Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Yep... Bij een vriendin van mij! De pisvlekken en strontkruimels tot aan de rand bovenaan de pot... Heel smerig! Een tijd geleden was ze erg ziek, alles in huis moest toen extreem schoon zijn en toen zag ik die toiletten, my god... Heb toen zelf vol walging die plee schoongemaakt en later haar huisgenoten daar even flink op aangesproken! Zelf mocht ze niet schoonmaken, maarja, ze moest toch naar de plee... Je zou maar weer terug in het ziekenhuis belanden omdat je vriend en broertje te lui zijn om de plee's schoon te maken!
Al moet ik zeggen dat de plee's wel vaker erg vies zijn, maar geloof dat de plee waar ik meestal op ga, de plee is die de mannen voornamelijk gebruiken. Kan me goed voorstellen dat mn vriendin zoiets heeft van "ik ga wel op mijn eigen plee en die mannen zoeken het zelf maar uit"!
Mareng schreef:Ik was ooit op de thee bij een cursusgenootje, op een gegeven moment moest ik plassen en ze zei, oh, het is niet zo schoon hoor, ik ben niet zo van het schoonmaken.. Ik ging naar het toilet en ging bijna over mijn nek! De hele plee was vies, de rand, de pot, zelfs de vloer ervoor... Ik heb snel mijn thee opgedronken en ben weggegaan met een smoesje.. Gatverdegatver! Ik snap zulke mensen echt niet...
Qimm schreef:Mareng schreef:Ik was ooit op de thee bij een cursusgenootje, op een gegeven moment moest ik plassen en ze zei, oh, het is niet zo schoon hoor, ik ben niet zo van het schoonmaken.. Ik ging naar het toilet en ging bijna over mijn nek! De hele plee was vies, de rand, de pot, zelfs de vloer ervoor... Ik heb snel mijn thee opgedronken en ben weggegaan met een smoesje.. Gatverdegatver! Ik snap zulke mensen echt niet...
eew!