Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sterkte mkango en ms Cripples Siersma schreef:Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar
Siersma schreef:Denk als een middelmatige witte man en doe alsof je die baan al in the pocket hebt! GO GO GO!Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

Siersma schreef:Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar
die doodleuk het peperdure voer van mijn hondje staat op te eten in huis. Het beest heeft de moeite genomen ergens over de flinke schutting heen te werken of zich tussen een hek door te wurmen. Ellendige is dat het beest nu weet dat er eten staat wat bereikbaar is. Maar ja het voer van mijn oudje moet toch beschikbaar staan. En de deur met dit weer is open. Los van het voer ben ik ook enorm allergisch voor kattenharen en huidschilfers.
Siersma schreef:Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar