Gaaf hoor "renate85" je hebt nu een hele grote vijver zeg. Foto is echt mooi.
Sieppus
Geplaatst: 17-06-11 13:03
Idd een mooi plaatje! Hier is het nu bewolkt, en af en toe een waterig zonnetje. Er is een klein windje, maar die voelt niet al te koud aan. Prima, ik moet zo de stal van mijn smeervarken eens helemaal uitmesten.
Kan iemand mij vertellen wat voor weer ze voor morgenochten voorspellen? Ik weet echt niet meer zo goed waar ik aan toe ben, de ene site zegt dit de andere weerman weer dat. Ik woon in Utrecht/Amsterdam (midden) en heb morgenochten selectie's..
Volgens Piet een zomerstorm met heel veel regen en onweersbuien. Maar volgens ned.2 morgen buien en harde wind. Wat het word?ik zelf denk dat het allemaal wel zal mee vallen morgen.Maar reken wel op regenbuien en harde wind.
Hmm, we moeten met de trailer op stap, zit erg te twijfelen (ben een beetje een watje).. Gelukkig is het al 's ochtends, want 's middags voorspellen ze nog erger volgens mij. Naja, zie het morgenochtend vroeg wel, als ik wil afzeggen dan moet ik toch al betalen.
gohya
Geplaatst: 17-06-11 19:42
Kijk morgenochtend gewoon even hoe de wind is. Moet je lang reizen met de trailer,dan zou ik het niet doen.Je weet immers niet wanneer die wind gaat aantrekken als het morgenochtend nog niet erg waait.
S_uus
Ik moet voor zondag kijken, diegene die me rijd durft anders niet goed met dikke windstoten, begrijp ik wel
Hiraeth
Geplaatst: 17-06-11 19:59
Vannacht nog even wakker gemaakt door wat onweer, had niet verwacht nog wat te krijgen. Was er alleen niet blij mee, want ik sta 's ochtends 6 uur op en ben tussen 3 en 4 dus wakker geweest.
T'is hier wat grijzig, ben even te lui om precieze data door te geven door op m'n weerstation te kijken (die 1 meter verderop hangt).
Leliaardje
Geplaatst: 17-06-11 21:55
Rond 18.00 uur hier een enorme bui: ben drijfnat geworden bij het binnenhalen van een stel paardjes. Daarna werd het droog . Eén van de veulens heeft diarree, die hou ik vannacht toch maar binnen. Kan ze even lekker droog en warm blijven.
ik ben ook ergens wel blij dat de paarden nu binnen staan hoor geeft mij toch wat meer rust alleen de vooruitzichten zijn best slecht dus dat word weinig doen ben ik bang. Maar hoe staat de rijbak er nu bij jullie verder bij? want er is wel heel veel gevallen natuurlijk.
Leliaardje
Geplaatst: 17-06-11 22:53
Wij hebben de hele zomer niet kunnen rijden in de bak omdat het een soort zandverstuivinig/duin was. Nu begint het eindelijk weer beetje okay te worden. Maar, ik heb dan ook niet echt een doorsnee-bak.
Zo....iedereen de regen al weer spuug zat?? Ik wel!! Wat een takke weer zeg! Het komt hier af en toe met bakken uit de hemel en er staat al een aardig windje. Ik wil weer ZOMER!!!!!! DE plantjes hebben nu toch wel weer genoeg gehad?
dravergekkie
Geplaatst: 18-06-11 08:50
Idd vind het nu ook wel genoeg en als het moet regenen laat het het dan maar's'nachts doen.
Las net dat er een erg strenge winter aan zit te komen ?!