Het zeewater is nu nog te warm,en daarom is het bij jullie aan de kust gewoon te warm. BR klopt vaak voor geen meter.Je zou een thermometer bij je buiten moeten hangen in de schaduw.Kijk dan maar eens of BR de juiste temperatuur aangeeft als op jou thermometer.
Hier net ook super mini miezer regen. Het is niet waterkoud,dit is een droge kou.
Sleeper
Geplaatst: 20-12-12 18:03
gohya schreef:
Nog 10 weekjes en tis alweer lente.
Wat een heerlijk positief berichtje!
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-12 18:23
Sleeper schreef:
gohya schreef:
Nog 10 weekjes en tis alweer lente.
Wat een heerlijk positief berichtje!
Ik vind dat een stom bericht... Ik wil gewoon een èchte winter, niet dit gezeik en die 0,76cm sneeuw die we 1 dag gehad hebben... Van mij mag de lente nog lang op zich laten wachten... betekent alleen maar weer niezen en die stomme warmte waar ik niets mee kan...
Een overgang naar koud weer en sneeuw/vorst gaat altijd gepaard met vooraf een paar warme dagen. Dus we hebben nu de warme dagen voor de Kerst en dan met de Kerst komt de koude periode. Zo zou het volgens mij moeten gaan.
Nayomie
Geplaatst: 20-12-12 18:48
gohya schreef:
Een overgang naar koud weer en sneeuw/vorst gaat altijd gepaard met vooraf een paar warme dagen. Dus we hebben nu de warme dagen voor de Kerst en dan met de Kerst komt de koude periode. Zo zou het volgens mij moeten gaan.