Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ti_Amo schreef:Zijn er mensen die morgen af moeten rijden?
Ik word morgenochtend om 7 uur opgehaald en moet om 8 uur afrijden, hoop echt dat de sneeuw dan of zo blijft of minder is dan gaat het door anders moet ik weer zolang wachten!
Ti_Amo schreef:het examen is afgelast, we waren daar om kwart voor 8 en toen moesten we formulieren invullen enzo, en alle kandidaten waren er gewoon dus iedereen dacht dat het gewoon doorging, maar toen om 5 over 8 werden alle praktijk examen kandidaten van 8 uur opgeroepen in de examenruimte, en toen zeiden ze zo je hebt pech dus ik zeg waarom toen zeiden ze ja het is afgelast. Maar niemand wist dat dus dat hadden ze om kwart voor 8 ook wel kunnen vertellen want iedereen was daar aan het wachten.
Nu wordt het ongeveer over 2 weken gepland, dus ja ik weet nog niet wanneer, dat wordt weer betalen voor rijlessen haha dacht ik eindelijk klaar te zijn!
Mandyy schreef:Ti_Amo, balen dat het niet doorging.
Japielover, bij wie les jij (aangezien je in Amersfoort woont)?
Ik werd om 9 uur opgehaald, heb er een kwartier over gedaan om de wijk uit te komen. Stond een file voor het stoplicht. De wegen zijn hier een grote ijsbaan! Niets gestrooid. Na een aantal keer wegrijden, stoppen in de file voor het stoplicht begon de auto ineens heel erg te glijden. Stond helemaal scheef op de weg. M'n instructeur heeft toen besloten de lessen voor vandaag af te zeggen. Heb naar de parkeerplaats gereden, daar hebben we gewisseld en toen heeft hij me thuis gebracht. Heb toch even gratis gereden!
Mandyy schreef:Bij wie van Hufman les je?
Ik heb gister ook gereden, maar dat was anders dan vandaag.
In sneeuw kun je rijden, maar dit is opgereden sneeuw, een grote ijsbaan!
Misschien wordt het vanmiddag wel minder, hoe laat zou je les hebben?
Mandyy schreef:Geen idee, voorlopig nog niet iig. Heb pas 9 lessen gehad.
Ga je gelijk voor je aanhanger?
XFiemoX schreef:Tsja ik vind het alleen erg slecht van dat CBR dat ze de kandidaten eerst laten wachten terwijl dat bij ons hier heel anders is ... Want ik heb nu al 3x gehad dat mijn examens is afgelast door al dat k*t weer gedoe !! Maar het CBR hier meld dit netjes op tijd aan mijn rijschool en ik heb geen ene keer hoeven te wachten kon gewoon thuis blijven, want werd van zelf op de hoogte gebracht door mijn rijschool.
Gelukkig valt het met de sneeuw hier bij ons nu reuze mee en als het ff goed zonnetje blijft schijnen en ook ff + word is het bij ons zo weer weg, en dan hoop ik dat ik binnenkort geluk heb met dat het niet voor de 4e keer afgelast zal worden ... Heb anders echt het gevoel dat het aan mij qua data´s ligt dan... Alsof het weer mij maar ook meerdere van hier het ons niet gunnen !!
En @japielover, ook al zijn de openbare wegen gestrooid het CBR wil dat alles begaanbaar is voor het examen anders zou het wel iets te makkelijk worden he alleen maar ff over de openbare wegen te hoeven afrijden + snelweg ... Maar het centrum of wijken horen er ook helaas bij.
Ti_Amo schreef:Over 2 weken moet ik als het goed is weer afrijden, hoeveel lessen zal ik nu dan nemen?
miejmoon schreef:Nog niks gehoord van me rij instructeur, dus denk dat ik zo gewoon examen ga doen. Heb om 12uur nog les en om 1uur examen....