Och arm ding. Zo’n mooie dikke vacht in die hitte. Prachtig dier wel. Onze cavia’s staan met hun kooi in onze slaapkamer want die trekken die hitte helemaal niet.
Voor de nacht van zondag op maandag voorspellen ze hier ook dat het niet kouder wordt dan 20 graden. En rond 12 uur snachts nog 24 graden. Dat wordt echt een vieze plaknacht
Nou dat was het vannacht ook bah ! Serieus ieder uur gezien en warm pfff nu heb ik wel airco op de slaapkamer maar kan daar ook niet mee slapen maar dit is echt helemaal niks zo .
Voorspellen ze dinsdag echt zoveel regen ? Ik moet die dag naar ziekenhuis voor onderzoeken en das eindje rijden dan kan ik me lol op.
Hier 3.5 mm in het noorden. Zal best wel ergens veel regen vallen
LaPluche
Geplaatst: 10-09-23 08:28
Ik zag dat de temperatuur vannacht ook rond de 20° blijft. Ik vind een beetje zon prima, maar ben hier wel klaar mee voor de komende weken. De honden zijn hier in de rui voor de wintervacht, die snappen er ook niks meer van.
Nee idd, en bet is gelijk zo warm. Geen 25° met wolken oid, gewoon hardcore de zon erop en branden. Ik heb boven alles al dicht, beneden achter de zonnewering al naar beneden, voor komt de zon nog niet dus daar een raampje open.
Hier nu net ook alles dichtgedaan tenminste achter dan. Ramen dicht en rolluiken naar beneden en beneden nog zonnescherm extra uit. Ik denk er echt serieus over na om vannacht lekker beneden te slapen. Onze slaapkamer ligt op het zuiden en de hele dag zon erop . Nu heb ik airco maar met dat ding aan slaap ik ook slecht .
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.