poedersuiker sneeuw.. Hopelijk is het zaterdag weg, anders kan ik niet naar de hondentraining.. Want mijn jack russel verdwijnt helemaal in de sneeuw
tine10
Geplaatst: 12-03-13 13:45
gohya schreef:
tine10 Ik heb zaterdag ook goed weer nodig,dus ik reken er op dat de berichten niet kloppen voor zaterdag. Ik zeg: zaterdag droog,wolken,zon en een graad of 8.
Doen we
Shirley
Geplaatst: 12-03-13 13:53
mieske schreef:
poedersuiker sneeuw.. Hopelijk is het zaterdag weg, anders kan ik niet naar de hondentraining.. Want mijn jack russel verdwijnt helemaal in de sneeuw
Het zonnetje schijnt hier ook maar het is nog wel koud... brr
gohya
Geplaatst: 12-03-13 15:00
Jeetje wat is die wind koud zeg. véél kouder dan gister. De lucht is hier vrij blauw,ook veel zon,maar natuurlijk moet die klier van een wind het weer verpesten.
Shirley das lekker dan als je nu zonder kachel zit. Eind v.d. middag gaat de wind afnemen,dan kan jij weer lekker stoken in je huis!
Ga nu gewoon een keertje extra naar buiten, dan valt het binnen weer mee ... Zit in elk geval dan uit de wind
gohya
Geplaatst: 12-03-13 15:13
Shirley je went er aan hoor,haha. Ik heb een half jaar zonder verwarming of kachel gezeten,ook in de winter bij s'nachts -16. [Was foutje v.d. NUON bleek later].Had dus ook geen stroom/gas. je gaat vanzelf wat doen en dan word je ook warm.
Ik ben ook niet zo flauw aangelegd, hoor, maar als de leidingen en afvoeren gaan bevriezen met die wind, word je toch iets minder blij
fargo
Geplaatst: 12-03-13 16:07
hier zie ik uit mijn raam dat het echt minder had aan het waaien is. Ik heb een joekel van een denneboom in mijn werktuin - lees 20m plus en die bewoog de hele dag nog al. Nu zie je alleen stukjes af en toe wat bewegen. Zonnetje is ook echt aanwezig. Op plaatje op eerste pagina topic zie ik graden boven nul in deze regio - YESS. Tussen de 0,6 en 1,7 graad, hoop dat onze bak dus vanavond om 7 uur toch te berijden is..
Miriam91
Geplaatst: 12-03-13 16:10
Blauwe lucht en zon maar wát een rottige wind zeg!
Ik verwacht a.s. vrijdag weer lenteachtige temperaturen.Het begint met een graad of 8 overdag. Ook het weekend lekker weer.Voor maandag verwacht ik een graad of 14.