Dat zou wat zijn sneeuw op 25 December. Gelukkig zover nog geen sneeuw te zien. Als het gaat sneeuwen dan zijn de treinen gelijk aan het springen
Ik ga de komende weken in Amsterdam werken dus dan moet ik dagelijks de trein van Haarlem naar Amsterdam nemen. Het laatst waar ik zin in heb zijn uren vertragingen.
Ik ga wel vragen of ze ook een privé parkeerplaats hebben en of ik daar dan gebruik van mag maken, scheelt voor hun ook een hoop kosten.
Hier ook prachtig weer! droog,zon en beetje wind en wolkjes. Helaas veranderd dat straks,veel regen komt er weer aan hoorde ik. Morgen word helemaal erg,storm alweer en regen.
Nou, na alle ellende die was voorspeld een redelijk mooie en vooral droge dag! Jammer dat het afgelopen nacht zo heeft geregend en alles toch weer onder water staat..... morgen wind heb ik gehoord en regen???
Ik hoop echt dat de voorspelling voor morgen niet uitkomt. We krijgen héél veel regen en storm morgen zeggen ze net weer.En het is al zó nat en blubberig. En vrijdag word helemaal erg,nóg meer storm.Mja vrijdag duurt nog effe,dat kan nog wel veranderen. Heerlijk weer vandaag,droog en niet koud.Er zat zelfs een Lieveheersbeestje op de wei! en dat half Dec. Ook de rozen in de perken langs de weg staan volop in bloei.