Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Szan schreef:MarrieLeen schreef:Ik wilde van de week 2x m'n chipkaart activeren, 2x mislukt..
Terwijl ik 4 tm 13 januari aan de beurt was. Pest ding..
Heb precies hetzelfde probleem, alleen kan ik 'm van 13 t/m 20 januari ophalen.. Dus ik ga het nog maar een paar keer proberen, maar weet zeker dat ik in ieder geval wel bij de goede paal stond, eentje waar je ook je bestellingen op kon halen...
Szan schreef:Hoorde dat de NS toch kaartjes gaat vergoeden van mensen die in het winterweer (rond 22 dec) reisden en vertraging hadden/niet op hun bestemming kwamen, ondanks dat ze een negatief reisadvies hebben afgegeven.. Klopt dat? Want ik kan het zo snel nergens terugvinden
Misser schreef:Vandaag weer een zeurbericht op nu.nl dat studenten hun kaart moeten activeren. Ik naar het station, eindelijk een paal zonder rij gevonden, krijg ik de melding 'ophalen product mislukt'.
Geweldig systeem.
SimoneDV schreef:Misser schreef:Vandaag weer een zeurbericht op nu.nl dat studenten hun kaart moeten activeren. Ik naar het station, eindelijk een paal zonder rij gevonden, krijg ik de melding 'ophalen product mislukt'.
Geweldig systeem.
ja idd, kl*te ding![]()
mijne had een variant, ophalen tijdelijk niet mogelijken heb bij 2 verschillende palen geprobeerd.
Nu dus al bij 4 palen mislukt, eerste 2 hingen briefjes defect op, volgende 2 was het tijdelijk niet mogelijk. pfff
Misser schreef:SimoneDV schreef:
ja idd, kl*te ding![]()
mijne had een variant, ophalen tijdelijk niet mogelijken heb bij 2 verschillende palen geprobeerd.
Nu dus al bij 4 palen mislukt, eerste 2 hingen briefjes defect op, volgende 2 was het tijdelijk niet mogelijk. pfff
Was dat ook vandaag?
Ben benieuwd hoe erg de chaos wordt op 1 februari..
Unwritten schreef:Ben ik toch blij dat de mijne het echt doet