Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maessie schreef:Mijn dhl pakket waar geen tracking voor kwam heb ik nu bericht van dat ik het geld terug krijg ivm niet versturen. Super sneu voor de verkoopster, hoop dat die ook gewoon vergoed krijgt, ze heeft gelukkig wel een afgiftebewijs. (Hoop ook dat de jas nog wel boven water komt, maar dat moeten we maar afwachten..)
Renee schreef:In de hoop dat iemand hier er al ervaring mee heeft: ik heb een jas gekocht die met dpd verzonden zou worden. Nu krijg ik een bericht van de verkoper dat ze niet gaat verzenden via dpd en dat ik een ander moet kiezen. Maar volgens mij kan dat niet na betaling toch? De verkoper lijkt ook niet helemaal te weten hoe dit moet. Mijn eigen gedachte is dat er geannuleerd moet worden maar krijg je dan het volledige bedrag (incl kopersbescherming en verzendkosten) terug zonder slechte review? Of is wachten tot haar verzend tijd is verstreken handiger?
sylviel schreef:Hopelijk kan iemand me helpen. Ik zit nog niet zolang op vinted.
Heb iets gekocht en kon enkel een mondial locker pakketpunt kiezen. Nu was het niet zo ver, wel duurder maar ok.
Nu krijg ik een mail dat mijn pakket is aangekomen. Dus ik naar de locker afhaalpunt, blijkt dat je een pincode moet ingeven om je locker te openen waar je pakket inzit. Ik heb helemaal geen pincode gekregen. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de verkoopster en zij zegt dat je mail of sms moet krijgen van vinted met code. Tja, heb ik niet gehad. Kan ik dit ergens melden of zou de mail nog komen?