Maar 8,55 vind ik inderdaad ook een super fijne tijd. Had ik met de ttt ook.. Beviel me uitstekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Blacky_ schreef:snelweg vind k nog steeds wel eng, naja t invoegen, als ik eenmaal op de snelweg ben ist goed, maar dat erop gaan, vooral als het druk is, ik ben dan bang dat de invoeg strook op is
EL4a1990 schreef:_Blacky_ schreef:snelweg vind k nog steeds wel eng, naja t invoegen, als ik eenmaal op de snelweg ben ist goed, maar dat erop gaan, vooral als het druk is, ik ben dan bang dat de invoeg strook op is
Dat had ik zelf ook altijd! maar nu heb ik zelf een autotje en al is de invoegstrook OP dan rij ik gewoon door over de vluchtstrook (maar is gelukkig nog nooit voor gekomen). je moet alleen zorgen dat het invoegen op het examen lukt daarna kun je het toch zo doen hoe je het wil.
EL4a1990 schreef:Gefeliciteerd iedereen!!!!
@perzik: dat is dan zeker 1 examinator en een iemand geweest die die examinator weer beordeeld? is inderdaad wel vervelend als hun het al niet eens zijn over hoe en wat!
Sophie2 schreef:Hmm dat is wel heel vervelend Roelke_. Ik ben zelf helemaal geen zenuwpees, dat scheelt denk ik wel enorm. Hoevaak ben jij nu al op geweest dan?
Annerieke_ schreef:@ Roelke, welk CBR rij jij af dan?
vandaag weer rijles gehad! ging wel goedwe zijn nu echt de laatste dingen aan het doen, we willen allebei (instructeur en ik) geen her, whaha
Roelke_ schreef:Sophie2 schreef:Hmm dat is wel heel vervelend Roelke_. Ik ben zelf helemaal geen zenuwpees, dat scheelt denk ik wel enorm. Hoevaak ben jij nu al op geweest dan?
2 keer gezakt, er is dus nog hoop
_Blacky_ schreef:Er kunnen dan toch 2 achterin? vind ik wel raar dat je instructeur dan niet mee kan.
Ik heb net weer gelest, was hier en daar aardig glad wel weer een hoop geleerd.
Instucteur had vanmorgen om 8 uur een examen, had ie gebeld na het CBR gevraagd of het doorging door de glad heid ging gewoon door, dus hun erheen rijden, dood eng, allemaal keiglad. Zitten ze met die examinator in het hokje, wordt er omgeroepen dat alles wordt afgelast, best banketstaaf, zit je voor niks in de stress, en moet je weer een nieuwe afspraak maken ...