Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:15

lausan schreef:
Oe, rentepunten heeft mijn mams en die weet nooit wat ze ermee moet. Zal eens ff hinten, haha.

Ik had er idd eerst 1 propvol. Zat niet fijn en je zag er bijna niks meer van. Dus toen eentje bij gekocht en bedels wat verdeeld en verder gaan sparen.
Ooit komt er nog een derde, die dan wel in kleur. Droom droom droom...

Dat pootje is ook erg leuk!

Dankjewel. Ja hebben sinds kort een hondje dus vond het pootje wel toepasselijk. Heb tot nu toe ook alles zilver maar zou er ook graag wat turquoise tinten aan toevoegen.

Bedeltjes zijn best prijzig dus ook nog even verder dromen haha. Heb ze tot nu toe allemaal gekregen. Zijn altijd wel leuke dingen om te vragen

Lienepien3

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:54

Ik wil me ook melden, ben nog niet in bezit ban een pandora armband maar die gaat er binnenkort wel komen.
Ik heb ook nog een vraagje waar kan ik een mooi asbedel vinden voor aan de pandora armband die ik ook kan laten graveren, ik ben wel wat tegen gekomen Google maar die zijn 130 euro dus wou eerst kijken of er ook een wat goedkopere oplossing is. Omdat ik er 2 nodig ben helaas

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 21:13

katjakobus schreef:
Ik wil me ook melden, ben nog niet in bezit ban een pandora armband maar die gaat er binnenkort wel komen.
Ik heb ook nog een vraagje waar kan ik een mooi asbedel vinden voor aan de pandora armband die ik ook kan laten graveren, ik ben wel wat tegen gekomen Google maar die zijn 130 euro dus wou eerst kijken of er ook een wat goedkopere oplossing is. Omdat ik er 2 nodig ben helaas

Volgens mij maakt paardenhaar sieraden op facebook bedels met evt as erin. Zal het even opzoeken voor je. Had het ergens gezien. Wat de prijs is weet k alleen niet

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 21:56

Ik meld me! Heb net mijn eerste pandora bandje opgehaald met het hondenpootje die Strasshorse ook wil ivm met het slagen van me opleiding tot paraveterinair. :)

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 09:32

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 18:22

Wat doen/gebruiken jullie om te voorkomen dat je laatste bedel op dat stuk van t slotje schuift? Aan de open kant zeg maar (het pinnetje).

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 18:35

Heb je originele Pandora-bedel om een Pandora-armband? Anders een stopper ervoor?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 18:39

Jep alleen maar echte! Maar die laatste draait dus steeds op het pinnetje. Krijg inderdaad van schoonzus nu een elastiekje wat je onder een stopper kunt doen, zodat die de boel op z'n plek houdt.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:07

Afbeelding

Mijn armband tot nu toe.
Blauwe bedeltje vandaag gekregen voor de kerst

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:46

WillemYntJee schreef:
Wat doen/gebruiken jullie om te voorkomen dat je laatste bedel op dat stuk van t slotje schuift? Aan de open kant zeg maar (het pinnetje).

Ik heb er een stopper voor zitten. Op mijn eerder geplaatste foto kun je wel zien geloof ik.

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:46

Strasshorse schreef:
[ [url=m/jTq3c9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn armband tot nu toe.

Dat cameraatje vind ik ook erg leuk!

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:50

Strasshorse schreef:
[ [url=m/jTq3c9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn armband tot nu toe.

Leuk, ben ook aan't kijken voor bedels. Ik heb een lederen armband en zou zo'n camera willen

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:10

Het camera bedeltje is van Tedora (bijna hetzelfde als pandora maar even wat goedkoper)

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 10:53

Strasshorse schreef:
Het camera bedeltje is van Tedora (bijna hetzelfde als pandora maar even wat goedkoper)

Dankje ;)

MiraLooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 10:49

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:25

katjakobus schreef:

Ik hoop dat ik hier even mag inbreken maar ik werd attent gemaakt op deze vraag omdat ik ook beads maak voor Pandora armbanden met as (of haar). Deze hebben een kern van roestvrij staal (verkleurt niet, wordt niet dof/zwart/mat en is hypoallergeen).

De prijs is 15,00 euro :) (dit voorbeeld is aan een kettinkje want ik verkoop ze ook als hanger ;) ). Graveren kan ik zelf echter niet maar ik laat wel sluitingen graveren door een goudsmid dus zou kunnen informeren of dit ook kan.

Afbeelding

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:12

Gister mezelf een cadeautje gedaan. Heb nu het hondenpootje voor het slagen van mijn opleiding tot paraveterinair van hierboven en het lieveheersbeestje van tegen zinloos geweld.