Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Mijn vriend heeft het ook een keer gehad, zoiets. Hij heeft aangifte gedaan en ze hadden al meer klachten. Via IP adressen is het redelijk te achterhalen waar iemand vandaan komt, zeker met behulp van marktplaats. Mijn vriend had na 2 maanden zijn geld terug. Zeker aangifte doen dus! (en je niet weg laten sturen als de politie zegt dat het geen zin heeft, je hebt het recht aangifte te doen en ze zijn dan verplicht er iets mee te doen!!!)
Kentaro schreef:Wees blij dat ze van de achterkant vragen.....
DeMolenhoek schreef:Nou, ben via kapaza (belgie) gaan kijken naar een auto. Vraagprijs was 1500. Kom daar toe, doe een testritje. "Nou wat vind je er van" Gho.... Niet slecht. "Wil hem wel graag snel verkopen, voor 1200 mag hij weg
Huh? Ik had noch thans al gezegd akkoord te gaan met de vraagprijs maar blijkbaar wou hij minder
Joyckuh schreef:Leuk topic! Zelf koop en verkoop ik ook regelmatig wat via MP.
Ik heb een nachtkastje op MP staan, nu kreeg ik een mailtje of ik hem ook op de post kon doen? Omdat het kastje ophalen veel te ver rijden zou zijn. Goed een uur rijden. Of ik moest ze natuurlijk tegemoet komen en tot halverwege rijden! Ja die is gek