M'n vriend zocht een kitten, via MP veel gekeken, uiteindelijk naar 1 wezen kijken;

M'n nieuwe vriendinnetje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkermina schreef:Ze had mijn geld al ontvangen VOOR dat ze een lang weekend op vakantie ging, en zaterdag heeft ze me gemaild vanaf haar vakantie adres...
Kinke schreef:tinkermina schreef:Ze had mijn geld al ontvangen VOOR dat ze een lang weekend op vakantie ging, en zaterdag heeft ze me gemaild vanaf haar vakantie adres...
ik reageerde op Chimella, die denkt blijkbaar dat iedereen die op vakantie is daar ook kan bankieren.
Tinkermina, het is ook afhankelijk van hoe kort voor haar vakantie het geld is overgemaakt, en van haar schema. Ik kan me voorstellen dat wanneer ik bijvoorbeeld geld zou overmaken op vrijdag en die persoon gaat zaterdag op vakantie, dat hij/zij druk is met andere dingen en helemaal niet meer de bankrekening checkt.
FriesRoosje schreef:Ik had mijn auto op mp.nl staan met een vraagprijs van 4500 euro ( audi A6 avant met nieuwe zomer en winterbanden op alu velgen nieuwe remschijven en blokken voor en achter etc)
krijg ik een mailtje met de tekst "kom hem vanavond gelijk ophalen voor 1500 euro ik betaal contant mail me je adres even" heb ik terug gemailt dat hij daar niet voor weg ging. Krijg ik een mailtje terug met de tekst "Ja maar ik heb net mijn rijbewijs gehaald dus meer geld heb ik niet" Ja daag droom lekker verder
Courses schreef:Leuke ervaring van Marktplaats mag ook?
M'n vriend zocht een kitten, via MP veel gekeken, uiteindelijk naar 1 wezen kijken;
[ Afbeelding ]
Nayomie schreef:Courses schreef:Leuke ervaring van Marktplaats mag ook?
[ Afbeelding ]
Ah wat lief. Kerngezond?
Alja schreef:heb de afgelopen maanden 4 zadels verkocht en steeds binnen een week
Claudia78 schreef:Alja schreef:heb de afgelopen maanden 4 zadels verkocht en steeds binnen een week
Zo, hoe doe je dat? Ik raak ze nl aan de straatstenen niet kwijt.
http://link.marktplaats.nl/546457309
Ik krijg voor mijn nieuwe zadel biedingen wat op 1/3 v/d nieuwprijs komt. Zadel kostte nieuw 2.050 euro en is hartstikke nieuw.
Ik vraag bieden vanaf de helft. Of mensen zijn zogenaamd geintresseerd en je hoort er nooit meer wat van![]()
Volgens mij zit marktplaats momenteel vol met mensen die verveelt zijn door de vakantie en verder geen leven hebben of zo?![]()
Maar ik kom ook vaak dingen tegen die ik interessant vind en verkopers krijgen er ook steeds vaker een handje van om maar niet te reageren.
vosje456 schreef:Claudia78 schreef:
Ik krijg voor mijn nieuwe zadel biedingen wat op 1/3 v/d nieuwprijs komt. Zadel kostte nieuw 2.050 euro en is hartstikke nieuw.
Ik vraag bieden vanaf de helft. Of mensen zijn zogenaamd geintresseerd en je hoort er nooit meer wat van![]()
Volgens mij zit marktplaats momenteel vol met mensen die verveelt zijn door de vakantie en verder geen leven hebben of zo?![]()
Maar ik kom ook vaak dingen tegen die ik interessant vind en verkopers krijgen er ook steeds vaker een handje van om maar niet te reageren.
Ik heb mijn zadel op bokt gezet. Heb al binnen een dag reactie gehadmisschien is dat een idee?
vosje456 schreef:Claudia78 schreef:
Ik heb mijn zadel op bokt gezet. Heb al binnen een dag reactie gehadmisschien is dat een idee?
Inmiddels staat hij niet meer tussen je advertenties