Man van klant: Nee joh, ze is veel knapper, ze lijkt meer op Wendy van Dijk met een zwarte pruik op!
Euhm juist
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) deed hij er nog niets aan
(ik begon wat boos te worden want zag me bus aankomen)
K_im schreef:gelukkig hier geen stinkende collega's, dat lijkt me nog erger. De meeste klanten zijn binnen 2 minuten van je kassa vandaan. Maar met je collega's werk je continu.. bah! Het ergste is nog dat ze het zelf niet ruiken!

shadowflower schreef:Merk toch dat veel mensen erg bevooroordeeld zijn over chinezen en ook vrij vaak rasistisch zijn wat deze mensen totaaaal niet verdienen.

) Baas kon er wel hartelijk om lachen.

Toen ik het vertikte om bij hem te gaan zitten om hem te helpen heeft mijn tante hem naar huis gestuurd. Ze zei tegen hem: Ik heb je al eerder gewaarschuwd dat je niet op vrijdagavond moet gaan drinken en knoflook gaan eten, om vervolgens op zaterdag te stinken. (hij stonk al eerder zo, maar niet zo erg als afgelopen zaterdag!) Dus ik stuur je nu naar huis en schrijf je uren op. De volgende keer als je weer zo stinkt moet je gelijk een vrije dag opnemen!

) want dan zingt papa 'all the single ladies, all the single ladies' en dan gaat dat meisje verder met het 'oh oh oh etc', echt zo schattig!
En dan zijn ze klaar met afrekenen en dan zegt haar vader: 'zeg maar bye bye!' en ja hoor, dat doet ze dan, en dan krijg je er nog een hand kusje bij. Zo lief 
nou is dat meisje op precies dezelfde dag jarig als ik
en dat vertelde ik op die dag aan die vader en toen vroeg hij van ja, hoe oud ben je nu dan? dus ik antwoord dat ik 17 geworden ben en toen was het van oooh.. ik had je veel ouder geschat.. en sinds dien is het flirten over

) )