Vandaag heb ik mijn usbstick in de vorm van een camera binnen gekregen. En ik heb nog wat sieraden en oortelefoontjes in bestelling staan.
Ashley5760
Geplaatst: 17-12-11 20:47
Even een vraagje,
Ik heb 2x gehad, dat ik heb betaald, object is als verzonden opgegeven, maar nooit aangekomen, en is verdwenen uit mijn lijst 'gekochte objecten' en kan ik nergens meer terug vinden/kan geen geschil aanspannen? Iemand enig idee hoe dit moet?
Edit: er verdwijnen ook betaalde/ontvangen objecten uit de lijst?
Gekochte objecten staan per zoveel dagen aan gegeven (kun je zelf instellen) meestal per maand, dus als jou artikel in november is besteld moet je dat even aanpassen
Ik heb een heel leuk sieraden rekje besteld en binnen gekregen
Connie
Geplaatst: 18-12-11 00:10
6 screenprotectors voor m'n telefoon besteld. 1.57
Ik heb nagelwieltjes en clip in extensions gekocht (die laatste moet nog binnen komen) en het is zooo verslavend! Ik ga dit topic eens doorkijken voor nog meer leuke dingen
Vaak als iemand wat gevonden heeft denk ik Jaaaaa, dat is leuk Maar zelf vinden zelden hahaha Ik vind het jammer dat de verzendkosten soms zo mega hoog zijn daar moet je echt goed naar kijken
Never_Mind
Geplaatst: 02-01-12 19:51
Suus___ schreef:
Vaak als iemand wat gevonden heeft denk ik Jaaaaa, dat is leuk
Haha, ja, dat heb ik ook vaak En met verzendkosten heb ik meestal niet zo'n last van. Meeste wat ik koop is iets voor m'n telefoon/iPod/iPad en komt uit Hong Kong ofzo. 9 van de 10x heb je dan helemaal geen verzendkosten
Ja, daar verbaas ik me ook vaak genoeg over. Soms dan denk ik echt van, hoe kunnen die mensen daar überhaupt winst op maken?! Bijvoorbeeld 3 screenprotectors voor 1 dollar zonder verzendkosten
Air
Geplaatst: 03-01-12 00:03
Ja die screenprotectors zijn een lachertje
Vorige week weer een extra batterij besteld voor mn camera, en voor een vriendin dr filmcamera ook een batterij. 6 en 8 euro
Helaas heb ik nu weer een ebayverslaving Wacht nu op make-upkwasten, 28 neutral palette, een kattenoortjesring(meebesteld met de kwasten, alleen had ik niet naar de maat gekeken.. maar ach, voor €1,20..), en een lichtblauw silliconen hoesje voor mn mobiel.
En nu moet ik kappen Afgezien van de batterijen komt alles uit Hong Kong/China.. dus dat wordt wachten.
Leuk topic dit Had alleen even een vraagje, misschien dat jullie me daarmee kunnen helpen? Ik ben op zoek naar een skibroek en nu had ik de perfecte gevonden. De verkoopster komt uit Duitsland en er stond dat ze alleen verzendt naar Duitsland, maar uit mailcontact blijkt dat ze ook naar Nederland wil verzenden! ( ) Nu wou ik net een bod plaatsen, maar dat wil niet! Er staat dat ze niet naar NL verzendt en dat ik daarom niet kan bieden? Nooit eerder meegemaakt.. En nu?
ja dan is ze het vergeten aan te passen dat ze naar NL stuurd, 1 x eerder gehad met een prachtig showhalster uit Engeland, ik contact, ja ik verstuur naar NL blabla, ik dus wachten op het laatste moment om een bod te plaatsen... kon dan niet. Hij werd onwijs goedkoop verkocht, ik was bereid de prijs heel wat hogerop te leggen, oh wat baalde ik toen, ook de verkoper overigens, hij gunde het mij