wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:19

Een heel genant moment van een vriendin van mij..

We zaten allemaal heel erg aandachtig naar een verhaal van de juf te luisteren..
Zegt I ineens zo: Ik heb een kikker in mijn keel.
Zeg ik: Slik door of ga naar de wc.
I knikt nee.
Even later kwijlde ze per ongeluk op haar schrift, trui en handen.. :~
Ik zei: Waarom kwijl je? (net iets te hard...)
Degene voor ons zegt: I kwijlt!! bah!
I schaamde zich dood.. :=

muts_marijke

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:24

@ Dreamy ik vind het prima als ze fouilleren, no problem, had alleen verwacht dat ze rontgenfoto's wel serieus namen omdat er altijd een naam bij op de foto staat :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:25

muts_marijke schreef:
@ Dreamy ik vind het prima als ze fouilleren, no problem, had alleen verwacht dat ze rontgenfoto's wel serieus namen omdat er altijd een naam bij op de foto staat :)

Kan ook wel, we nemen het ook zeker serieus hoor. :j Maar alsnog moeten wij dus gewoon fouilleren, omdat ook mensen met zoiets niet gelijk onschuldig zijn en dus iets bij zich kunnen dragen. ~~}>

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:26

ja snap ik :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:55

Whaha niet mijn genante monent maar die van mn opa (mijn schuld <<) )
Hij was jarig dus we gingen samen winkelen en ik had met de winkel medewerkers afgesproken dat ik een kaartje van een kledingstuk mocht afknippen
Telkens als mn opa door de poortjes wou hield ik hem er stiekem voor
En daar heeft ie een half uur gestaan totdat ie het doorhad
Ik lag bijna op de grond van het lachen

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:57

Tijdje terug op mn werk:
Werk in een sapjesbar, dus eerst afrekenen en dan sapje geven.

Gaf ik meneer zijn wisselgeld terug en zei ik smakelijk.
Oeps, net iets te vroeg :p

Heb maar gedaan of er niks aan de hand was

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 07:30

Dreamy schreef:
muts_marijke schreef:
Dreamy hoe werkt dat op schiphol met die poortjes als je een heleboel pinnen in je been hebt? Moet je daar rontgenfoto's van meenemen als bewijs? :o?

Nee, dan wordt je gewoon gefouilleerd :)
Wel grappig, mensen met nieuwe heupen/knieën/pacemaker e.d. zeggen altijd "Maar ik heb hier een "bewijs" dat ik eraan geopereerd ben. Dus dan is dat fouilleren toch niet meer nodig?". Eh, alsof zo'n papiertje niet vervalst kan worden :')
Bovendien piept het poortje gewoon en kun je dan alsnog meerdere (verboden) materialen bij je dragen, het geeft geen uitsluitsel dat je verder niks bij je hebt en dat het dus alleen de pinnen zijn :+

Mijn moeder had pin in de heup en mijn vader had stalen schoenen xD.
Schiphol was vel wat beter dan Edinburgh.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:59

Dreamy schreef:
Er wilde een man door de metaaldetectorpoort gaan (ik werk op schiphol als agent op de securitycheck), en je moet dan altijd je handen uit je zakken hebben voordat je er doorheen gaat. Het leek alsof meneer een hand nog in zijn zak had zitten (drukte iig ertegenaan), dus ik zei tegen meneer dat ik zijn handen moest zien! Had hij geen hand, maar een stompje :o
Voelde me knap banketstaaf :')

Ik heb dat gehad met een oud collega.. Het viel me ineens op dat hij heel moeilijk liep en ik wist dat hij best wel fanatiek aan sporten deed..

Dus ik maakte ook een opmerking, joh wat loop jij beroerd of zoiets.. Kwam ik er later achter dat hij een klompvoet had..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:23

Vandaag liep ik richting de bushalte met een vriendin, en er reden al wat bussen weg. Zij zegt dus ''He kijk, de 144 die heb ik altijd.'', maar het was niet de 144 dus ik reageer: ''Uh, dat is de 174 hoor, jij kan echt niet klokkijken he!''

En het klonk ZO logisch in m'n hoofd, en ik zei het ZO serieus. :')

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:29

Laatst, ik was heel dom door de kamer aan het swingen, staat m'n buurman met m'n vader in de tuin aan't praten en kijkt echt zo naar binnen van: 'Okeeeeee, bij die is het ook een beetje in de bol geslagen!! >;) '

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:46

Ik had vandaag de screening voor mijn, hoopte ik, toekomstige opleiding.
en ik viel flauw tijdens de eerste test/gesprekje.
ik denk niet dat ik nu nog aangenomen wordt.. :')

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:56

Oh ik weet er nog wel 1... Een jongen die ik ken had altijd een hele bos vol haar (mooie jongen met echt een dikke bos haar) kom ik hem een paar weken geleden tegen tijdens het stappen, een kale kop met een petje op? Dus ik vraag verbaasd wat ie met z'n haar gedaan had.. Blijkt ie een haar aandoening te hebben? Naja z'n haar was dus uitgevallen.... Ik kon wel door de grond zakken. Dus heb m m'n excuses 10 keer aangeboden en later nog een keer via fb dat ik het echt niet wist..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 00:30

Mijn genante moment van de week..

Onze poes was gaan douchen van de week. Vond ze nog leuk ook. Ik had dat aan mijn collega's verteld en toen hadden we het over een hond die in een plas gedoken was.
Collega 1: "Jongeeeen, heb jij wel es een natte hond geroken?'
Ik: "Joh, heb jij wel es een... Nevermind."
(ik wou dus zeggen 'een natte poes geroken'. Hele groep lag dubbel.)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 00:48

Niet vior mij genânt, maar wel voor de buren :') dit is de 2e avond op rij dat ze hier bezig zijn, en mevrouw kreunt lekker hard, wat ik dus duidelijk kan horem :')

Edit: zoals meerderen meemaken, ik schoolvan de trap vvallen omdat je aan het whappen bent en niet verwacht dat er nog eem tree zit.
Laatst bijgewerkt door prugelpiet op 23-06-13 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 00:48

Wil je het genant maken voor hen? Kreun dan mee op hetzelfde niveau. :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 00:50

Wat moeten mn ouders dan wel niet denken :')

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 00:59

Anoli schreef:
Oh nog een mooie :j

Ik zat in de bios met klasgenootjes, ik had een grote zak m&m's.
had ja want halverwege de film viel hij van het plankje en alle m&m's rolde vanaf de bovenste rij stoelen (daar zat ik) over de houten vloer naar beneden (alsof ik een zak knikkers van de trap af liet stuiteren)
Echt de hele zaal lag plat van het lachen en keek achterom om te zien wie dat had gedaan, gelukkig was het duister... minder gelukkig 5 minuten later was het pauze dus iedereen uitgebreid kijken wie die mafkees was :')

ik deed altijd mijn lege flesjes cola op hun zijkant leggen in de bios mijn moeder schaamde zich dood haha

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 07:43

prugelpiet schreef:
Wat moeten mn ouders dan wel niet denken :')

_O- :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:40

Ik fietste laatst naar huis toe en ik zag mijn ''moeder''. Dus ik bellen met mijn fietsbel en ''mama!'' roepen. Bleek het de buurvrouw te zijn, ik met een rode kop doorrijden, naar de achterkant en zo sneeky onze tuin in komen O:)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:46

Laatst zei ik tegen een jongen in mijn klas 'maar pap', gelukkig hoorde hij het niet.. :')

Gisteren fietste een meisje langs, waarvan ik dacht (toen ik de achterkant zag) dat het een vriendin was, dus ik zo "HEEEY VERAA" met het autoraam open,
helaas toen we langsreden bleek het toch iemand te zijn van school die ik heel aardig vind -kuchkuch-

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 01:20

Mijn genant moment.. aantal dagen geleden: ik ben 1 dag als ober moeten gaan werken op een trouwfeest. Nog nooit gedaan. Dacht vakkundig veel borden op mijn armen te plaatsen want dat ziet er zo makkelijk uit. Ging goed. Tot ik een wesp zag, daardoor paniekerig achteruit begon te stappen en over een verhoogje struikelde .. en... (oh ja :') ).. recht in het zwembad viel. Met bord en al. Plons, het zwembad in.
Daarbij had ik ook nog eens een wit hemdje aan, waardoor ik feitelijk gewoon in mijn bh daar stond eens uit het zwembad.
Die mensen zullen eeuwig kunnen vertellen dat op hun trouw een ober het zwembad in gevallen was en waarbij ze vervolgens nog moest duiken achter borden die helemaal op de bodem van het zwembadje lagen.

Geloof dat er een horeca-carriere voor me is weggelegd.

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 03:15

_/-\o_

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 08:51

Oh neeee _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 10:19

_O- _O- Dat is wel 1 van de mooiste die ik ooit gelezen heb :') Toevallig ook gefilmd? <<)

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 11:42

_/-\o_ _/-\o_ :') _O- :=