Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:10

owh ik eet nooit meer witte brood... daar krijg je pas gassen van.. plus inderdaad verstopping.

heel mijn jeugd at ik alleen wit brood.. toen ik uit huis ging.. had ik wel eens bruin brood en merkte het verschil beetje in verdiept en.. sindsdien heb ik alleen nog maar volkoren of bruin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:17

Ik at vroeger ook altijd wit, toen moest ik bruin eten van de dokter en dat vond ik echt drama, iedereen at wit en ik moest als enige bruin eten.. Vond ik zo rot, toen ben ik weer jarenlang wit gaan eten omdat ik er geen zin in had, maar nu lust ik alleen nog maar bruin eigenlijk haha! Soms eet ik wit, maar vind bruin zo veel lekkerder. Vooral broodjes als admiraalbrood, waldkorn brood, zeebonkje en zo, heeeerlijk! + Het is gewoon veel beter voor me, eindelijk zit ik niet meer standaard verstopt..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:19

Vanochtend moest één van de kalfjes die ik soms verzorg hoesten omdat hij heel snel had gedronken... tegelijkertijd kwam me er toch een knal uit de achterkant! Hij was er gelijk stil van. :+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 21:41

Mijn vader wou me daarnet vijgen-en-ajuinensaus laten eten bij 't stuk hinde.
't Antwoord "Ik wil wel, maar dan reserveer je me best een hele tribune alleen bij Club morgen" zorgde ervoor dat hij ze uitjes terug van m'n bord schraapte.

Hoe die vent ajuinen eet en daar geen last van heeft, ik snap dat niet :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 22:35

Wat zijn ajuinen?!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 11:38

:')

Sorry
Uien :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:56

Aaaah... ok! :+

Ik weet nu vrij zeker dat mijn darmen niet zo goed hun best doen wanneer ik menstrueer, tjonge jonge.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:39

Als ik die periode heb zitten m'n darmen ook vaker vol lucht. Heel irritant! Vooral als je denkt er eentje stiekem te laten die dan zo'n stille stinker blijkt te zijn, of die eruit knalt dat het geen naam heeft.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:52

Hier het zelfde probleem ja, tijdens de menstruatie :P

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:54

oja er vlak voor en tijdens heb ik dat ook maandelijks.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 01:12

hebben jullie weleens met poepende medemensen te maken die de remsporen laten staan?

kwam laasts op zon toilet gadver.. bij kennisen. openbaar kom je van alles tegen. maar bij mensen in huis. tenzij de situatie erna is..(bij ouder iemand thuiszorg heeft /ziekte van die persoon ofzo)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:05

Ja hoor, mijn moeder standaard.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:35

Yep... Bij een vriendin van mij! De pisvlekken en strontkruimels tot aan de rand bovenaan de pot... Heel smerig! Een tijd geleden was ze erg ziek, alles in huis moest toen extreem schoon zijn en toen zag ik die toiletten, my god... Heb toen zelf vol walging die plee schoongemaakt en later haar huisgenoten daar even flink op aangesproken! Zelf mocht ze niet schoonmaken, maarja, ze moest toch naar de plee... Je zou maar weer terug in het ziekenhuis belanden omdat je vriend en broertje te lui zijn om de plee's schoon te maken!

Al moet ik zeggen dat de plee's wel vaker erg vies zijn, maar geloof dat de plee waar ik meestal op ga, de plee is die de mannen voornamelijk gebruiken. Kan me goed voorstellen dat mn vriendin zoiets heeft van "ik ga wel op mijn eigen plee en die mannen zoeken het zelf maar uit"!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:48

Ja hoor mijn vriend doet dat weleens, zeg er ook altijd wat van en hij maakt het braaf zelf schoon. Ik maak de WC bijna dagelijks wel even schoon hoor :j

Ik leg altijd wat wcpapier in de wc tegen remsporen :+ Mocht er nog wat achterblijven doe ik dat even met de borstel :j Tijdens het doorspoelen hou ik dan de borstel tegen het water en is die ook weer schoon (mocht ie vies geworden zijn, just in case) Heb een bloedhekel een vieze wc's

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:00

Als ik het tegen mijn moeder zeg krijg ik ruzie.
"JA DAT ZIE IK NIET ALTIJD IN HET DONKER!"

Dan moet je KIJKEN met het licht aan als je wat vermoedt.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:05

joyce2 schreef:
Yep... Bij een vriendin van mij! De pisvlekken en strontkruimels tot aan de rand bovenaan de pot... Heel smerig! Een tijd geleden was ze erg ziek, alles in huis moest toen extreem schoon zijn en toen zag ik die toiletten, my god... Heb toen zelf vol walging die plee schoongemaakt en later haar huisgenoten daar even flink op aangesproken! Zelf mocht ze niet schoonmaken, maarja, ze moest toch naar de plee... Je zou maar weer terug in het ziekenhuis belanden omdat je vriend en broertje te lui zijn om de plee's schoon te maken!

Al moet ik zeggen dat de plee's wel vaker erg vies zijn, maar geloof dat de plee waar ik meestal op ga, de plee is die de mannen voornamelijk gebruiken. Kan me goed voorstellen dat mn vriendin zoiets heeft van "ik ga wel op mijn eigen plee en die mannen zoeken het zelf maar uit"!

GATVERDEGATVER!!!!!! Dat is echt erg... pisvlekken en strontkruimels?!?!?! Hoe krijg je dat voor elkaar????

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 17:48

Nou, dat vraag ik me dus ook elke keer af... Blijkbaar hebben ze daar last van spetterpoep en kunnen ze niet mikken met piesen ofzo? Je durft je gasten toch niet op zo'n plee te laten! En ik zou persoonlijk zelf ook niet op zo'n vieze plee willen zitten.. Maarja, ieder zo zijn ding denk ik dan maar, haha

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 00:40

Ik was ooit op de thee bij een cursusgenootje, op een gegeven moment moest ik plassen en ze zei, oh, het is niet zo schoon hoor, ik ben niet zo van het schoonmaken.. Ik ging naar het toilet en ging bijna over mijn nek! De hele plee was vies, de rand, de pot, zelfs de vloer ervoor... Ik heb snel mijn thee opgedronken en ben weggegaan met een smoesje.. Gatverdegatver! Ik snap zulke mensen echt niet...

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 03:30

Ik heb echt allang niet meer gebokt. Ik kan niet geloven dat ik 74 pagina's aan scheten en poepen heb gemist. Ik heb maar een paar pagina's gelezen maar ik lag helemaal dubbel van het lachen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:47

Mareng schreef:
Ik was ooit op de thee bij een cursusgenootje, op een gegeven moment moest ik plassen en ze zei, oh, het is niet zo schoon hoor, ik ben niet zo van het schoonmaken.. Ik ging naar het toilet en ging bijna over mijn nek! De hele plee was vies, de rand, de pot, zelfs de vloer ervoor... Ik heb snel mijn thee opgedronken en ben weggegaan met een smoesje.. Gatverdegatver! Ik snap zulke mensen echt niet...

eew!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:55

Qimm schreef:
Mareng schreef:

eew!

Inderdaad!! Gatverdamme....

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:56

Nou moet ik zeggen dat mijn exschoonouders ook echt niet schoon waren.. het hele huis was echt zwaar verwaarloosd.. overal van die haarpluizen van de hond enzo.. de vloer was zwart ivp groen , muizenkeutels die op tafel lagen.. en die WC... my god! Ten eerste al zo´n klein wctje dat de deur niet dicht kon (behalve als je echt hélemaal op de bril ging zitten maar dat was een no-go) een stank daar zeg je u tegen, kakvlekken overal.. nee bedankt. Als ik moest plassen ging ik naar huis.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:58

Dan begrijp ik maar al te goed dat je zegt exschoonouders :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:11

Dan hoop ik dat je schoonouders in jouw buurt woonden, want als ik vanaf mijn schoonouders ff naar huis moet om te plassen, dan ben ik zo'n 5 uur onderweg. :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:18

was gelukkig in de buurt ja. Ik had uiteindelijk thuiszorg en hulp in de huishouding aangevraagd.. komen die mensen kijken en zeggen doodleuk: ´ voordat we u kunnen helpen moet het huis SCHOON zijn! ´ Drie keer raden wie er heeft staan poetsen.. en ja.. OOK die WC!