Lous schreef:Dat horloge heb ik al een tijdje zien hangen.Helaas is hij niet verstelbaar en dus veel te groot voor mijn dunne polsjes.
Jammer want hij past helemaal bij mijn verzameling
Dat had ik dus ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandy517 schreef:Lous schreef:Dat horloge heb ik al een tijdje zien hangen.Helaas is hij niet verstelbaar en dus veel te groot voor mijn dunne polsjes.
Jammer want hij past helemaal bij mijn verzameling
Je kunt er toch schakels uithalen?
Smee__ schreef:Die 8,- broeken gaan bij mij wel al een hele tijd mee en zijn ook nog niet versleten!
Blingh schreef:Ik lees een stukje over schakels uithalen maar dat hoeft niet bij een juwelier hoor. Kun je vaak ook zelf doen of met behulp van wat gereedschap. Wat voor schakels zijn het?
Stefaaah schreef:Smee__ schreef:Die 8,- broeken gaan bij mij wel al een hele tijd mee en zijn ook nog niet versleten!
Ik heb wel een rits terug moeten vast naaien, die was losgekomen. Maar buiten dat kleine ding, helemaal niet versleten en ik draag die broek echt vaak!
Er zit enkel een vlek op die er niet meer uit geraakt, maar da's mijn eigen schuld
Smee__ schreef:Ik vind de meeste lingerie daar vooral ook heel mooiHeb laatst ook weer twee mooie setjes gekocht
En er zit tenminste niet van die ontiegelijke vulling in zoals bij bh's van de H&M ofzo