Ben echt benieuwd. Maar nu is het hier nog echt bewolkt en ik heb afgelopen nacht heel slecht geslapen en moet morgen weer werken, dus ben bang dat het niet veel gaat worden.
Rocamor
Geplaatst: 01-09-25 17:18
Krtek schreef:
Ben echt benieuwd. Maar nu is het hier nog echt bewolkt en ik heb afgelopen nacht heel slecht geslapen en moet morgen weer werken, dus ben bang dat het niet veel gaat worden.
Wederhelft staat inmiddels op de IJsseldijk. En aangezien hij nooit zijn mobieltje meeneemt kan ie me ook niet bellen als er inderdaad noorderlicht te zien is. Dus ben ik van Bokt afhankelijk om te lezen of er wat te zien is. (Ik kan natuurlijk ook naar buiten gaan, maar ja, donker, koud, net van mijn werk terug enz...)
Skessa_
Geplaatst: 01-09-25 22:32
Las net dat de cme wrs binnen nu en een uur aan komt. Ik ga er niet op wachten iig
Veel succes allen!
Cchanny
Geplaatst: 01-09-25 22:36
Skessa_ schreef:
Las net dat de cme wrs binnen nu en een uur aan komt. Ik ga er niet op wachten iig
Veel succes allen!
Daar is ie!
Kookaburra
Ik wil eigenlijk wel, heb vakantie... Maar ben ook moe Dus ik denk dat ik toch mijn bed op zoek. Het is nog even een stukje rijden naar een goede locatie.
senna21
Geplaatst: 01-09-25 23:23
Als ik door de lens van mijn simpele camera kijk, zit er wel een wisselend orenje-rode en ietsje groene gloed in de lucht, maar is niet te zien op foto's. Misschien is het ook wel lichtvervuiling. Geen idee.