Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:31

Mijn bed is ook om half 8 nog heerlijk gezellig Haha!

En trouwens, dan ben ik om half 9 op stage, de eerste komt pas om 9 uur/kwart over 9 dus ik kan niet eens naar binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:36

Ik dacht je wilt vast wel socializen om mij weer eens te meeten Clown

Haha!

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:58

Ik neem morgen de intercity van 7.11 van Gouda naar Ede-Wageningen. Ik ben benieuwd of het morgen nog een beetje chaotisch is. Ik mag een half uur vertraging hebben, dat moet dan toch wel lukken denk ik om op tijd te komen (verplicht practicum en ze zijn niet zo blij met laatkomers).

Al die omroephumor is echt grappig. Ik reis nu toch al bijna 2,5 jaar met de trein en volgens mij heb ik nog nooit een conducteur iets grappigs om horen roepen.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:06

Ik moet morgen voor 1,5 uur naar school, zal van te voren maar even kijken of er storingen zijn, anders blijf ik lekker in m'n bedje. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:07

Mja, ze kunnen wel niet blij zijn, maar als de treinen en het weer niet meewerken kunnen ze er ook niet veel van zeggen vind ik Vork

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:18

Je zou denken van wel. Een tijdje terug zei een docent dat hij daar niets aan kan doen dan moet ik maar in Wageningen gaan wonen.
Bij universiteiten zijn ze redelijk streng op te laatkomers. Bij de Erasmus stonder er regelmatig bewakers voor de deur zodat je niet naar binnen kon en bij de WUR mag je ook niet meer naar binnen en bij het vaak dat ik nu heb, mag je wel naar binnen als je te laat bent, maar dan moet je een euro betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:20

Dat zijn dus zeker voor universiteiten belachelijke regels Verward
Er is een spitsalarm afgegeven, wat betekend dat spits gevaarlijk is en treinen extra vol kunnen zitten..

Ik zou het zeker niet op me laten zitten, dan zouden die universiteiten aan mij een hele kwade hebben.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:28

Nou.. ik ben benieuwd naar morgen..
Ik hoop dat de 'herstelwerkzaamheden' rond amsterdam sowieso al over zijn. En natuurlijk de sneeuw Scheve mond

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:34

Hier is het nu al een paar uur droog. Als ik nu kijk naar de vertrektijden op Gouda en Ede-Wageningen heeft niets vertraging, behalve dat de er een paar treinen niet doorrijden naar hun eindstation ivm de werkzaamheden bij Amsterdam. Het lijkt dus nog mee te vallen.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:31

Horsefreak schreef:
Wat gebeurt er als je blijft zitten in de trein, als die op de eindbestemming is?

Dan gaat de trein na een tijdje verder naar een andere bestemming? Tong uitsteken

Unwritten schreef:
Dat zijn dus zeker voor universiteiten belachelijke regels Verward

Hier doen ze niet aan dat soort onzin hoor. Ten minste, dat denk ik, want ik ben altijd keurig op tijd Vork

Vandaag heb ik weer een nieuw negatief record gezet, denk ik. Een deel daarvan had voorkomen kunnen worden, door niet te denken "laat ik maar met de bus van Schiedam naar Den Haag gaan, dat is vast sneller dan via Gouda". Nou, daar was het stervends druk en ijskoud, dus de mensen van de NS raadden ons maar aan terug te gaan naar R'dam en alsnog de omweg te nemen. Nooit doen, denken dat je slim bent en een kortere route nemen Clown Ik geloof dat ik vandaag een grappige opmerking had gehoord, al was ik op dat moment vooral erg gestresst, omdat de trein niet wilde vertrekken vanaf DH en ik nog een kwartier had om mijn bus te halen. "We kunnen momenteel nog niet vertrekken omdat we een reserve machinist missen. We hebben er net eentje gebeld". Stress, stress en nog meer stress, maar door héél hard te rennen door het station heb ik mijn bus net gehaald, die godzijdank vertraging had. Dat scheelt dan weer een half uur kouwkleumen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:32

Whaha Haha!

Vind het wel mooi dat treinen af en toe niet kunnen rijden omdat de machinist of de reserve machinist kwijt zijn Huilen van het lachen

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:33

Geloof me, ik was not amused na 3 uur treinen Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:36

Whaha, volgens mij ben ik de enige die kan genieten van vertragingen Huilen van het lachen

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:41

Dat komt vast omdat je dan langer met je treincrush hebt Tong uitsteken

Vertraging betekent bij mij het missen van mijn bus. Het missen van mijn bus leidt tot een half uur kou leiden op het station. Conclusie: vertragingen zijn stom, want dan bevries je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:41

Whaha nee, ik vind het gewoon heerlijk met de trein te gaan, en kan me ook echt verheugen op storingen, ongeacht waar in Nederland Haha!

Maar langer met mn crush is altijd leuk natuurlijk Schijnheilig

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:46

Dan moet ik je toch echt voor gek verklaren Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:52

Zooo hey, was stipt op tijd in Leiden. Geen vertragingen etc. SUPER!

maar op station zag ik wel dat er op veel trajecten problemen/werkzaamheden waren. (9 berichten ipv geen of maar 1 bericht.. )

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:54

Weet je wat ik ooit nog een keer wil?
Stranden in Utrecht. Sigaar
En dan ook echt niet meer verder kunnen. Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:55

Het jammere is dat het eigenlijk meestal gebeurt in winter.. Dan is het zo koud Haha!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:56

Ja maar ik hoorde dat je dan een gratis slaapzak krijgt? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:56

Uhuh en een bedje in de jaarbeurs *LOL*

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:57

Nou, daar doe ik het niet voor het. Dan wil ik minstens een suite in het Hilton Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:57

Houd u maandagochtend rekening met uitval en overvolle treinen. Door een eerdere ontsporing is Amsterdam maandag ook nog moeilijk te bereiken.

Ik ben er klaar voor, ik blijf dus mooi bij hem in de buurt, hij propt mij maar in die trein erbij *LOL*

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:58

Succes alvast voor morgen. *LOL*

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:58

Ohh dat is wel lekker goedkoop. Krijg je dan ook koffie en voedsel?

Toevallig heb ik hier ook over nagedacht toen ik in trein zat Tong uitsteken

Morgen met auto naar Rotterdam en met trein terug.. Nou we zullen zien.