Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:45

Tiggs schreef:
Leuk hoor! Broeken durf ik niet te kopen op Vinted, dat is bij mij zo'n gok altijd.

Ik weet van Esprit altijd 27/30 dus dat is makkelijk. De twee broeken waren €3 en €3,50, beide ongedragen met kaartje van €69,99 er nog aan. Dus die gok durfde ik wel te wagen, anders had ik het ook niet gedaan.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 13:54

PSvanLot schreef:
Tiggs schreef:
Leuk hoor! Broeken durf ik niet te kopen op Vinted, dat is bij mij zo'n gok altijd.

Ik weet van Esprit altijd 27/30 dus dat is makkelijk. De twee broeken waren €3 en €3,50, beide ongedragen met kaartje van €69,99 er nog aan. Dus die gok durfde ik wel te wagen, anders had ik het ook niet gedaan.

Snap ik!

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:35

Hier is het helaas voor het eerst fout gegaan met pakketje ontvangen. Ik heb een boek ontvangen ipv een cargo broek. DHL heeft het verzendlabel waarschijnlijk op het verkeerde pakket geplakt. Gelukkig is de verkoopster erg vriendelijk en gaat erachter aan bij DHL. Hopelijk komt het goed want was juist zo enthousiast over de broek.. -O-

Olle

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:39

Ik kom ook even binnenvallen in het topic.
ik heb al wat eerder bestel voor mijn kleine meid, omdat ik via vinted wel leuke badpakjes kon vinden.

Door jullie positieve verhalen een wollen jas besteld voor mezelf van Benneton voor € 10,00. Deze moet klaar liggen vandaag, dus ik ben benieuwd.
En voor mijn man een wollen jas van Boxeur des Rues besteld. Deze wordt niet meer gemaakt en hij wilde heel graag dit model hebben, dus bij toeval nog één gevonden op vinted uit Italië.
Ik ben vooral daar heel nieuwsgierig naar, aangezien de jas een halve wereldreis gaat maken.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:39

robinxfellow schreef:
Hier is het helaas voor het eerst fout gegaan met pakketje ontvangen. Ik heb een boek ontvangen ipv een cargo broek. DHL heeft het verzendlabel waarschijnlijk op het verkeerde pakket geplakt. Gelukkig is de verkoopster erg vriendelijk en gaat erachter aan bij DHL. Hopelijk komt het goed want was juist zo enthousiast over de broek.. -O-

Ik lees vaak dat het misgaat met die QR codes bij DHL. Ik kies daarom zelf liever voor zelf printen (helaas is dat bij MP bijvoorbeeld niet mogelijk). Wel erg vervelend, hopelijk krijg je de broek alsnog!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:45

Ja hier ook al 2x fout met DHL door de verkoper met die QR codes, ik print zelf de labels.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 15:49

Ik heb m’n geld teruggekregen van de verkoopster en zij heeft het pakket retour aangevraagd.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 16:12

Leuke aankopen komen er weer voorbij!
Die plissé rok vind ik gaaf!

Weet iemand wat er gebeurt als je een pakket retour hebt gestuurd en het niet wordt opgehaald door de verkoper? Krijg je uiteindelijk toch gewoon je geld terug?
Mijn retourzending ligt al meer dan een week bij het pakketpunt :=

Ik heb wel vandaag een leuk, zijden RL jurkje opgehaald :D Alleen jammer dat het geen jurkjesweer meer is haha!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 16:20

8nnemiek schreef:

Weet iemand wat er gebeurt als je een pakket retour hebt gestuurd en het niet wordt opgehaald door de verkoper? Krijg je uiteindelijk toch gewoon je geld terug?

Ik heb wel vandaag een leuk, zijden RL jurkje opgehaald :D Alleen jammer dat het geen jurkjesweer meer is haha!

Check het weerbericht voor volgende week ;).

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 16:29

Oeh beter :D
Als dat weer nu nog een paar weken aanhoudt.. Na volgend weekend heb ik een paar weken vakantie :):)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:00

8nnemiek schreef:

Thanks! De rok vandaag gekocht, die moet nog binnen komen. Hoop zo dat ie past.

O he wat vervelend met die retourzending Annemiek!

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:17

Even een hele praktische vraag. Ik ben op zoek naar dunnere shirts met lange mouwen. Zeg maar T-shirt stof, alleen dan geen korte mouwen. Nu vind ik het lastig om die te vinden op vinted, want ik heb geen idee in welke categorie die horen. Jullie enig idee?

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:20

Longsleeve

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:30

Afbeelding
Ik heb net deze gekocht voor €5. Was 10 en ze verlaagde naar 7,50. Ik bood 5 en werd geaccepteerd. Ben benieuwd of ze passen

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:49

Leuke schoenen PSvanlot
Ik koop wel eens broeken, van G-star lynn weet ik welke maat, dus gaan dan wel goed

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 17:54

Tiahastrona schreef:
Leuke schoenen PSvanlot
Ik koop wel eens broeken, van G-star lynn weet ik welke maat, dus gaan dan wel goed

Thanks, het merk is echt een aanrader. Is Scandinavisch en blijven echt heel mooi. Had al een paar of 5 en nu nog twee er bij ;)

Maar nu is het winkelen klaar. Had ook in fysieke winkels flink ingeslagen en nu is mijn kast echt overvol.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:03

Hier me ook op vinted begeven. Mijn eerste aankoop is geslaagd. Stonden voor 27.50 er op. 20 geboden en mogen kopen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-23 21:05

Goed geslaagd Lot!

Ja het wordt nog even lekker weer ervoor Annemiek!

Stoere schoenen Avelien!

Hier nog deze blouse van See by Chloe voor mijzelf gekocht. Kleur wordt even een gokje of ik het kan hebben. MAr vond het echt een plaatje.
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:07

Afbeelding

Mijn nieuwe winterjurk ook binnen. Was echt een cadeautje; in vloeipapier, rituals zeepje erbij. Verkoper nog zonder reviews dus een leuke eerste achter gelaten <3 was een beetje bang dat ik 'm misliep, pakket was opeens uitgescand vanmiddag terwijl ik aan het werk was. Gelukkig een foutje van de winkel eigenaar.

Oh mooie blouse! En leuke laarsjes!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:18

Lekkere jurk phrono

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:28

_lautje_ schreef:
Goed geslaagd Lot!

Ja het wordt nog even lekker weer ervoor Annemiek!

Stoere schoenen Avelien!

Hier nog deze blouse van See by Chloe voor mijzelf gekocht. Kleur wordt even een gokje of ik het kan hebben. MAr vond het echt een plaatje.
[ [url=m/RmVR3e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is chique en leuk <3 !

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:40

Wat een leuke dingen komen er weer langs. Die winterjurk, heeeeerlijk ziet die eruit!

Ik vond vandaag een stel Donsje schoentjes in mooie staat, €15. Daar kan ik dan heel lang over twijfelen, zo’n uitgave. Maar als ik dit troostrijke topic dan weer eens langs zie komen dan mag het wel van mezelf - ik heb geen paard: [VSW] Wat kost een paard nu daadwerkelijk? Schoentjes onderweg dus. :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:46

Hoe werkt dat met die korting wanneer je meerdere artikelen bij dezelfde verkoper afneemt ?

Shopknop al gevonden.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 31-08-23 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:47

Sowieso geen geld voor Donsje <3

Wat een heerlijke jurk Phrono!

Ik wacht nog op dé Burberry jas, is al onderweg vanaf 10-8 maar vandaag berichtje van Homer dat hij in NL is aangekomen. Zo benieuwd!

Daarnaast ook een paar TH Chelsea boots met hak gekocht. Ik ben wel heel benieuwd naar de staat. Hopelijk zijn ze mooi want ik wil ze al zo lang hebben (maar niet voor de volle €160,-)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 21:57

Zal mijn koopjes even delen, sinds je op materiaal kunt zoeken is het veel gemakkelijker om leuke spullen te vinden. Nu drie stuks voor 50 in totaal. Alleen het blauwe vest is ( tot mijn schrik) al bijna 200 euro nieuw.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding