Horsefreak schreef:Wat gebeurt er als je blijft zitten in de trein, als die op de eindbestemming is?
Dan gaat de trein na een tijdje verder naar een andere bestemming?
Unwritten schreef:Dat zijn dus zeker voor universiteiten belachelijke regels

Hier doen ze niet aan dat soort onzin hoor. Ten minste, dat denk ik, want ik ben altijd keurig op tijd
Vandaag heb ik weer een nieuw negatief record gezet, denk ik. Een deel daarvan had voorkomen kunnen worden, door niet te denken "laat ik maar met de bus van Schiedam naar Den Haag gaan, dat is vast sneller dan via Gouda". Nou, daar was het stervends druk en ijskoud, dus de mensen van de NS raadden ons maar aan terug te gaan naar R'dam en alsnog de omweg te nemen. Nooit doen, denken dat je slim bent en een kortere route nemen
Ik geloof dat ik vandaag een grappige opmerking had gehoord, al was ik op dat moment vooral erg gestresst, omdat de trein niet wilde vertrekken vanaf DH en ik nog een kwartier had om mijn bus te halen. "We kunnen momenteel nog niet vertrekken omdat we een reserve machinist missen. We hebben er net eentje gebeld". Stress, stress en nog meer stress, maar door héél hard te rennen door het station heb ik mijn bus net gehaald, die godzijdank vertraging had. Dat scheelt dan weer een half uur kouwkleumen