Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 11:20

Beterschap Berdien.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 11:24

Beterschap... Getsie

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 11:30

Zebrastreep schreef:
Oh nog een ergernis mensen die in paardenhulp groepen vragen om een plek voor stalling

Natuurlijk geen rare vraag alleen het is totaal niet meer realistisch om te denken dat je voor 200 euro 2 paarden ergens kunt stallen. Mensen denken echt dat het zo is als 20 jaar geleden :')

heb ik toevallig ook gezien, en was 200 per paard en ja die plekken zijn er echt nog wel.
sta er zelf toevallig ook op eentje ;)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 12:29

Een vegetariër die iedereen haar mening opdringt bij een nieuwsbericht over een aangereden wolf.Ze maakt zelfs een vergelijking met de vergassing tijdens de holocaust.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 12:44

Merlen schreef:
Een vegetariër die iedereen haar mening opdringt bij een nieuwsbericht over een aangereden wolf.Ze maakt zelfs een vergelijking met de vergassing tijdens de holocaust.

Hahaha wat? Weetje hoeveel zwijnen, reeën en konijnen er par dag worden aangereden. Als het opeens een wolf is, is de wereld te klein...

Ik moet mijn huis nog schoonmaken, maar ik ben niet vooruit te branden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 12:46

Merlen schreef:
Moestuin schreef:
Oh dat was hier ook zo. Ik kreeg zijn oude doorgeschoven of kreeg een goedkope want: Hij deed meer kilometers. Toen mijn auto versleten was (echt in stil vallen tijdens het rijden od) Heb ik zelf gekeken, afspraak gemaakt en gekocht. Hij mocht enkel zeggen of hij de auto mechanisch goed vond of niet :+ We hebben nog nooit zo een dure auto gekocht toen :') Rij er al 2 jaar mee en nog elke dag blij mee (opel insignia sport tourer) Soms moet je gewoon niet overleggen maar doen.

Niks mis met mijn oude aangekochte wagens,waarvan de duurste 1500 hele euro's (!) kostte.Buiten dat de normale slijtage evenveel of meer kost dan wat de auto's op dat moment nog waard waren.
Maar ik wil nu voor mezelf een degelijke trekauto kopen i.p.v. mijn geld in zijn auto te steken,die hij toch telkens verwaarloosd.
Het gaat hier dus nu zo:laat ik hem niet maken,keuren of poetsen,doet vriend ook niets eraan.Ik ben afhankelijk van zijn auto en hij is nu aan het wachten tot ik weer plooi.

Waarom steek je jouw geld dan in zijn auto? Jullie relatie is echt zo fiets up.. sorry :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:15

Berdien schreef:
Bronchitis -O- Dus met een tasje vol medicijnen weer naar huis. En daar bankarrest gekregen van mijn vriend. Leuk weekend zo.

Daar was ik al bang voor. :knuffel:

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:16

Corona.. waar t hoesten gister minder was, is t nu echt volop aanwezig.. dag 9 vandaag

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:51

Hier ook al de hele week de kriebelhoest en heel slecht slapen, steeds uit bed en gisterennacht dacht ik he ik heb redelijk geslapen maar nu komt het los dus vannacht weer volop aan het hoesten :x
Ik word zo moe van mezelf.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:34

dat ik vanalles te doen heb in het huishouden en ik daar zoooo geen zin in heb.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:38

Ik zocht een paard dat ik ooit heb gereden.
Kom ik gewoon een filmpje van mezelf tegen! Niet super netjes gereden, maar nu mis ik het paardrijden zo erg... :(
Was gewoon een rondje springen tijdens een les, niks spectaculair, maar damn ik mis het...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:45

Mijn ergernis is dat er nu al vuurwerk verkocht wordt. Zou willen dat er òf een landelijk verbod komt (het allerliefste zelfs) òf dat er pas vanaf 10.00 uur op de 31e december verkocht mag worden. Het is waar mijn ouders wonen inmiddels al weken zó erg, dat ze na de kerstdagen bij ons komen bivakkeren met de dieren. Het is nu al bijna geen doen om de honden daar uit te laten. Ziek.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 15:08

Shenavallie schreef:
Mijn ergernis is dat er nu al vuurwerk verkocht wordt. Zou willen dat er òf een landelijk verbod komt (het allerliefste zelfs) òf dat er pas vanaf 10.00 uur op de 31e december verkocht mag worden. Het is waar mijn ouders wonen inmiddels al weken zó erg, dat ze na de kerstdagen bij ons komen bivakkeren met de dieren. Het is nu al bijna geen doen om de honden daar uit te laten. Ziek.

Hier ook al een maand of 2 elke dag raak.... Word er helemaal gek van... Ik heb ze vorige keer zien afsteken en dan heel hard wegfietsen... Zijn jochies van 12/13 jaar... :n . Waar is je opvoeding!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 15:51

Ik heb corona en ik ben ook nog eens ongesteld. |(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 16:56

Hier idd al weken tot maanden raak met vuurwerk. Op stal staan ze vlak ernaast onder viaduct af te steken en gewoon niet weg te krijgen. Hier thuis is het echt al maanden raak en lekker in andermans tuin gooien.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 17:34

3 ruiters op donkere paarden zonder iets van fluo of lichtjes op de baan nu het zo goed als donker is.
Smal straatje,zonder verlichting met scherpe onoverzichtelijke bochtjes.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 18:19

Het weer voor aankomende week…. Gevoelstemp -11 :brr: waarom wilde ik ook maar weer in de paarden werken en lesgeven?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 18:27

Shenavallie schreef:

Vuurwerk mag toch pas legaal verkocht/geleverd worden in de laatste drie dagen van het jaar? Dan zal dat nu voorverkoop/bestelling zijn voor levering in die periode, of illegale verkoop.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 18:37

Voorverkoop / bestelling mag nu ook nog niet uitgeleverd worden, dat mag ook pas in de laatste drie dagen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 19:16

saskiaojan schreef:
Het weer voor aankomende week…. Gevoelstemp -11 :brr: waarom wilde ik ook maar weer in de paarden werken en lesgeven?

Ik heb ook echt respect voor mensen die in de winter buiten werken. Ik ben toch wel blij dat ik binnenwerk

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 19:46

Hockeyclub die mij een verkeerd bedrag rekent, ik mail waarom en storneer het. Krijg ik nog een mail dat ik moet betalen ipv dat ik mail terug krijg. En ook nog dreigen de kosten met 10 euro te verhogen als ik niet snel betaal.

Love Ares. <3

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 19:50

Het laatste vak dat ik heb gekozen voor mijn master is heel moeilijk :(. Ik spendeer er veel meer tijd aan dan er voor staat. Daardoor heb ik weinig tijd om te ontspannen in het weekend, en dat levert ook weer stress op. Ugh. Blij als het allemaal voorbij is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:38

Dat ik altijd in slaap val tijdens films.
Wil gewoon eens iets af kunnen kijken in één keer. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 21:58

Captain schreef:
Dat ik altijd in slaap val tijdens films.
Wil gewoon eens iets af kunnen kijken in één keer. :')

Dat heb ik tijdens series. Daarom kijk ik die niet, mis veel te veel. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 22:59

Heb echt nieuwe vrienden nodig man :=

Eentje zegt om de haverklap onze afspraken af, waardoor ik haar amper zie. Zeg ik iets af is het meteen zo'n subtiele chagrijnige reactie terug. Nu dus maar geappt waar ik mee zit, iets best serieus. Vanmiddag ergens al geappt en gewoon geen reactie gehad terwijl ze thuis is vandaag en wel online is op Insta enzo.

De andere vriendin heb ik gisteren hetzelfde verteld en krijg ik terug "oh wel vervelend man" en gaat basically verder met tv kijken. Zij zit nu wel te appen over iets wat totaaaaal niet boeiend is waar ze vrij zielig over doet.

Echt, zoveel frustraties.
Heb al niet zoveel vrienden (prima hoor, geen medelijden mee hebben :') ) dus opzich is het dan wel fijn om op die 2 te kunnen bouwen..