Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RockyLover

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:24

Vrouwelijke klant tegen mij: Je lijkt een beetje op Ushi!
Man van klant: Nee joh, ze is veel knapper, ze lijkt meer op Wendy van Dijk met een zwarte pruik op!

Euhm juist :P

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 16:52

die boven staande :')

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 23:31

Ik zat vandaag achter de kassa, maar liep even door de winkel
Man staaart me volledig aan, wordt van top tot teen bekeken...hé schoonheid! ik hmm...hoi!

Zit ik achter de kassa, komt hij precies bij mij! Hij heel de tijd staren en wat z'n mond uit kwam, vreselijk! Wist niet hoe snel ik van die klant af moest zijn zeg...vooral dat gestaar, werkt echt op m'n zenuwen!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:50

Ik heb 't gister ook mee gemaakt.

Man: 'Wat heb je een mooie oorbellen' (waren gewoon kleine glinsterdingentjes).
Ik: 'Dankje'
Man: 'Echt heel mooi, heb je die al lang'
Ik: 'Ja, best wel lang'
Man: 'Ow, ik heb ze nog nooit gezien, maar wel heel mooi hoor'.

Later kwam J in de friettent. Vorig jaar carnaval had hij mij proberen te versieren met zo'n dode openingszin. 'Mag ik je feliciteren?' Dus ik: 'Ja, waarmee'. Hij 'je hebt de lekkerste kont van de avond'. Nou, wat 'n eer. Toen bood een vriend aan een foto van hem en mijn kont te maken. Die kwam ik laatst weer tegen. Dus ik zeg 't tegen hem. Maar hij herrinerde zich er niets van, ik moest de foto maar sturen.
Toen gingen ze zitten en bracht ik 't drinken.
Zegt z'n vriend: 'J is verliefd op jou'.
Ik: 'Ow, krijg ik dan ook rozen?'.
Ik zou rozen krijgen van 'm.
Later kwam hij nog even naar de balie om te vragen wat ik vanavond ging doen.
Andere jongen: 'Probeer je d'r soms te versieren?'
Was wel leuk. Hij vroeg of ik mee gaan naar 'n verjaardag. Dan zou ik daar m'n rozen krijgen. Ben er maar niet heen gegaan :+
Later zat m'n baas heel de tijd of 't geen leuke jongen was voor mij. Dat ik maar iets met hem moest beginnen en bla bla bla.
Mijn werk is wel leuk :D

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:03

Ik heb altijd al rode wangen, soms wat erger dan normaal. Gister kwam er zo'n walgelijk vies stinkend ventje sigaretten bij me halen. Afgerekend en wel, dacht ik eindelijk weer adem te kunnen halen, kreeg ik de vraag: 'Bloos je nou?! Vind je me zo aantrekkelijk?'

Grrr.. Sommige mensen

Of dat mensen door je vloertje lopen terwijl je net gedweild hebt, of zelfs nog bezig bent. En je vervolgens heel schattig aan gaan kijken met de blik: Tsja, dit was sneller...

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:52

Stinkende klanten/ collega's zijn zo vies :')

Had een collega die altijd naar zweet stonk en zelfs nadat een andere collega hem aangeraden had deo te gebruiken (oke, ze zei: jij stinkt :') ) deed hij er nog niets aan :(

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:54

gelukkig hier geen stinkende collega's, dat lijkt me nog erger. De meeste klanten zijn binnen 2 minuten van je kassa vandaan. Maar met je collega's werk je continu.. bah! Het ergste is nog dat ze het zelf niet ruiken!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:04

Op mijn werk moeten echt geen jongens langskomen, dat krijg ik dan nog een paar maanden te horen door mijn baas denk ik :+

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:06

Ik werk zelf niet in een winkel, maar dit moest ik maar even plaatsten.
''klant' = ikke dus..

Klant: Hallo, mag ik een 45 strippenkaart
Cassiere: *Staart me aan.
Klant: Mag ik een 45 strippenkaart.
Cassiere: Geen reactie.
Klant: Mag ik een 45 strippenkaaaaaaart???
Cassiere: Oh, ja
Klant: Óke
Cassiere: Maar we hebben alleen met 26(das dus de voorkant van de 45 strippen)
Klant: Nee, de rest is op de achterkant.
Cassiere: *Staart me aan.
Klant: Mag ik er 1??
Cassiere: Ze zijn op, dit is het showmodel :Y)
Klant: Misschien kun je even achter kijken??
Cassiere: Jah(kijkt me doozig aan)
Klant: Danku
Cassiere loopt weg, en ik na 1 min al terug.
Cassiere: We hebben er geen meer.
Klant: OH :D
Cassiere: Staart me aan.
Klant: Mag ik dan een 15 strippenkaart?
Cassiere: Waar liggen die?
Klant: DAAAR :( (ik begon wat boos te worden want zag me bus aankomen)
Cassiere: Hier..
Klant: Kan ik pinnen?
Cassiere: JAAH(riep ze heel blij)

Dus uiteindelijk door een ongeloofelijke doos me bus toch gemist.. Oow , was zoo Pist-Of! :+
Werd hier heel moe van@!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:08

BlonT ofzo :))

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:09

K_im schreef:
gelukkig hier geen stinkende collega's, dat lijkt me nog erger. De meeste klanten zijn binnen 2 minuten van je kassa vandaan. Maar met je collega's werk je continu.. bah! Het ergste is nog dat ze het zelf niet ruiken!

Ik durf er ook niets van te zeggen, als collega's bijvoorbeeld uit hun mond stinken ofzo... :o

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 00:44

shadowflower schreef:
Merk toch dat veel mensen erg bevooroordeeld zijn over chinezen en ook vrij vaak rasistisch zijn wat deze mensen totaaaal niet verdienen.

Dat snap ik dus echt niet, er zit hier een chinees/japans tentje echt vet lekker eten voor niet veel geld.
En die mensen zijn altijd zo aardig, beleefd en het is er altijd hardstikke schoon.
Al die mensen die zou rasistisch zijn moeten een keer naar dat restaurantje! ;)

Maar dat is trouwens niet alleen hier, maar in vele chineze restaurants (restauranten?) is dat zo.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:14

Geen opmerking van een klant, maar toch wel grappig.

Ik werkte in een kledingwinkel, en mijn vriend ook (heb hem daar leren kennen)
Op een geven moment was het druk, ik was cassiere en mijn vriend viel wel eens in als het erg druk was.
We hadden 2 kassa blokken, hij stond met de baas aan het ene blok, en ik met de assistent manager aan het andere blok.
Op een gegeven moment wist ie de prijs niet, wat doet ie: Schat, wat is de prijs hiervan ?? *word zich bewust van wat hij net zei* en roept erachteraan 'Ik ben homo !!'

We lagen in een deuk, en de klanten keken echt zovan wat is dit ? :+

(Onze baas had er niks op tegen, moesten alleen niet stelletjes achtig zeg maar in de winkel doen :+) Baas kon er wel hartelijk om lachen. :P

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:35

ik wel eesn een bui dat als mensen wat vragen ik het niet kan laten om stom te reageren, bv;
klant: kan ik karten? (ik werk op kartbaan) ik: ik weet niet of je kan karten, misschien bak je er niks van.
klant: weet u waar de wc is? ik: nee dat weet ik niet. of; ja buiten bij de boom.
klant: is hier een wc? ik: nee die hebben we niet.
dat vin dik altijd van die stomme vragen, daar kan ik dan niet normaal op reageren :P

en heb wel eens gehad dat er een jongen aan de bar zat, en ik zat er gewoon gezellig mee te praten, ik moest niks van hem maar hij probeerde mij volgens mij te versieren. en mijn vriend was net klaar met werken, werkt op het zelfde werk, en die zat aan de nadere kant van de bar ff een biertje te drinken. dus ik had er met hem over dat WE net een garage waren begonnen blablabla, vroeg die jongen van oh wie is we? dus ik zeg nou me vriend en ik dus ik wijs naar mijn vriend aan de andere kant van de bar. wordt die jongen heel rood, brabbelt nog wat pakt zn drinken en loopt weg. daar moest ik zo om lachen, kan je dan nooit gewoon met een jongen praten zonder dat ze wat van je moeten :P

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:41

Het is toch normaal om te vragen waar de wc is? En om dan alleen zo te reageren omdat jij een 'bui'? hebt, vind ik niet normaal. Zo ga je niet met je klanten om... Klanten proberen vaak ook alleen maar beleefd te doen.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:13

als je bedoeld dat ik onbeleefd ben tegen klanten, nee hoor absoluut niet, maar er komen niet altijd even snuggere mensen bij ons, als je binne loopt staat er een mega bord met toilet, die kan je niet missen voor je naar de bar loopt. en het hangt ook af van de mensen die het vragen, bij een kak mevrouw doe je het niet, id ekomen trouwens ook niet karten, over het algemeen komen hier gewoon gezellige mannen/jongens en die kunnen wel tegen een grapje.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 19:05

Nu het hier over stinkende collega's gaat... wij hebben zaterdag een stinkende collega naar huis gestuurd!

Ik werk nu bijna 2 jaar in de winkel van mijn oom en tante en onlangs zijn er 3 nieuwe collega's gekomen die nog een beetje ondersteund moeten worden. Zij helpen dus gewoon de klant en ik blijf toekijken of ze alles goed doen.

Nou stonk mijn mannelijke collega zo erg naar een alcohol/knoflooklucht dat ik niet zo veel zin had om hem te helpen. Al mijn andere collega's waren inmiddels ook misselijk als hij alleen maar langs liep en klanten wisten niet hoe snel ze weer de winkel uit moesten rennen :P Toen ik het vertikte om bij hem te gaan zitten om hem te helpen heeft mijn tante hem naar huis gestuurd. Ze zei tegen hem: Ik heb je al eerder gewaarschuwd dat je niet op vrijdagavond moet gaan drinken en knoflook gaan eten, om vervolgens op zaterdag te stinken. (hij stonk al eerder zo, maar niet zo erg als afgelopen zaterdag!) Dus ik stuur je nu naar huis en schrijf je uren op. De volgende keer als je weer zo stinkt moet je gelijk een vrije dag opnemen!

Klinkt hard, maar die lucht was echt te smerig voor woorden! Het rook echt naar maagzuur ofzo :r

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 20:22

gatver, dat klinkt echt walgelijk.
Ik stond gisteren bij een broodjeszaak, alles ligt (uiteraard) in een vitrine, dus ik kan niet zelf broodjes pakken ofzo.
Staat de medewerkster achter in die zaak te smsen. Dus ik kijk haar kant op om te bestellen, gaat ze gewoon door met smsen.
Vervolgens kijkt ze toch een keertje op (stond op het punt me om te draaien)
"oh, kan ik u misschien ergens mee helpen?"

Ongelooflijk, zo asociaal, wat denk je zelf, ik kan het moeilijk zelf achter die vitrine's vandaan graaien.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 20:33

Ik ben ook eens zo associaal geweest om te bellen en ondertussen een klant te helpen :o
Het was 2 voor 8, mensen belde voor mijn pony die ziek was dus ik dacht dat ik nog wel even terug kon bellen totdat er ineens een klant voor me stond.

Laat het wel even duidelijk zijn dat dit niet dagelijks gebeurd :D

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:18

Als je een klant ziet, dan zeg je toch ooh ben aan het werk bel je zo wel eventjes terug?

Wij mogen niet eens een telefoon op de werkvloer :+

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:23

Het gesprek was al bijna afgelopen. Daarbij liep er nog een collega van mij rond en weet ik altijd al wat die klant moet hebben.
Wij mogen ook geen telefoon op de werkvloer maar iedereen heeft er een op zak, inc. leidinggevende :+
Heb eens een collega gehad die bellend door de winkel liep met een maat van m.. in zijn proefperiode :+

Peche_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:31

klant: Mevrouw, weet u waar de unox knakworsten staan?
Ik: natuurlijk loopt u maar even mee.
Mevrouw loopt mee en ik wijs de unox knakworsten aan
klant: Zijn dit echt de unox knakworsten?
Ik: ja mevrouw het zijn ze echt, kijk er staat UNOX op.
Klant: Nou, dat kan niet hoor.
ik: het is een nieuwe verpakking het zijn ze echt!
mevrouw: Huu. maar. neeee. het zijn ze niet.

en toen nam ze ze niet omdat ze niet wilde geloven dat het écht unox was.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:40

Bij mij komt aan de kassa op zaterdag altijd een vader met zijn onwijs schattige dochtertje van ik denk een jaar of 3.
Dan hoor je ze eerst door de winkel heen gaan (jaja := ) want dan zingt papa 'all the single ladies, all the single ladies' en dan gaat dat meisje verder met het 'oh oh oh etc', echt zo schattig! :D En dan zijn ze klaar met afrekenen en dan zegt haar vader: 'zeg maar bye bye!' en ja hoor, dat doet ze dan, en dan krijg je er nog een hand kusje bij. Zo lief :+:

Die vader flirt altijd met mij (hij is ruim 30 denk ik?) en ik speel 't altijd maar gewoon een beetje mee. Beetje lol op je werk moet kunnen := nou is dat meisje op precies dezelfde dag jarig als ik :o en dat vertelde ik op die dag aan die vader en toen vroeg hij van ja, hoe oud ben je nu dan? dus ik antwoord dat ik 17 geworden ben en toen was het van oooh.. ik had je veel ouder geschat.. en sinds dien is het flirten over :=

Kristel_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 00:33

Super leuk Topic!

Ik werk op de röntgenafdeling in een ziekenhuis. Wij krijgen vaak 'hele grappige' patiënten (vinden ze zelf). Maar helaas voor hen zijn de volgende grapjes niet echt grappig als je ze elke dag een paar keer hoort:
- Heeft u ook kleurenfoto's?
- Ik moet zeker ook lachen ( voor een foto van hun voet)?
- Ik blijf niet plakken hoor!

Verder heb ik regelmatig gehoord dat ik beter iemand kon halen die al een diploma had, want ze wilden wel dat het goed gebeurd. Uhm... meneer/mevrouw hoe oud denkt u dat ik ben? Ik heb al meer dan 5jr mijn diploma en mijn collega die u daar ziet... die moet nog 2jr doorleren.

Laatst kreeg ik een opmerking waar ik echt niet wist wat ik daar mee moest... Ik had een oudere man voor CTscan gehad. Hij was erg moeilijk ter been en ik moest hem onderstuenen, zodat hij niet omviel bij het aankleden. Vervolgens was hij 'klaar' en wilde in zijn rolstoel gaan zitten.
Ik: Meneer zullen we de rits van uw broek ook maar even dicht doen? Dat u weer netjes de gang op kan?
Hij: Nou daar vliegt al een tijdje niks meer uit, .... die slappe vaatdoek.
Ik Ok :?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 00:40

Omg, die laatste. Dan sta je ook ff raar te kijken inderdaad :P

Ik word momenteel een beetje stapelgek van alle klanten. Op het moment kunnen ze echt niks goed doen bij mij (ligt aan mij (okee, niet altijd :P ) )

Klant: legt boodschappen op de band
Ik: goedenmiddag en scan alles
Klant: Deze in aanbieding
Ik: Oh, meneer dat weet ik niet. Momentje ik pak even de folder erbij dan kunnen we even kijken.
Klant: in aanbieding!
Ik heb ondertussen de folder en blader deze door. Ik kom bij het wc-papier en dat is 2 halen, 1 betalen. De klant had keukenpapier.
Ik: Oh, meneer, ik zie het al. Het toiletpapier van Page is in de aanbieding.
Klant: Ja, maar ik wil keukenrol
Ik: Ja dat kan ik u niet meegeven voor de actieprijs, want dat is namelijk voor het wc-papier
Klant: ja, maar ik wil keukenrol!!
Ik: Dat kan niet meneer
Klant: dan ikke niet wille....

Ik: Wilt u er koopzegels bij?
Klant: Wat zeg je?
Ik: Wilt u er koopzegels bij?
Klant kijkt vreemd: nee ik wil geen postzegels........