Hier ook nog steeds overal sneeuw en smeltende troep. Zwaar bewolkt en zware mist. Bah... zou wel weer eens de zon willen zien... kan echt geen sneeuw meer zien.
De meeste sneeuw is hier wel weg. Dus ik dacht dat ik wel door het park kon fietsen, de korste route. Maar nee, dat werk lopen omdat daar nog een dikke plak ijs lag.
dravergekkie
Geplaatst: 18-01-10 12:17
Hier is nu alles zo goed als weg. Is wel mistig en bewolkt , erg somber weer.
Hier is het mistig, de weg voor ons huis is spekglad, en er ligt nog veel te veel sneeuw(dat het maarsnel weg mag zijn)
Mies
Geplaatst: 18-01-10 12:26
Het is echt super glad op de wegen! Heb al heel veel mensen zien vallen, jongen van mijn school moest vanmorgen met de ambulance mee.. Het is nu ook erg mistig.
Mistig,... of het glad is weet ik niet, zit lekker binnen
magic_lover
Geplaatst: 18-01-10 13:33
Hier nog best veel sneeuw al dooit het flink gelukkig nu... het is ook helemaal niet koud liep net gewoon zonder jas buiten....
Wel is het enorm mistig..... Verder maakt het me nu geen bal meer uit wat voor weer het wordt, want ik ben net geslaagd voor mijn rijbewijs, jeej Al zou het wel lekker zijn als we geen sneeuw meer krijgen, kunnen de paardjes ook weer hun normale leven oppakken
Hier geen sneeuw meer, op af en toe een klein hardnekkig plukje na dan. (Zit nu trouwens in brabant weet niet hoe het in Rotterdam is). Het is hier wel mistig.
Gisteren heb ik hier heerlijk gewandeld, met een lekker winterzonnetje en 7 graden kreeg ik toch echt een zomergevoel!
yarrah
nou ga zo weer voor t eerst werken na anderhalve week ziekbed Ben niet erg veel buiten geweest alleen van t weekend ff dus zal me flink tegen vallen nu. Moet scooteren namelijk en dat duurt 20 mins voor ik op mn werk ben ( scootertje rijd maar 20 )