Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Oh nog een ergernis mensen die in paardenhulp groepen vragen om een plek voor stalling
Natuurlijk geen rare vraag alleen het is totaal niet meer realistisch om te denken dat je voor 200 euro 2 paarden ergens kunt stallen. Mensen denken echt dat het zo is als 20 jaar geleden
Merlen schreef:Een vegetariër die iedereen haar mening opdringt bij een nieuwsbericht over een aangereden wolf.Ze maakt zelfs een vergelijking met de vergassing tijdens de holocaust.
Merlen schreef:Moestuin schreef:Oh dat was hier ook zo. Ik kreeg zijn oude doorgeschoven of kreeg een goedkope want: Hij deed meer kilometers. Toen mijn auto versleten was (echt in stil vallen tijdens het rijden od) Heb ik zelf gekeken, afspraak gemaakt en gekocht. Hij mocht enkel zeggen of hij de auto mechanisch goed vond of nietWe hebben nog nooit zo een dure auto gekocht toen
Rij er al 2 jaar mee en nog elke dag blij mee (opel insignia sport tourer) Soms moet je gewoon niet overleggen maar doen.
Niks mis met mijn oude aangekochte wagens,waarvan de duurste 1500 hele euro's (!) kostte.Buiten dat de normale slijtage evenveel of meer kost dan wat de auto's op dat moment nog waard waren.
Maar ik wil nu voor mezelf een degelijke trekauto kopen i.p.v. mijn geld in zijn auto te steken,die hij toch telkens verwaarloosd.
Het gaat hier dus nu zo:laat ik hem niet maken,keuren of poetsen,doet vriend ook niets eraan.Ik ben afhankelijk van zijn auto en hij is nu aan het wachten tot ik weer plooi.
Shenavallie schreef:Mijn ergernis is dat er nu al vuurwerk verkocht wordt. Zou willen dat er òf een landelijk verbod komt (het allerliefste zelfs) òf dat er pas vanaf 10.00 uur op de 31e december verkocht mag worden. Het is waar mijn ouders wonen inmiddels al weken zó erg, dat ze na de kerstdagen bij ons komen bivakkeren met de dieren. Het is nu al bijna geen doen om de honden daar uit te laten. Ziek.
Shenavallie schreef:Mijn ergernis is dat er nu al vuurwerk verkocht wordt. Zou willen dat er òf een landelijk verbod komt (het allerliefste zelfs) òf dat er pas vanaf 10.00 uur op de 31e december verkocht mag worden. Het is waar mijn ouders wonen inmiddels al weken zó erg, dat ze na de kerstdagen bij ons komen bivakkeren met de dieren. Het is nu al bijna geen doen om de honden daar uit te laten. Ziek.