Tayga schreef:Weten jullie ook dat die 65 jaar grens is ingesteld toen de man gemiddeld 70 werd en nu 81 geloof ik. En dat deze regeling met de vergrijzing binnenkort niet meer te bekostigen is. Wat mij betreft mag hij wel naar 67 en evt zelf nog wat hoger. Maar ze moeten wel rekening houden met de mensen met zware beroepen, die op een gegeven moment gewoon 'versleten' zijn.
Als je vanaf jongs af aan weet dat je tot 67 moet werken, zit niemand daar mee. Binnen een paar jaar weet niemand anders meer.
En dat het bij de meeste partijen om bijvoorbeeld 45 dienstjaren (GroenLinks) gaat, en niet zozeer dat werken tot je 67e? Wie eerder begint is eerder klaar.
Nessah: nee, dat doe ik niet, stem gewoon op degene waar ik het meeste vertrouwen in heb (toevallig wel een vrouw
)
Zijn er nog meer mensen die dat doen?
daarnaast is het ZO'N enorme papiermolen die dan op gestart wordt. Dat gaat echt miljarden kosten. En wie mag dat gaan betalen? Juistem
Dat is mijn punt, ik heb een superzuinige auto gekocht, zonder BPM of wegenbelasting. Dat heb ik én voor het milieu én mijn portemonnee gedaan, Aygo rijdt 1 op 23 ongeveer. En daar word ik voor gestraft met de kmheffing... Want vooralsnog heb ik nergens gelezen dat CO2-zuinige auto's minder of geen kmheffing gaan betalen.
.