Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:36

Ik ben voor jou een beetje bang dat het afgelast gaat worden.. al weet ik natuurlijk niet hoe het daar is, maar het is hier echt niet goed

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 23:20

Ti_Amo schreef:
Zijn er mensen die morgen af moeten rijden?

Ik word morgenochtend om 7 uur opgehaald en moet om 8 uur afrijden, hoop echt dat de sneeuw dan of zo blijft of minder is dan gaat het door anders moet ik weer zolang wachten!

Hoeveel sneeuw ligt er bij jou?
Hier behoorlijk wat. :\ Mn les zal wel niet door gaan want het is megaglad! Fietsers lopen hier, durven niet meer te fietsen.

MP, succes morgen met je theorie!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 08:44

Dankjewel!!! Moet over een half uurtje weg := En pas om half 11 theorie :+ Maarja aansluiting is niet mooi!

Hoop zooooo dat ik het haal := Voor mn eindexamen VWO was ik minder zenuwachtig geloof ik :+

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 09:39

het examen is afgelast, we waren daar om kwart voor 8 en toen moesten we formulieren invullen enzo, en alle kandidaten waren er gewoon dus iedereen dacht dat het gewoon doorging, maar toen om 5 over 8 werden alle praktijk examen kandidaten van 8 uur opgeroepen in de examenruimte, en toen zeiden ze zo je hebt pech dus ik zeg waarom toen zeiden ze ja het is afgelast. Maar niemand wist dat dus dat hadden ze om kwart voor 8 ook wel kunnen vertellen want iedereen was daar aan het wachten.

Nu wordt het ongeveer over 2 weken gepland, dus ja ik weet nog niet wanneer, dat wordt weer betalen voor rijlessen haha dacht ik eindelijk klaar te zijn! ;)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 10:47

Ti_Amo schreef:
het examen is afgelast, we waren daar om kwart voor 8 en toen moesten we formulieren invullen enzo, en alle kandidaten waren er gewoon dus iedereen dacht dat het gewoon doorging, maar toen om 5 over 8 werden alle praktijk examen kandidaten van 8 uur opgeroepen in de examenruimte, en toen zeiden ze zo je hebt pech dus ik zeg waarom toen zeiden ze ja het is afgelast. Maar niemand wist dat dus dat hadden ze om kwart voor 8 ook wel kunnen vertellen want iedereen was daar aan het wachten.

Nu wordt het ongeveer over 2 weken gepland, dus ja ik weet nog niet wanneer, dat wordt weer betalen voor rijlessen haha dacht ik eindelijk klaar te zijn! ;)

hmmm vind k echt slecht!! zeker dat je dan moet gaan betalen voor rijlessen..
bedoel wij kunnen er niks aan doen dat het weer zo slecht is.. en daarbij de openbare wegen zijn gewoon gestrooit!
vind dat ze ons wel tegemoet kunnen komen..
wij als zenuwappige kanidaat... en dan word het nog uit gesteld ook..
hmmm minimaal 3 gratis uurtjes rijles :9

overgens heb ik gewoon rijles zo..
moet ik morgen afrijden en heb ik nog niks gehoord over het feit dat het niet door zou gaan..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:09

Ti_Amo, balen dat het niet doorging.

Japielover, bij wie les jij (aangezien je in Amersfoort woont)?

Ik werd om 9 uur opgehaald, heb er een kwartier over gedaan om de wijk uit te komen. Stond een file voor het stoplicht. De wegen zijn hier een grote ijsbaan! Niets gestrooid. Na een aantal keer wegrijden, stoppen in de file voor het stoplicht begon de auto ineens heel erg te glijden. Stond helemaal scheef op de weg. M'n instructeur heeft toen besloten de lessen voor vandaag af te zeggen. Heb naar de parkeerplaats gereden, daar hebben we gewisseld en toen heeft hij me thuis gebracht. Heb toch even gratis gereden! :D

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:19

Mandyy schreef:
Ti_Amo, balen dat het niet doorging.

Japielover, bij wie les jij (aangezien je in Amersfoort woont)?

Ik werd om 9 uur opgehaald, heb er een kwartier over gedaan om de wijk uit te komen. Stond een file voor het stoplicht. De wegen zijn hier een grote ijsbaan! Niets gestrooid. Na een aantal keer wegrijden, stoppen in de file voor het stoplicht begon de auto ineens heel erg te glijden. Stond helemaal scheef op de weg. M'n instructeur heeft toen besloten de lessen voor vandaag af te zeggen. Heb naar de parkeerplaats gereden, daar hebben we gewisseld en toen heeft hij me thuis gebracht. Heb toch even gratis gereden! :D

Ik Les bij hufman..
hij Belde net ook om te zeggen dat hij toch even wil kijken haha::P
Want als het weer zo bleef wilde hij het toch niet door laten gaan..
mocht het ook maar enigsinds minder worden wel..

maar goed.. ik heb al in die sneeuwbui van gister gereden:P dus opzich

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:27

Bij wie van Hufman les je?
Ik heb gister ook gereden, maar dat was anders dan vandaag.
In sneeuw kun je rijden, maar dit is opgereden sneeuw, een grote ijsbaan!
Misschien wordt het vanmiddag wel minder, hoe laat zou je les hebben?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:39

Tsja ik vind het alleen erg slecht van dat CBR dat ze de kandidaten eerst laten wachten terwijl dat bij ons hier heel anders is ... Want ik heb nu al 3x gehad dat mijn examens is afgelast door al dat k*t weer gedoe !! Maar het CBR hier meld dit netjes op tijd aan mijn rijschool en ik heb geen ene keer hoeven te wachten kon gewoon thuis blijven, want werd van zelf op de hoogte gebracht door mijn rijschool.

Gelukkig valt het met de sneeuw hier bij ons nu reuze mee en als het ff goed zonnetje blijft schijnen en ook ff + word is het bij ons zo weer weg, en dan hoop ik dat ik binnenkort geluk heb met dat het niet voor de 4e keer afgelast zal worden ... Heb anders echt het gevoel dat het aan mij qua data´s ligt dan :o ... Alsof het weer mij maar ook meerdere van hier het ons niet gunnen !!

En @japielover, ook al zijn de openbare wegen gestrooid het CBR wil dat alles begaanbaar is voor het examen anders zou het wel iets te makkelijk worden he alleen maar ff over de openbare wegen te hoeven afrijden + snelweg ... Maar het centrum of wijken horen er ook helaas bij.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:49

Mandyy schreef:
Bij wie van Hufman les je?
Ik heb gister ook gereden, maar dat was anders dan vandaag.
In sneeuw kun je rijden, maar dit is opgereden sneeuw, een grote ijsbaan!
Misschien wordt het vanmiddag wel minder, hoe laat zou je les hebben?

bij hem zelf :P en moet zeggen bevalt ERRUUGGG goed!!

wie heb jij dan of waar les je?

en dat is waar.. maar moet zeggen heb ook al een slipcursus gedaan:P
ik zou om half 11 moeten lessen hij belt me rond half 12 dus ik zie het wel ff dan

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:51

Ik les ook bij Hufman. Bij Johan, in een Lexus. 8-)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:53

Mandyy schreef:
Ik les ook bij Hufman. Bij Johan, in een Lexus. 8-)

whaaa gaaf!

ik rijdt in een Golf 5 GTI wat opzich fijn is! met inparkeren en file parkeren! wanneer moet jij afrijden?
ik ga bij hun ook voor me aanhanger dan mag je in zoo een grote VW

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:54

Hee! Hoe is het hier?
Ik heb dinsdag mijn pasje opgehaald en heerlijk gecroused!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:55

Geen idee, voorlopig nog niet iig. Heb pas 9 lessen gehad. ;)
Ga je gelijk voor je aanhanger?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 11:59

Mandyy schreef:
Geen idee, voorlopig nog niet iig. Heb pas 9 lessen gehad. ;)
Ga je gelijk voor je aanhanger?

jups en dan de dagcurses denk ik..

want dan zit alles der vers in.. mja of ik doe eerst wat ervaring op en ga een tijdje rijden.. bend er nog niet over uit..
onze auto is nu groot zat datk mijn shetter op m'n B rijbewijs met trailer mee mag nemen

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:16

XFiemoX schreef:
Tsja ik vind het alleen erg slecht van dat CBR dat ze de kandidaten eerst laten wachten terwijl dat bij ons hier heel anders is ... Want ik heb nu al 3x gehad dat mijn examens is afgelast door al dat k*t weer gedoe !! Maar het CBR hier meld dit netjes op tijd aan mijn rijschool en ik heb geen ene keer hoeven te wachten kon gewoon thuis blijven, want werd van zelf op de hoogte gebracht door mijn rijschool.

Gelukkig valt het met de sneeuw hier bij ons nu reuze mee en als het ff goed zonnetje blijft schijnen en ook ff + word is het bij ons zo weer weg, en dan hoop ik dat ik binnenkort geluk heb met dat het niet voor de 4e keer afgelast zal worden ... Heb anders echt het gevoel dat het aan mij qua data´s ligt dan :o ... Alsof het weer mij maar ook meerdere van hier het ons niet gunnen !!

En @japielover, ook al zijn de openbare wegen gestrooid het CBR wil dat alles begaanbaar is voor het examen anders zou het wel iets te makkelijk worden he alleen maar ff over de openbare wegen te hoeven afrijden + snelweg ... Maar het centrum of wijken horen er ook helaas bij.

Ja mijn rij-instructeur zei dat dat ook de normale gang van zaken is maar ik moest om 8 uur afrijden, en dan uurtje van tevoren nog snel even oefenen, dus om 7 uur zat ik in de auto, om half 8 kon je het cbr bellen om te vragen of het doorging, maar wij hadden niet gebeld we waren en toch vlakbij, dus eenmaal daar aangekomen waren er echt veel kandidaten heel de parkeerplaats stond vol, en ze zeiden binnen dat het gewoon doorging, wel jammer dat ze ons toen een kwartier hebben laten wachten want toen werd ik pas zenuwachtig! maarja het is niet anders!

Over 2 weken moet ik als het goed is weer afrijden, hoeveel lessen zal ik nu dan nemen?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:19

Ik heb toen mijn examens 3x afgelast waren geweest daar tussen gewoon 1 lesuur gepland en op de dag voor het examen krijg ik nog een half uur, en dan op voor het examen. Mijn instructeur had mij juist verteld ik plan geen heel lesuur in voor je examen want dan heb je al een uur gereden en zou men niet zo fijn rijden omdat je dan al een uur hebt gereden.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:21

Ti_Amo schreef:
Over 2 weken moet ik als het goed is weer afrijden, hoeveel lessen zal ik nu dan nemen?

ik zou even overleggen met je rij intructeur...

mijne heeft gezegd als het niet door gaat gaan we iedere week 2 uurtjes lesse. en dan verdeeld over 2 keer 1 uur.
en dan de dag dat ik af moet rijden ook een uur voor ik ga. maar die krijg k kado ofzo..

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:25

Nog niks gehoord van me rij instructeur, dus denk dat ik zo gewoon examen ga doen. Heb om 12uur nog les en om 1uur examen....

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:08

miejmoon schreef:
Nog niks gehoord van me rij instructeur, dus denk dat ik zo gewoon examen ga doen. Heb om 12uur nog les en om 1uur examen....

ik vraag het me af...

de rijlessen en ALLE examens zijn hier afgelast..
rond 5e vanmiddag horen de meeste middag kanidaten van morgen of ze wel of neit moeten de gene die in de ochtend moeten horen het op het CBR zelf... GRRR en k moet dus in de ochtend... }:0

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:12

Ik heb ook al 2 x op het CBR gestaan dat ik terug kon, vond het inderdaad erg vervelend.
Collega moets ook afrijden vandaag, is vast ook weer niet door gegaan.....

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:11

Hier zijn ook alle examens afgelast, mijn les gaat wel gewoon door!

Oja, en ik heb mn theorie gehaald :D :D

Had 1 fout op gevaarherkenning en verder álles goed :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:32

Gefeliciteerd! *\o/*

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:19

Ik moet morgen ook weer, het is nu 2 keer afgelast, en vandaag volgens mij weer alles afgelast. Ik ben benieuwd als het doorgaat. Het word mijn 4e keer afrijden. & Als ik nu niet slaag moet ik mijn theorie opnieuw doen.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:20

Het ging bij mij wel door, maar niet geslaagd......