Fjordjes gefeliciteerd en MarlindeRooz veel plezier vandaag!Ik heb net ongeveer een hele nieuwe keukeninboedel gekocht, straks komt er een pakketje en dan ga ik vanavond alles even reorganiseren.
En de eerste 6 liter sap af (zwarte bessen, aalbessen met een beetje blauwe bessen, aardbeien en frambozen. Eigenlijk heb ik bar weinig gedaan. Ja af een toe een paar flessen tappen.
Bontjes ingespoten met cowboy magic en uitgeborsteld zijn nu weer heerlijk fris. En eindelijk de manier gevonden om mijn sibeer te kammen/borstelen.
Dakkapel geplaatst ze deden t ook zo leuk met onze oudste, hij mocht nog even in de cabine van de hijskraan zitten
hahahatsjoe schreef:Misschien een stomme vraag, maar kun je dingen nog normaal doen met zulke nagels ?Ja hoor je went er snel aan, en het is niet alsof ze vlijmscherp zijn. Met sommige dingen moet je een beetje uitkijken maar daar stopt het ook wel
Oke het helpt wel dat ik gisteren door ziek zijn niet heel veel gegeten heb, maar ik heb officieel geen overgewicht meer
JudithGigi schreef:Oke het helpt wel dat ik gisteren door ziek zijn niet heel veel gegeten heb, maar ik heb officieel geen overgewicht meer Gefeliciteerd! . Wat een fijn mijlpaal!
Westhof schreef:Succes Lokii! Wanneer is je gesprek?Ik heb net een loonsverhoging gekregen, altijd leuk Maandagochtend. Het is echt voor een droombaan dus ben echt wel zenuwachtig