Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pasamba schreef:Ik heb ook altijd geroepen dat ik geen TTT wou doen. Maar op aanraden van mijn instructeur heb ik het toch maar gedaan en ben er echt blij om! Kom je even in de sfeer van het examen, je weet wat je kan verwachten, je hebt vrijstelling als je je verrichtingen goed hebt gedaan en je krijgt advies mee na afloop zodat je weet waar je aan moet werken. Ja, ik zou het absoluut aanraden! Kost misschien wel wat maar daar krijg je ook veel voor terug.
_Emma_ schreef:Wat jammer Kimberleij!Wanneer mag je weer?
Wat bedoel je eigenlijk met een 4baansrotonde?
issaschar schreef:Geslaagd!
VeronicaM schreef:hey, ik heb een vraagje. Doen jullie een tussentijdse toets? Ik weet nog niet of ik dat wil. Wat vinden jullie?
Leo schreef:Nou ik ben gezakt.Om de vage reden dat ik meer gepolijst moet worden. Wat ik daar precies mee moet weet ik niet, want ik vond het zelf rustig en lekker gaan, en had dus een goed gevoel.
Volgende keer beter.
Plien91 schreef:Hè Leo wat balen, wat een rare reden zeg...
Vanmiddag les 3, werd al gewaarschuwd dat hij vanaf nu niks meer zegt over het op- en terugschakelen (of ik moet wel heeeeeel erg vreemd gaan doen), dus dat mag ik allemaal zelf uitvogelen nu
Sneeuwmaan schreef:Heey iedereen,
Ben niet echt een berichtjes typer, maar moet toch even mijn stress kwijtMorgen moet ik afrijden. Ben al een keer gezakt door de spanning. Duimen jullie!!
Liefs
Leo schreef:Nou ik ben gezakt.Om de vage reden dat ik meer gepolijst moet worden. Wat ik daar precies mee moet weet ik niet, want ik vond het zelf rustig en lekker gaan, en had dus een goed gevoel.
Volgende keer beter.