Hier al een hele poos droog,geen wind en het begint al lichtjes op te klaren. Vanmiddag komt de zon ook nog. We krijgen alleen zaterdag een graadje vorst,zondag en maandag is alweer boven nul.
Hopelijk helpt het de plassen een beetje verdampen ...
Marcella
Geplaatst: 30-01-13 12:34
Zon.
Ga even bedenk wat ik ga doen. Moet namelijk wel blijven bewegen, maar binnen de grenzen. En ik moet trouwens ook nog boodschapje halen bij de winkel. Denk dat ik dit maar lopend ga doen 1 km heen en 1 km terug. Heb ik toch wat beweging gehad en een frisse neus gehaald.
Wat een woei!!!! Maar het is wel droog. Dat betekent dat mijn bijrijder, die vandaag voor het laatst is omdat ze een half jaar naar het buitenland gaat, lekker kan rijden. Daar ben ik wel blij om!!
Zon met af en toe bewolking en daarstraks leek het even of er een bui aan kwam, maar die is volgens door de flinke wind die er op dat moment stond overgewaaid. Het waait nu wel behoorlijk.
Vandaag is het echt al kei vies weer storm en alles.
gohya
Geplaatst: 30-01-13 20:02
Hier vanmiddag effe de zon,toen werd het pikdonker,maar het meeste trok over,er is wel een bui gevallen.Daarna kwam de zon weer door.En nu ist heldere hemel. Al met al geen verkeerd weer gehad.
Bij mij op het weiland zijn bijna álle plassen water weer weg.Al het water is afgevoerd via mijn riviertje naar de sloot toe.