Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelle__ schreef:Nou wij worden voldoende gestraft voor de staking, lekker zaterdag naar school
K_im schreef:Dit is nu niet persoonlijk hoor!
Ik wordt er alleen niet goed van dat er mensen (waaronder mijn moeder) de hele tijd zeggen. Jullie moeten niet zeuren. Later werken jullie acht uur. Dat is later, nu mogen we toch wel een beetje vrije tijd. Later zitten we al genoeg op kantoor (of ergens anders)
Michelle__ schreef:Geen idee, waarscheinlijk moeten we schoonmaken/huiswerk maken ofzo..
K_im schreef:Dit is nu niet persoonlijk hoor!
Ik wordt er alleen niet goed van dat er mensen (waaronder mijn moeder) de hele tijd zeggen. Jullie moeten niet zeuren. Later werken jullie acht uur. Dat is later, nu mogen we toch wel een beetje vrije tijd. Later zitten we al genoeg op kantoor (of ergens anders)
SuuZzel schreef:Michelle__ schreef:Geen idee, waarscheinlijk moeten we schoonmaken/huiswerk maken ofzo..
Lijkt me verstandig!
K_im schreef:Ik wil best lang op school zitten, maar dan minder huiswerk. Ik zit nu vaak nog uren aan mijn hw..
SuuZzel schreef:Michelle__ schreef:Geen idee, waarscheinlijk moeten we schoonmaken/huiswerk maken ofzo..
Lijkt me verstandig!
K_im schreef:Ik wil best lang op school zitten, maar dan minder huiswerk. Ik zit nu vaak nog uren aan mijn hw..
Evelli schreef:dan moet je meer werk in de les doen
heb nog nooit in mijn school carriere thuis huiswerk hoeven maken, maakte het altijd netjes in de les of in de huiswerkuren die ervoor bedoeld zijn
ik klepte dan ook weinig in de les en lette op tijdens de lessen
K_im schreef:Ik werk genoeg in de les. maar we krijgen ook gewoon veel huiswerk aan het einde van de les. Wat we dus eerder niet te horen hebben gekregen.