Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siersma schreef:Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar
Siersma schreef:Denk als een middelmatige witte man en doe alsof je die baan al in the pocket hebt! GO GO GO!Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar
Siersma schreef:Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar