afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:33

Ik moet trouwens ook zeggen dat ik niet echt heel veel met mijn instructrice heb, van haar word ik alleen maar zenuwachtig.. Bloos Heb alleen morgen voor 't afrijden nog 1 uurtje van een man die ik wel heel erg mag. M'n instructrice had al iemand dan voor een toets, dus ze kan dan sowieso ook niet mee. Maar neem die instructeur dan alsnog niet mee Lachen

Maar 8,55 vind ik inderdaad ook een super fijne tijd. Had ik met de ttt ook.. Beviel me uitstekend Lachen

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:43

Ik moet ook steeds om 8:55 afrijden, goede tijd. Al zat het verkeer me niet echt mee afgelopen week.
Zat achter een vrachtwagen dus moest op een rondweg waar je 70 mocht invoegen me 40.. Lips are sealed En dáár word ik zenuwachtig van, en dat was ik al behooorlijk.. (emotie-traantjes kwamen al voordat ik de auto in stapte, ik kan mijn zenuwen totaaaal niet de baas, soort faalangst Nagelbijten / Gniffelen )

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:47

Hmm dat is wel heel vervelend Roelke_. Ik ben zelf helemaal geen zenuwpees, dat scheelt denk ik wel enorm. Hoevaak ben jij nu al op geweest dan?

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:58

@ Roelke, welk CBR rij jij af dan?

vandaag weer rijles gehad! ging wel goed Haha! we zijn nu echt de laatste dingen aan het doen, we willen allebei (instructeur en ik) geen her, whaha

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:00

Ik reed de laatste paar weken echt klóte en m'n instructeur zegt dat soort dingen dan ook, zo van "Je rijdt echt waardeloos nu!" en "Kom op, ik ben veel beter van je gewend. Scheve mond"

En dáár word ik zenuwachtig van. Huilen van het lachen Dus toen heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik onwijs zenuwachtig van hem werd en vandaag ging het weer super en zei 'ie dat het weer bergopwaarts gaat. Haha!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:04

Morgen weer rijles Lachen
Vorige week had ik mn 2e les bij mn instructeur. Reed k voor de eerste keer de provinciale weg op. Dat was dus al lekker gassen. Toen ging ik door bussum/huizen enz wist k niet meer waar k was. Zei ie doodleuk ja ga na t viaduct maar naar links..Afijn ik afremmen, wil invoegen om die kant op te gaan. kijk of er tegenliggers kwamen, waren er niet. Wil de koppeling op laten komen. Kijk waar ik naartoe ga..valt mn mond open..was de snelweg. Die koe zei ook niets daarover. Dus ik in paniek...das dass dass de snelweg!! eeuh euuh maar ik moest linbks toch? hij: Ja..ik: eeuh bedoel je soms helemaaaal links als in de vorm van omdraaien? Hij nee gewoon links..ik nog een keer..Jaa maar das de snelweg! (met andere woorden..dat kán niet!!) Hij doodleuk weer ja klopt. En hup daar gingen we..Haha!

Toen k de snelweg af kwam was k zo van slag dat niets meer goed wilde lukken. Lees: kon niet meer kijken,schakelen,goed sturen enz tegelijk, dus belande bijna op t fietspad naast de rotonde. Waarna in mn eigen straat tot 2x toe de motor af sloeg. Ik was nog na aan t denken over de snelweg. En dacht hehe k ben eindelijk weer thuis Dromen dat k doodleuk overal mn handen en voeten vanaf haalde. Terwijl alles nog aan stond Koe

Haha en door alle stress waren er heel veel haren uitgevallen ofzo. Mn hele trui zat ónder Sigaar
Maar al met al vond k t wel onwijs stoer Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:17

Ik ging m'n 1e les al op de snelweg. Clown

Maar waarom noem je je instructeur een koe? Blond Omdat 'ie met je snelweg op gaat?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:40

Haha ja omdat ie zo lekker droog is. Hijs zoo nuchter over dingen waarvan k denk..dat t iets "groots" is Clown

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:16

snelweg vind k nog steeds wel eng, naja t invoegen, als ik eenmaal op de snelweg ben ist goed, maar dat erop gaan, vooral als het druk is, ik ben dan bang dat de invoeg strook op is

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:56

mijn instructeur had sinds de bouwvak nog maar 1 persoon die er 2 keer over deed, de rest was allemaal in 1 keer geslaagd
als hij dat nou direct had gezegd, was ik met een wat beter gevoel dat examen ingegaan Tong uitsteken

maargoed

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:07

Ja dat had die van mij ook.. Maar je zal het toch zelf moeten doen..

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:17

_Blacky_ schreef:
snelweg vind k nog steeds wel eng, naja t invoegen, als ik eenmaal op de snelweg ben ist goed, maar dat erop gaan, vooral als het druk is, ik ben dan bang dat de invoeg strook op is

Dat had ik zelf ook altijd! maar nu heb ik zelf een autotje en al is de invoegstrook OP dan rij ik gewoon door over de vluchtstrook (maar is gelukkig nog nooit voor gekomen). je moet alleen zorgen dat het invoegen op het examen lukt daarna kun je het toch zo doen hoe je het wil.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:26

EL4a1990 schreef:
_Blacky_ schreef:

Dat had ik zelf ook altijd! maar nu heb ik zelf een autotje en al is de invoegstrook OP dan rij ik gewoon door over de vluchtstrook (maar is gelukkig nog nooit voor gekomen). je moet alleen zorgen dat het invoegen op het examen lukt daarna kun je het toch zo doen hoe je het wil.

Ja dat wel, maar waar ik meestal moet invoegen houdt de invoegstrook gewoon opeens op, er is dan ook geen vluchtstrook achteraan.. Vind ik soms ook best eng Nagelbijten / Gniffelen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:26

Ik ben geslaagd Haha! Haha! Haha! Haha! Zoooo'n opluchting.. Het ging best wel goed voor m'n gevoel ook Lachen

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:30

Ik ben vorige week gezat. Had 2 examinators mee, me instructeur mocht niet mee. En ze hadden voordat we weggingen hele discussie van hoe en wat. Nou daar werd ik me toch gestresst van. Heb tijdens het rijden dingen gedaan wat ik nog nooit gedaan heb.
Nu over paar weken nog een keer! Hopelijk gaat het dan beter!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:21

Ik ben vandaag ook geslaagd Haha!
Mocht weer met de Tom Tom... ben zo blij Go jij! Go jij!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:53

Gefeliciteerd iedereen!!!!

@perzik: dat is dan zeker 1 examinator en een iemand geweest die die examinator weer beordeeld? is inderdaad wel vervelend als hun het al niet eens zijn over hoe en wat!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:56

Gefeliciteerd.
Dat is wel waar, maar dat is mijn enige probleem nog Lachen

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:39

EL4a1990 schreef:
Gefeliciteerd iedereen!!!!

@perzik: dat is dan zeker 1 examinator en een iemand geweest die die examinator weer beordeeld? is inderdaad wel vervelend als hun het al niet eens zijn over hoe en wat!

misschien een leerling-examinator? Die hebben/hadden ze bij ons ook, hingen briefjes in het cbr dat als er een leerling-examinator mee moest, de instructeur dan niet mee kon Knipoog

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:41

Er kunnen dan toch 2 achterin? vind ik wel raar dat je instructeur dan niet mee kan.

Ik heb net weer gelest, was hier en daar aardig glad wel weer een hoop geleerd.

Instucteur had vanmorgen om 8 uur een examen, had ie gebeld na het CBR gevraagd of het doorging door de glad heid ging gewoon door, dus hun erheen rijden, dood eng, allemaal keiglad. Zitten ze met die examinator in het hokje, wordt er omgeroepen dat alles wordt afgelast, best banketstaaf, zit je voor niks in de stress, en moet je weer een nieuwe afspraak maken ...

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:26

Sophie2 schreef:
Hmm dat is wel heel vervelend Roelke_. Ik ben zelf helemaal geen zenuwpees, dat scheelt denk ik wel enorm. Hoevaak ben jij nu al op geweest dan?

2 keer gezakt, er is dus nog hoop *LOL*

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:27

Annerieke_ schreef:
@ Roelke, welk CBR rij jij af dan?

vandaag weer rijles gehad! ging wel goed Haha! we zijn nu echt de laatste dingen aan het doen, we willen allebei (instructeur en ik) geen her, whaha

In Leeuwarden! Jij ook zo te zien, aan je wp? Lachen

Gefeli voor de geslaagden! Ik hoop ook zulk nieuws te kunnen typen ooit...

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 23:39

Roelke_ schreef:
Sophie2 schreef:

2 keer gezakt, er is dus nog hoop *LOL*

Ajaa joh! Komt helemaal goed Haha! Ik was vandaag ook helemaal niet zenuwachtig, scheelt wel enorm moet ik zeggen. Pas toen ik klaar was en naar het tafeltje liep voor de uitslag, was ik zenuwachtig Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:28

Pff...

Nou ik meld me hier ook maar eens. Afrijden zit er aan te komen. Bloos! Vorige week theorie binnen gehaald en kan elk moment m'n afrijddatum krijgen, maar schijt nu al 7 kleuren. Bloos!

Ik mag wel helemaal onder de Bach bloesems. Scheve mond

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:29

_Blacky_ schreef:
Er kunnen dan toch 2 achterin? vind ik wel raar dat je instructeur dan niet mee kan.

Ik heb net weer gelest, was hier en daar aardig glad wel weer een hoop geleerd.

Instucteur had vanmorgen om 8 uur een examen, had ie gebeld na het CBR gevraagd of het doorging door de glad heid ging gewoon door, dus hun erheen rijden, dood eng, allemaal keiglad. Zitten ze met die examinator in het hokje, wordt er omgeroepen dat alles wordt afgelast, best banketstaaf, zit je voor niks in de stress, en moet je weer een nieuwe afspraak maken ...

Sjah, maar aan het weer doe je niks... Het moet veilig blijven. Ja Maar hoe dan ook, uiteraard is het lüllig, maar liever zo je rijbewijs niet, dan dat je zakt. Knipoog