Nou hier bij Assen hebben we vanmorgen flink wat regen gehad en volgens mij komt er straks nog meer.. Het is hier grijs en grauw, straks toch maar ff kijken of ik droog kan paardrijden!
Hier was het redelijk rustig vannacht. Of ik heb niets gehoord, dat kan ook. Vind het voor vandaag tot nog toe meevallen. Droog en zelfs af en toe een zonnetje. Maar misschien komt er nog wat aan....
mieske
Geplaatst: 02-11-12 13:44
Nog steeds droog, waait wel heel hard.. Heerlijk met paardje gerommeld en de wei uitgemest
Robin
Geplaatst: 02-11-12 13:46
mieske schreef:
Nog steeds droog, waait wel heel hard.. Heerlijk met paardje gerommeld en de wei uitgemest
Hetzelfde hier dus.... Ik vind de wind niks aan, die mag wel weer afschaffen. Ponylief denkt nu dat ie kan vliegen...
Ik vind een beetje wind op z'n tijd niet erg (lekker voor een strandwandeling), maar voor mij is het lekkerste weer wat ik maar kan bedenken: dikke laag sneeuw op de grond, -3 vorst, strakblauwe lucht en praktisch windstil. Dan ben ik buiten en kost het me heel veel moeite om naar binnen te gaan....
Crap... het gaat hier een flinke tijd regenen en dat is precies als ik bij mijn paard ben... Dan maar een dagje niets, aangezien zowel paard als ik niet van rijden in de regen houden...