Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 20:12

DOEN!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 20:17

Jolien87 schreef:
Mijn biecht van vandaag: ik eet vanavond alleen en kon niet kiezen...

[ [url=m/kobFiB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je het helemaal opgekregen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 20:22

Nicje87 schreef:
Jolien87 schreef:
Mijn biecht van vandaag: ik eet vanavond alleen en kon niet kiezen...

[ [url=m/kobFiB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je het helemaal opgekregen?

Whahaha neeee, ik heb van alles 1 of 2 hapjes gehad en toen was ik vol. :')

Even voor de duidelijkheid: het zijn geen pizza's he? Het zijn allemaal van die side dishes. Maar toch, het is uiteraard véél te veel. O:)

kampioen2be

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 20:29

@jolien nu heb ik honger en zin in de side dishes. Die van domino's zijn ook zo lekker :9

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 20:38

Jolien, damn girl, goed bezig :))

Moet ik ook eens doen :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 20:41

Ik ben destraks met opzet bij de 2de fabriek van ons langs gereden zodat de planning duidelijk ziet dat ze niet kunnen plannen.

Wij moeten al het mogelijke eraan doen om diesel te sparen. Dus voor elke 2 seconde die je de auto verlaat moet de motor uit.
Want oh je dat kost Diesel.
Dat ik dan leeg langs de 2de fabriek rijd en leeg 30 km naar de fabriek rijd waar ik normaal altijd laad is niet zo erg...

Ik heb ook extra een ere rondje over het erf gemaakt zodat ze duidelijk de vrachtauto zagen _O-

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:06

Ik heb weer een nieuw reltopic gevonden ~~}>
Gaat popcorn halen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:07

Bullebeest schreef:
Gaat popcorn halen

Linkje? :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:07

Bullebeest schreef:
Gaat popcorn halen

Pbtje?? O:)

En Jolien, overal 1 hap van is toch juist lekker. Het beste van alles. :9

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:12

marleen_88 schreef:
Bullebeest schreef:
Gaat popcorn halen

Pbtje?? O:)

En Jolien, overal 1 hap van is toch juist lekker. Het beste van alles. :9

Haha precies. Een zittend buffet op de bank. :D
En de rest eet de man wel op als hij weer thuis is. ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:23

Bullebeest schreef:
Gaat popcorn halen

Omg je deelt dit zonder link :')
Dat zou verboden moeten worden

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:31

Ik wil ook!!

Ok dit was wel een heftige, ik heb iets gepost over narcistische ouders, maar mijn moeder weet niet dat ik haar narcistisch vind. Daar wilde ik al een tijd wat mee, niet om haar te veranderen, maar om zelf iets los te kunnen laten, dus heb ik deze aanleiding gebruikt om haar te mailen. Dat is een mail waarvan ik denk dat ze helemaal kapot gaat van binnen, maar ik moet m sturen. Niet met verwijten, maar met uitleg. Waarom ik dat denk. En dat zou wel eens het einde van onze relatie kunnen zijn, maar de navelstreng op deze manier doorknippen is me meer waard, dan me diep van binnen nog steeds dat lkleine meisje te voelen die zo graag de emotionele genegenheid van haar moeder wil...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:33

xPabloBokt schreef:
Waren er mensen bij je? Die hebben dan i.m.o. ook verantwoordelijkheid om jou uit die auto te houden.

Goed dat je het beseft, leer ervan en doe het nooooooit meer.

Ja, er waren zeker mensen bij.. De bedoeling was dat ik bij een collegatje op de kamer zou crashen, maar zij was om 2100 uur al helemaal afgeschreven en naar bed gedragen door andere collega's. Ik ben daarna mee gegaan naar een kroeg met 2 andere collega's (waarvan ik van 1 wel verwacht had dat ik kon crashen) en dat is helemaal fout gelopen. Eentje is bij me gebleven om een uurtje of anderhalf ofzo even te "ontnuchteren" maar heeft me toch naar huis laten rijden...

Alsnog, eigen schuld en inderdaad doe ik dit NOOIT meer gewoon |o

(Een hotelkamer boeken was financieel even geen optie - het crew hotel is vrij prijzig per nacht...)

Bullebeest schreef:
Gaat popcorn halen

Link, link, link! *\o/*

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:52

Volgens mij heb ik m al gevonden :D <<)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 22:13

Pb me de link pls!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 22:53

Earth schreef:
Volgens mij heb ik m al gevonden :D <<)

Oeh waar waar?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 23:01

Ik wil linkje!!!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 04:58

Waarom zie ik dit nu pas? Heeft om een link vragen nog zin, ik wil graag een linkje :')

Earth schreef:
Ik wil ook!!

Ok dit was wel een heftige, ik heb iets gepost over narcistische ouders, maar mijn moeder weet niet dat ik haar narcistisch vind. Daar wilde ik al een tijd wat mee, niet om haar te veranderen, maar om zelf iets los te kunnen laten, dus heb ik deze aanleiding gebruikt om haar te mailen. Dat is een mail waarvan ik denk dat ze helemaal kapot gaat van binnen, maar ik moet m sturen. Niet met verwijten, maar met uitleg. Waarom ik dat denk. En dat zou wel eens het einde van onze relatie kunnen zijn, maar de navelstreng op deze manier doorknippen is me meer waard, dan me diep van binnen nog steeds dat lkleine meisje te voelen die zo graag de emotionele genegenheid van haar moeder wil...

Allereerst, goed dat je dit gedaan hebt.
Op een gegeven moment kan je niet anders meer dan voor jezelf kiezen.

Helaas weet ik uit ervaring dat, ondanks kies je voor jezelf, familie iets heel raars is! Om de een of andere reden blijf je toch altijd nog ergens hopen op emotionele genegenheid, goedkeuring of erkenning.
Dus hou er rekening mee dat dat gevoel nooit helemaal weg gaat!
Maar dat neemt niet weg, dat voor jezelf kiezen sowieso het verstandigste is om te doen!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 07:27

Heb ik gisterenavond misschien gedronken? Uiteraard. Was dit heel verstandig? Nee. Heb ik mijn scharrel dronken geappt? Jep!

_O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 08:19

Earth schreef:
Ik wil ook!!

Uiteindelijk zal het goed zijn dat je voor jezelf koos. :(:)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 09:31

Earth schreef:
Ik wil ook!!

Heel erg rot gevoel is dat.
Maar je moet jezelf beschermen.
Als zij jou niet gelukkig maakt, moet je dit zelf doen.

Schrale troost? Ik zie dit bij heel veel families. En ook in de onze.
Je bent niet alleen en het is super goed dat je het deelt en van je af praat. Want dit is super super ruk!

Dikke knuffel

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 10:16

Mijn teamleider kwam weer eens niet opdagen op het afgesproken tijdstip voor een overleg met mij en een paar collega's. Toen ze een uur later belden of ik kon overleggenen heb ik nee gezegd. Ben buiten in de zon gaan zitten in de baas zijn tijd. :=

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 10:24

furious schreef:
Mijn teamleider kwam weer eens niet opdagen op het afgesproken tijdstip voor een overleg met mij en een paar collega's. Toen ze een uur later belden of ik kon overleggenen heb ik nee gezegd. Ben buiten in de zon gaan zitten in de baas zijn tijd. :=

Girlboss 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 10:57

Sedert een tweetal weken is er een dame die er de gewoonte van maakt om onder ons balkon te parkeren, pal voor of tegenover onze garagepoort. Er geldt algemeen parkeerverbod ivm smalle straat (nét 2 auto's breed incl voetpad) en ze blokkeert niet alleen onze poort om in of uit te rijden, ook mijn 2 buren heeft ze hier lelijk mee. En als ze letterlijk tegen onze poort staat kunnen ook de overburen (appartementsblok) hun garages niet meer bereiken.
De wijkagent doet er niets mee "het is maar voor wat boodschapjes mevrouw". Niet mijn probleem als er in het dorp geen plek is, 200m verder zit het station. Gratis plaats genoeg.

Mevrouw is er al paar keer op aangesproken, zowel door ons als buren, om haar auto te verplaatsen. Laatste keer kreeg mijn buurman een dikke middelvinger. Ze heeft zich zonet weer geparkeerd en vol arrogantie is ze uitgestapt.

"Toevallig" is er zonet een klont modderige, natte potgrond naar beneden getuimeld toen ik de planten net aan het voorzien was van wat extra aarde en water. Zomaar spontaan uit mijn bloembak.
Jammer zeg, net op het dak en de voorste ruit...

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 11:00

Earth schreef:
Ik wil ook!!

Earth, super gedaan. Helaas weet ik er ook alles van. Het zal bevrijdend voor je zijn. Je komt voor jezelf op en dat is het beste wat je kunt doen. Dikke knuffel voor jou :knuffel: