Herkenbaar Pepper! Ik vind het ook ongemakkelijk als de ander alles betaalt. Maar inmiddels heb ik wel een klein beetje geleerd om me niet schuldig te voelen. Ik bied aan om mee te betalen en als de ander meerdere keren aangeeft dat hij graag alles betaalt, dan zeg ik nu maar gewoon dankjewel (en betaal ik de volgende keer, als die er komt).
Ik meld mij hier ook maar nadat ik weer op de markt ben na een relatie van 8 jaar, dat was gewoon maatjes en dat werkte niet voor mij. Na een bijna jaar beetje rustig aan doen, toch maar op aanraden van mensen met succes verhalen tinder gedownload..
Ik kan wel genieten van jullie verhalen hier dus ik kom graag meepraten over alles tinderbelevenissen…
alleen hadden jullie dat ook, ik heb het nu 2 dagen en al best veel bekenden erop, blijft toch appart dat je elkaar dan daarop ziet Ook 1 waardoor ik positief verrast was dat die weer vrijgezel was, dus die ben ik nu mee aan de praat..
Vjestagirl
Geplaatst: 25-09-22 12:14
Dus gisteravond. Eigenlijk heel saai om te vertellen; hij was exact op tijd, was leuk, vriendelijk gezellig. Leuk gesprek gehad, maar ik voelde niet ècht vonken.
Via bumble heb ik nu een paar dagen contact met een van de mooiste mannen ever. Zijn profiel was wel oké, zijn foto's waren wel oké. We zaten een beetje te kletsen op bumble, hij vertelde dat hij bezig was skype te installeren om met zijn zusje in Curaçao te kunnen praten en het werd een "haha laten we eens gek doen en elkaar toevoegen op skype". Ik heb een 2de 5de e-mail adres waar m'n achternaam niet in voorkomt dus och, vooruit dan maar. Toen dat beeld aanging . fiets hell, die lach, die ogen, dat lichaam... Leuke jongen!!! Dus nu ben ik n beetje aan het crushen .
Ik heb gister tinder maar weer aangeslingerd. Merk dat ik de gesprekken aan de gang moet houden. 2 Weken geleden was het nog slaap lekker leukerd, goede morgen leukerd. Nu niks meer, dusssss doooorrrrrrr
AbleToDream
Geplaatst: 29-09-22 12:35
Marocje schreef:
Hoe was jouw date eigelijk ATD?
Whoeps late update, Alles goed verlopen wel!! We hebben het wel verzet naar vorige week donderdag aangezien hij het begin van de week niet zo in zijn vel zat en dan liever een andere dag afsprak.
Voorlopig klikt het vriendschappelijk wel goed, wil niets rushen dus zal wel kijken hoe het evolueert en of er misschien meer in zit of niet (ik zou het allesinds wel fijn vinden mocht dat het geval zijn :p ), hebben een gezellige namiddag gewandeld in het bos bij hem in de buurt, daarna in de smidse mijn mes gaan slijpen dat ik nog had van mijn overleden opa, en s avonds chinees besteld en een film gekeken. Helpt natuurlijk wel dat het geen compleet vreemde was aangezien ik afgelopen jaar af en toe via insta al eens contact had ivm smidse werk.
Ook eindelijk iemand die me niet raar aankijkt als ik over pijlen, messen en zwaarden begin te babbelen en die memes apprecieert, en zelfs al kent hij mij nog niet zo lang vanuit zichzelf toen ik terug naar huis vertrok na een knuffel zei 'veilige rit terug en laat je iets weten als je goed thuis bent geraakt?' Mijn ex heeft dat dus nooit gezegd en daar moest ik ook steeds een uur van naar huis rijden.
Heb gevraagd of ie volgende week terug wil afspreken na het werk voor te koken en een film bij mij aangezien we wel 1u rijden van elkaar wonen en hij ging kijken welke dagen hij kon.
Wat super leuk! Klinkt inderdaad erg goed en al best een tijd met elkaar opgetrokken.
Heb zelf Bumble weer aangeslingerd en ben met een paar mannen aan de praat. Denk dat in ieder geval bij twee het wel tot een date komt. Ga mezelf een schop onder m'n kont geven en ook wat sneller afspreken om maar gewoon te kijken hoe of wat.
BaileyMix
Geplaatst: 01-10-22 09:25
Klinkt leuk bij allemaal!
Anoniem
Geplaatst: 02-10-22 14:40
Ik had gisteren mijn vakantie date, was heel gezellig, maar ik voelde de aantrekkingskracht niet.. hij is heel verlegen en afwachtend en ik heb wat meer pit nodig. Daar kwam ook bij dat zijn kleren heel erg stonken, naar natte was (dat typische geurtje wat je vaak bij donkere was hebt..) zelf gebruikte hij ook geen luchtje, dus dat was wel behoorlijk aanwezig. Ik twijfel nu of ik daar iets van moet zeggen, vind het zo onnodig
Mijn date van gisteren was ook erg afwachtend. Wist niet wat hij wikde in het leven, behalve films maken. Werkt 70 uur in de week, maar heeft daardoor geen tijd om überhaupt wat te ondernemen of daar ambitie toe (al zei hij van wel maar klonk meer alsof hij iemand op sleeptouw wilde nemen).
En een bepaalde mate van intelligentie ontbrak ook voor mij. Hij gaf oppervlakkige antwoorden en stelde mij geen vragen. Dus ik voelde me op een gegeven moment alsof ik een sollicitatie aan het afnemen was. Hij leek weinig intresse in mij als persoon te hebben.
Ik "walste" op een gegeven moment mentaal ook een beetje over hem heen. Niet geheel bedoeld, maar hij voelde zich gelijk aangevallen en afgewezen. Nouja. Dan weet je dat het geen match is.
Vrijdag had ik een 2e date met een politieagent. Echt een knappe man om te zien. Goed lijf. Maar ik mis ook bij hem een beetje initiatief. Al had hij dat op een bepaald moment wel, if you know what I mean. Maar ik wil het niet alleen op dat moment. Nouja. Maar zien hoe dat loopt. Hij is redelijk introvert en ik balans echt op ambivert met een tikkeltje meer extrovert. Verder ook weer weinig diepgang in onze gesprekken. Ik weet eigenlijk niks meer over hem dan na de eerste date.
@relaxed. Als je van plan was hem nog te zien, dan zou ik er wel wat van zeggen. Als je hem toch niet meer gaat zien, dan lekker zo laten
Ja over 2 weken ga ik nog naar hem toe, hij woont in Rotterdam, dus sowieso leuk om daar te kijken en ben benieuwd hoe hij thuis is. Daarom twijfel ik om het wel te zeggen, ik kan me voorstellen dat het juist wel fijn is. Paar simpele tips en die geur is weg