Hier weer een stille lezer die het nu toch niet kan laten om je een knuffel te komen geven. Wat ben jij een kanjer zeg! Geniet van de premiere. Live life the fullest!
Ik volg hier elk berichtje van jou op de voet Yellowfish! Wat ben jij een sterke meid. Ik kan me niet voorstellen dat ik het allemaal zo zou doorspartelen als jij! Blijf zo verder doen, ik geloof in je!
Wiehoei Yellowfish, heerlijk zeg, lekker in je eigen bedje, je eigen omgeving. Nu gauw aansterken, dan dinsdag hopelijk HP Maarruh, ik snap niet zo goed wat betreft die diepe aplasie, toen je ziek was begreep ik dat je in diepe aplasie zat en dat dat niet goed was om ziek te zijn dan? Hoop dat dat nu wel in orde is weer zodat je strakjes in hok in kan op weg naar je genezing..
Vanavond het hele topic doorgelezen. Meid ik heb bewondering voor je enorme doorzettingsvermogen en moed! Nou hopelijk heb je dinsdag een fantastische dag waarop je dan weer een poosje teren kunt, want het is natuurlijk de laatste etappe tot de transplantatie. Natuurlijk blijf ik dit volgen. Heel veel sterkte en een dikke knuf!