien nog als toevoeging: Er mag niets gevraagd worden?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:29

Staat er al in :)

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:31

MyHu schreef:
Staat er al in :)

Je hebt gelijk, top!

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:38

Ik heb even snel een aantal dingetjes gevonden waar ik iemand misschien nog blij mee kan maken. Ik zal binnenkort ook eens zoeken naar wat meer bruikbare spullen waar ik niks meer mee doe. :p
-Albert Heijn voetbalplaatjes verzamelboek 2008-2009, niet compleet wel redelijk vol, + een stapel dubbele plaatjes.
-Albert Heijn voetbalplaatjes verzamelboek 2009-2010, niet compleet wel redelijk vol, + heeel veel dubbele plaatjes in een verzamelbox.
-Geschiedenis examenbundel VWO 2012-2013 (wel in onderstreept)+ 2 examenkaternen over de examenonderwerpen van afgelopen en volgend schooljaar (de VS en de Republiek).
(Dit zijn een soort samenvattingen met alles wat je moet weten, tijdlijnen en begrippen erin.)
-Straathockeystick. http://oi43.tinypic.com/2uiwvtz.jpg
- 2 rijbroeken, niet de mooiste meer, maar altijd handig als reserve of werkbroek oid. Is maat 36, maar vallen veel kleiner. Ik heb 34/36 en mij zijn ze veel te strak. Wil bij interesse wel de taille en lengte precies opmeten. Van het merk global. Groen geruite heeft een winkelhaak, maar die is stevig gerepareerd. En de blauw/bruin geruite heeft wat bobbeltjes op de knie, dat zie je denk ik niet als je hem aan hebt. http://oi44.tinypic.com/do9lqe.jpg http://oi41.tinypic.com/34zdpaa.jpg

Verdere foto's leek me niet nodig want de spullen spreken voor zich. :p
Alles is op te halen in Utrecht. Verzenden wil ik ook wel doen, maar liever ophalen.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:53

blond_queen schreef:
Ik heb even snel een aantal dingetjes gevonden waar ik iemand misschien nog blij mee kan maken. Ik zal binnenkort ook eens zoeken naar wat meer bruikbare spullen waar ik niks meer mee doe. :p
- 2 rijbroeken, niet de mooiste meer, maar altijd handig als reserve of werkbroek oid. Is maat 36, maar vallen veel kleiner. Ik heb 34/36 en mij zijn ze veel te strak. Wil bij interesse wel de taille en lengte precies opmeten. Van het merk global. Groen geruite heeft een winkelhaak, maar die is stevig gerepareerd. En de blauw/bruin geruite heeft wat bobbeltjes op de knie, dat zie je denk ik niet als je hem aan hebt. http://oi44.tinypic.com/do9lqe.jpg http://oi41.tinypic.com/34zdpaa.jpg

Verdere foto's leek me niet nodig want de spullen spreken voor zich. :p
Alles is op te halen in Utrecht. Verzenden wil ik ook wel doen, maar liever ophalen.

Ik ben geïnteresseerd in de rijbroeken heb maat 34. Dus ik denk dat het wel past. Hoeveel kost verzenden?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:29

Nog even iets aangepast met jullie commentaar/tips

Citaat:

Wat?:
Maat/Kleur etc*:
Andere relevante informatie:
Waar op te halen?:
Verzendkosten?:
Foto's?:
Staat: Nieuw, zo goed als nieuw, in goede staat, gebruikt, oud, zeer oud.

*: Heb je kleding of iets dergelijks? Geef de maat even aan. Ook de kleur van het product even aangeven. Heb je boeken/dvd's? Geef dan even de auteur aan.

• Reageren via de PB

Let op! Bokt is op geen enkele manier verantwoordelijk voor afspraken gemaakt in dit topic! Wordt je opgelicht? Heb je verzendkosten betaald maar geen product ontvangen? Of je product verstuurd maar geen verzendkosten ontvangen? Dan dien je dit zelf op te lossen! Bokt zal hierin niet bemiddelen!