Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanda schreef:klopt. Het stukje waarin ze een deel van de autorit laten zien van polunsky naar huntsvile maakte grote indruk op mij. ik dacht letterlijk. Jamie rijdt tzt over diezelfde brug over dat meer of water. zijn laatste autorit. Zijn laatste blik van de buitenwereld.
Nant schreef:Ik duim ook voor een special visit Isegrim.
Ik heb voor mezelf wel besloten om geen deathrow inmate te gaan schrijven, iets waar ik tot voor kort over twijfelde, ik denk dat ik het niet zou trekken. Ik ben zelf heel bang voor de dood en hierdoor ga ik er zelf nog meer over nadenken en er mee bezig. Denk ook niet dat ik op die manier iemand kan steunen in zijn weg er naar toe.
Ik heb al een tijd niets van Monty gehoord, heb hem kaarten gestuurd en mails, maar hoor maar niets (al twee maanden niet). Denk dat ik zijn tante van het weekend even een mail stuur, wil natuurlijk niet te opdringerig overkomen, maar maak me wel ongerust!
SteffiiY schreef:Nant schreef:Ik duim ook voor een special visit Isegrim.
Ik heb voor mezelf wel besloten om geen deathrow inmate te gaan schrijven, iets waar ik tot voor kort over twijfelde, ik denk dat ik het niet zou trekken. Ik ben zelf heel bang voor de dood en hierdoor ga ik er zelf nog meer over nadenken en er mee bezig. Denk ook niet dat ik op die manier iemand kan steunen in zijn weg er naar toe.
Ik heb al een tijd niets van Monty gehoord, heb hem kaarten gestuurd en mails, maar hoor maar niets (al twee maanden niet). Denk dat ik zijn tante van het weekend even een mail stuur, wil natuurlijk niet te opdringerig overkomen, maar maak me wel ongerust!
als je nog iemand zoekt die niet op death row zit en je brieven zeker zal waarderen! heb ik nog een adresje voor je!