furious schreef:Het is ook nog nooit met opzet bij mij gebeurt volgens mij, maar een sorry heb ik nooit te horen gekregen.
Ik zelden, meestal krijg (oh nee, kreeg is het nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
furious schreef:Het is ook nog nooit met opzet bij mij gebeurt volgens mij, maar een sorry heb ik nooit te horen gekregen.
NonaWen schreef:Nu gaan de uitgaansgelegenheden stinken naar zweet..
Straks gaat het drinken ook wéér duurder worden, worden de keten hier allemaal ontruimd (ergens wel terecht)..
En gaan we van 8 tot 1 uit..![]()
Bedankt.. Kpn.. en medewerkster![]()
Mystica schreef:Hou wel rekening met alle niet rokers die komen toestromen he? Dat zullen er ongetwijfeld meer zijn als alle rokers die wegblijven
puma schreef:NonaWen schreef:Nu gaan de uitgaansgelegenheden stinken naar zweet..
Straks gaat het drinken ook wéér duurder worden, worden de keten hier allemaal ontruimd (ergens wel terecht)..
En gaan we van 8 tot 1 uit..![]()
Bedankt.. Kpn.. en medewerkster![]()
Jaaaaaaah van 8 tot 1 uur stappen! Heb je ook nog wat aan je zondagDat zou echt optimaal benutten van vrije tijd zijn want wat doe je anders in die uren voordat je gaat stappen?? Wachten tot je eindelijk mag, allemaal verloren tijd ..
Snoevie schreef:hoe triest is het als je niet meer uit zou gaan,alleen omdat je niet meer binnen mag roken
Somebitch schreef:Vind het nergens op slaan dat jij nu mensen triest zit te noemen. Dan had ik ook kunnen zeggen dat ik het triest vind dat sommige niet-rokers niet uitgingen omdat ze het vonden stinken..
Maargoed.. Laat iedereen gewoon in zijn waarde
Echwel schreef:Somebitch schreef:Vind het nergens op slaan dat jij nu mensen triest zit te noemen. Dan had ik ook kunnen zeggen dat ik het triest vind dat sommige niet-rokers niet uitgingen omdat ze het vonden stinken..
Maargoed.. Laat iedereen gewoon in zijn waarde
Wat dacht je van mensen die na het uitgaan aan de zuurstof moeten omdat ze longproblemen hebben
Lekker dat wij nu ook uit kunnen gaan, zeker een keer lekker uit eten...
Scum schreef:Is er al iemand van jullie uit wezen eten? En hielden de mensen zich eraan?
Ik zou heel graag binnenkort weer eens willen gaan maar dan moet ik wel zeker weten dat het echt rookvrij blijft.