Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:47

Leuke ervaring van Marktplaats mag ook? :D

M'n vriend zocht een kitten, via MP veel gekeken, uiteindelijk naar 1 wezen kijken;

Afbeelding

M'n nieuwe vriendinnetje! :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:58

tinkermina schreef:
Ze had mijn geld al ontvangen VOOR dat ze een lang weekend op vakantie ging, en zaterdag heeft ze me gemaild vanaf haar vakantie adres...

ik reageerde op Chimella, die denkt blijkbaar dat iedereen die op vakantie is daar ook kan bankieren.

Tinkermina, het is ook afhankelijk van hoe kort voor haar vakantie het geld is overgemaakt, en van haar schema. Ik kan me voorstellen dat wanneer ik bijvoorbeeld geld zou overmaken op vrijdag en die persoon gaat zaterdag op vakantie, dat hij/zij druk is met andere dingen en helemaal niet meer de bankrekening checkt.

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 08:46

Kinke schreef:
tinkermina schreef:
Ze had mijn geld al ontvangen VOOR dat ze een lang weekend op vakantie ging, en zaterdag heeft ze me gemaild vanaf haar vakantie adres...

ik reageerde op Chimella, die denkt blijkbaar dat iedereen die op vakantie is daar ook kan bankieren.

Tinkermina, het is ook afhankelijk van hoe kort voor haar vakantie het geld is overgemaakt, en van haar schema. Ik kan me voorstellen dat wanneer ik bijvoorbeeld geld zou overmaken op vrijdag en die persoon gaat zaterdag op vakantie, dat hij/zij druk is met andere dingen en helemaal niet meer de bankrekening checkt.

Oke kan ik allemaal best rekening mee houden.....als ik dat had geweten.
Ik zat dus al 3 dagen op bericht van haar kant te wachten, we hadden afgesroken dat ze me direct zou mailen als het geld bij haar was bijgeschreven, ze heeft geen woord gerept over een lang weekend weg...hoeft mss ook niet, maar ze mailde me zaterdag dus wel...dat ze dinsdag ernaar zou kijken.
Dan had ze had anders moeten afspreken, dan was er geen ''probleem'' geweest.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:17

FriesRoosje schreef:
Ik had mijn auto op mp.nl staan met een vraagprijs van 4500 euro ( audi A6 avant met nieuwe zomer en winterbanden op alu velgen nieuwe remschijven en blokken voor en achter etc)
krijg ik een mailtje met de tekst "kom hem vanavond gelijk ophalen voor 1500 euro ik betaal contant mail me je adres even" heb ik terug gemailt dat hij daar niet voor weg ging. Krijg ik een mailtje terug met de tekst "Ja maar ik heb net mijn rijbewijs gehaald dus meer geld heb ik niet" Ja daag droom lekker verder ;)

dan kan je net een golf kopen. Haha, audi voor 1500 euro... :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:18

Courses schreef:

M'n vriend zocht een kitten, via MP veel gekeken, uiteindelijk naar 1 wezen kijken;

[ Afbeelding ]

Ah wat lief. Kerngezond?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:24

Wij kochten van de week 2 banken. Maakten afspraak om ze op te halen om 20.00 uur omdat de verkoper naar het strand ging.Belt hij om 19.00 uur op of we nou nog kwamen want hij had een hoger bod gehad.
Als je er dit soort praktijken als professioneel handelaar zou nahouden, zou je binnen de kortst mogelijke tijd geen klanten meer overhouden!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:08

GRR weer eens een verkoper die niet terug mailt. (had een aantal weken geleden gemaild over iets.)

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:30

Heb ook iets leuks meegemaakt _-:(
Had vrijdag gemaild voor een zadel waar ik interesse in had. Ik vroeg wat de vraagprijs was. Ze antwoordde vrij snel en ik was akkoord met de vraagprijs. Ik wou wel graag komen kijken om te zien of het zadel wel zou passen. Ze zei dat dat goed was maar dat ze nu nog in Frankrijk was en dat ze me zaterdagavond of zondag ging terugmailen. Allemaal goed en wel voor mij. Tegen zondagavond had ik nog steeds geen antwoord dus had ik zelf gemaild of ik nog kon komen kijken voor dat zadel.. heb nog steeds niets teruggekregen en dit is al een week geleden. Ook de advertentie is al weggehaald.. Nou wat een service >;) in plaats van dat ze dan gewoon zegt dat het zadel al verkocht is of zo...

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:34

Wat een vervelende ervaringen allemaal!
Ik heb nu een rijbroek erop staan, ook op bokt, nog geen reactie's.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:40

Nayomie schreef:
Courses schreef:

[ Afbeelding ]

Ah wat lief. Kerngezond?

Yep helemaal! We gaan zo naar de dierenarts zodat ze ge-ent kan worden omdat ze nu oud genoeg is daarvoor :)
Ze is echt super leuk! <3

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:34

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:06

*grinnik* er zit iemand in jouw foto (nr 3) een foto te maken :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:18

Dat ben ik :')

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:20

Alja schreef:
heb de afgelopen maanden 4 zadels verkocht en steeds binnen een week :)

Zo, hoe doe je dat? Ik raak ze nl aan de straatstenen niet kwijt.
http://link.marktplaats.nl/546457309

Ik krijg voor mijn nieuwe zadel biedingen wat op 1/3 v/d nieuwprijs komt. Zadel kostte nieuw 2.050 euro en is hartstikke nieuw.
Ik vraag bieden vanaf de helft. Of mensen zijn zogenaamd geintresseerd en je hoort er nooit meer wat van :(
Volgens mij zit marktplaats momenteel vol met mensen die verveelt zijn door de vakantie en verder geen leven hebben of zo? %)

Maar ik kom ook vaak dingen tegen die ik interessant vind en verkopers krijgen er ook steeds vaker een handje van om maar niet te reageren. :?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:22

mijn zadels vielen in een andere prijsklasse, misschien dat dat er mee te maken heeft :)

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:23

Daar was ik al bang voor ja :')

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:32

Claudia78 schreef:
Alja schreef:
heb de afgelopen maanden 4 zadels verkocht en steeds binnen een week :)

Ik krijg voor mijn nieuwe zadel biedingen wat op 1/3 v/d nieuwprijs komt. Zadel kostte nieuw 2.050 euro en is hartstikke nieuw.
Ik vraag bieden vanaf de helft. Of mensen zijn zogenaamd geintresseerd en je hoort er nooit meer wat van :(
Volgens mij zit marktplaats momenteel vol met mensen die verveelt zijn door de vakantie en verder geen leven hebben of zo? %)

Maar ik kom ook vaak dingen tegen die ik interessant vind en verkopers krijgen er ook steeds vaker een handje van om maar niet te reageren. :?

Ik heb mijn zadel op bokt gezet. Heb al binnen een dag reactie gehad :) misschien is dat een idee?

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:20

Grrr... Nu weer een super enthousiaste koper die ineens niks meer van zich laat horen. Fijn dat je dan eerlijk geweest bent en daar dan andere mensen voor hebt afgehouden. Nu die alsnog maar gemaild, maar dan nog maar hopen dat ze interesse hebben...

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:41

:)
vosje456 schreef:
Claudia78 schreef:

Ik heb mijn zadel op bokt gezet. Heb al binnen een dag reactie gehad :) misschien is dat een idee?

Inmiddels staat hij niet meer tussen je advertenties *D

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:00

Even mijn frustratie kwijt hoor:

Ik heb een oude gaskachel gratis af te halen. Redelijk veel reacties ( gratis he... ) dus de eerste gemaild. U mag hem ophalen. geen reactie meer.

Oke, op naar de volgende. 'kan ik hem vanavond ophalen? ' . Ja hoor, dat kan. Hoe laat komt u? Geen reactie meer, dus ik ga daar dus niet op zitten wachten. Ik woon nog niet in dat huis, en heb in mijn oude huis nog genoeg te doen. Krijg ik net een mailtje dat hij voor de deur stond maar ik er niet was. "Nee meneer, ik heb ook gevraagd hoe laat u langs zou komen en daar heb ik geen antwoord op gehad en blijf niet de hele avond wachten" .

We gaan voor poging nummer 3.

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:14

ik heb net op de bokt markt mn leren rijlaarzen gezet, ben benieuwd...

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:47

:)
vosje456 schreef:
Claudia78 schreef:

Inmiddels staat hij niet meer tussen je advertenties *D

Mijn zadel? :P

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:35

Heb een pony te koop, kreeg ik deze reactie :')

wat een leuk beestje!!
ik woon ook in een bosgebied en zou zoo graag met van die kleintjes gaan mennen maarja dat zal voorlopig een droom blijven.
misschien een stomme vraag maar zou u me de foto's van de pony kunnen toesturen dan kan ik ze in me dagboek plakken.

tsja... vind het eigenlijk idd een beetje een domme vraag :=

Mysticism

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:37

Misschien hoopte ze dat je ze gratis gaf :P

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:39

haha ik weet het niet, moest er wel om lachen maar ga geen foto's voor haar dagboek sturen.
Dan zoekt ze maar een mooi wit pennypaard van google uit :+