Tianbelli, schijnt ie overal door? Anders is een onderjurkje misschien een idee? Ik zou er wel voor gaan voor die refund hoor, scheelt toch weer....
Courses, haha ik herken ineens je ava op girlscene ik had wat simpele zwarte tassen in m'n watch list staan maar heb ik eruit gegooid... zal eens zoeken.
En hoe kan ik die feedback weer verwijderen? Het is langer dan 2 maand geleden gekocht (+60dagen) dus staat nietmeer in mijn lijst van gekochte artikelen helaas.
Ze moet me dus eerst een aanvraag sturen dat ik moet accepteren voor ik mijn feedback op haar kan veranderen. Heb netjes gestuurd dat ik het zal doen zodra ik het geld heb gekregen. Heb voor de rest bij haar feedbacks gekeken, op elke pagina had ze wel een negatieve feedback, vooral van kleedjes die een slechte goedkope uitgave zijn van wat er op de foto staat..
Nouja, nietmeer bij bestellen dus
Suusie22
Geplaatst: 27-08-12 21:47
heb je linkje van die verkoper? ik ben wel een beetje nieuwsgierig
je weet dat je dat niet op alle wenkbrauwen kunt gebruiken? alle wenkbrauwen hebben een andere vorm, sommige vormen kunnen iemand heel goed staan en sommige vormen ook niet ...
het ziet er wel geniaal uit!
Anoniem
Geplaatst: 27-08-12 21:59
Suusie22 schreef:
je weet dat je dat niet op alle wenkbrauwen kunt gebruiken? alle wenkbrauwen hebben een andere vorm, sommige vormen kunnen iemand heel goed staan en sommige vormen ook niet ...