Ik vind het zelf inderdaad een beetje te casual voor een eindgala (eindgala hoort naar mijn mening in white tie) maar als jij je er prettig in voelt, wie houdt je tegen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imke1998 schreef:ik wilde graag iets bershka bestellen, maar als ik bij h&m xs heb (valt best groot), moet ik bij bershka dat dan ook, of vallen de maten er veel kleiner?
NiNa_14 schreef:Imke1998 schreef:ik wilde graag iets bershka bestellen, maar als ik bij h&m xs heb (valt best groot), moet ik bij bershka dat dan ook, of vallen de maten er veel kleiner?
mijn ervaring is dat berska kleiner valt dan de hm.
Ik weet niet of je wel eens iets bij de zara koopt? die maten zijn redelijk goed te vergelijken.
__Rianne schreef:Haha geniaal die trui! Word er wel een beetje duizelig van![]()
Net nog even die grijze broek van de H&M gehaald voor 10 euro, das ja geen geld
Zag nog een mooie lichtegele blazer voor 50%, maar was niet meer in mn maat
NiNa_14 schreef:Imke1998 schreef:ik wilde graag iets bershka bestellen, maar als ik bij h&m xs heb (valt best groot), moet ik bij bershka dat dan ook, of vallen de maten er veel kleiner?
mijn ervaring is dat berska kleiner valt dan de hm.
Ik weet niet of je wel eens iets bij de zara koopt? die maten zijn redelijk goed te vergelijken.
__Rianne schreef:Davinia_ schreef:O o... Ze hebben nieuwe dingen bij de H&M en ik voel een grote bestelling aankomen
Waarom zeg je dit nou weerhaha zie alweer allemaal dingen die ik graag wil nu haha. Mouwloze blouse maar voor 5 euro das nog eens een koopje!
Davinia_ schreef:Voor de meiden die graag nog een kanten short wilde hebben, bij de H&M hebben ze ze nu! Ik ga straks gelijk bestellen
nomarjet schreef:Davinia_ schreef:Voor de meiden die graag nog een kanten short wilde hebben, bij de H&M hebben ze ze nu! Ik ga straks gelijk bestellen
Welke bedoel je ?
linkjee ?