[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:03

Uitmesten is echt heerlijk! Dat is het enige wat ik best mis sinds ik op volpension sta. Dus ik ben altijd degene die mest gaan ruimen als er iemand aan het rijden is :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:12

Poep scheppen is idd therapeutisch! En zeker nu ze op de paddock staan binnen paar minuten gefixt. En als ik ze zat zou zijn, stap ik m'n auto in en ga ik naar huis, en dan is er niets aan de hand. Als ik dat met een kind zou doen..... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 12:31

Tancreda4 schreef:
Haha dat idd. Zo lekker dat we dat niet hebben. Maar vaak ook zo ongelooflijk irritant dat thuiswerkende collegas constant worden gestoord of maar half luisteren, omdat er kinderen op de achtergrond bezig zijn. Kan je weer opnieuw beginnen met je verhaal
Ik heb momenteel twee managers met puppy's. Kan je vertellen: dat is na twee weken ook intens irritant tijdens vergaderingen. :x

En idd, uitmesten is en therapeutisch en low-key een workout, dus twee vliegen in één klap. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:30

Stront houdt tenminste zijn mond dicht, kinderen niet. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:46

Captain schreef:
"Jij moet stallen mesten, dat hoef ik dan weer niet. Nananana"

Nee hoor, want hij staat in volpension dus alles wordt gedaan.
Ja toen waren ze uitgeluld. :') Daarnaas, liever twee keer per dag even mesten (vind ik ook best wel heel therapeutisch) buiten in de natuur dan weet ik hoe vaak per dag een luier moeten verschonen terwijl dat jong dan vaak ook nog ligt te janken. Joe! :wave:

Oh ik heb mesten altijd heerlijk gevonden. Lekker keutelen op stal, liefhebberij. En wil je t niet, betaal je iemand ervoor :)).

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 13:48

Ja vind ik ook hoor! Kan nu al uitkijken naar morgen, dagje vrij, en dan ga ik eens even lekker de wei mesten, alles een beetje opruimen! Sta volpension maar vind het heerlijk zelf ook even de handen uit de mouwen te steken. Vele handen maken licht [***]! +:)+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:15

Iedereen die het uitmesten mist is van harte welkom om zich uit te leven op onze weides :D .
Ik vind het ook niet vervelend hoor, maar na die vieze winter en regen periodes loop ik altijd een beetje achter :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:24

Josien_ schreef:
Iedereen die het uitmesten mist is van harte welkom om zich uit te leven op onze weides :D .
Ik vind het ook niet vervelend hoor, maar na die vieze winter en regen periodes loop ik altijd een beetje achter :+ .
Als je het een beetje slim speelt, kun je daarmee goud geld verdienen door het aan te bieden als bedrijfsuitje of teambuilding of zo. :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:25

Mkango schreef:
Josien_ schreef:
Als je het een beetje slim speelt, kun je daarmee goud geld verdienen door het aan te bieden als bedrijfsuitje of teambuilding of zo. :))

Gvd dat is best een idee

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:33

Hahaha wij moeten nog iets voor ons teamuitje, ik zal het eens opperen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:42

Idee voor teambuilding:

- verstop in 1 bolletje mest een leuk gadget twv €150. Laat alle werknemers los zodat ze bolletjes kunnen verzamelen. Voorzie een plek waar ze de mest kunnen zeven/uitpluizen. Diegene met het gadget wint.
Jij verkoopt de gezeefde mest door aan de buren voor een leuk prijsje.

- verdeel werknemers in teams. Het team wat binnen 5 minuten de grootste hoop mest heeft verzameld wint een wijnpakket/snoeppakket.
Jouw mesthoop is weer wat opgehoogd.

- verdeel werknemers in teams. Laat hen een half uur mest rapen. Je geeft hen dan nog eens een half uur om de meest bijzondere creaties te bouwen bestaande uit de verzamelde mest.
Jouw weiland is uitgemest en je kan een tentoonstelling openen voor de gemaakte kunstwerken.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:48

Je kan adverteren met de one-liner dat deze teambuilding een mest-have is voor je bedrijf.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:49

Ik volg echt al te lang online onderwijs... Ik lees 'verdeel werknemers in teams' en denk alleen maar 'dat is toch helemaal niet zinvol, vanaf hun computer in Teams kunnen ze geen mest scheppen'

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:55

_O-

En dan na het poepscheppen kunnen ze een coachingsessie krijgen met mijn paard, die standaard wegloopt van iedereen anders dan ik. "Je bent een onprettig persoon, te dominant in de omgang. Het zou goed voor je zijn je respectabeler op te stellen naar je [***]." Zo. :Y)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:04

Ja zoiets, zeg dat ze eerst hun aura moeten cleansen door de stalgang te vegen. Na het mesten en de middelvinger van het paard van Captain natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:05

VuurVleugels schreef:
Ik volg echt al te lang online onderwijs... Ik lees 'verdeel werknemers in teams' en denk alleen maar 'dat is toch helemaal niet zinvol, vanaf hun computer in Teams kunnen ze geen mest scheppen'
Dat dacht ik ook hoor, hahaha. :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 15:10

Ik vind stal mesten ook echt niet erg.. heerlijk zelf ook al sta ik nu volpension en m’n paarden lopen 24/7 buiten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:20

Mkango schreef:
Josien_ schreef:

Verrek! De weide is vlakbij mijn werk en achter een restaurant.. Ik zie kansen {:} .

Coachingsessie met paarden kan ook, die van mij is in tegenstelling tot die van Captain wel lichtelijk opdringerig en in je aura :') . Kun je goed leren om je grenzen aan te geven :Y) .

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 16:43

Ik ben toch wel blij met 24/7 wei.
Als ik stallen zou moeten uitmesten sta ik de hele tijd te niezen -O-
Dus daar wordt ik niet bepaald vrolijk van.
De wei uitmesten hoeven wij ook niet te doen.
Maar dat vind ik inderdaad best prima om te doen.

Hier toch wel weer blij geen koter(s) te hebben rondlopen.
De hele dag ziek in bed liggen was me gister anders niet gegund geweest :+
En vandaag deels in bed en deels op de bank.
De kat vind dat nou juist wel erg gezellig <3

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 20:57

Afbeelding

Just leaving this here...

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:20

:')

In het kader van de "waarom zou je in vredesnaam je kind zo noemen", wie kent er nog de historicus die vaak op het journaal kwam bij Amerikaanse toestanden?

De arme man heette Wierd Duk en was dan ook nog eens Amerika expert. Als ie daar komt is ie altijd de vreemde eend.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:36

Weird Duck in the bite :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:08

VuurVleugels schreef:
[ [url=m/GxItJw.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-

Zeg me dat dit een grap is.. Arm kind..
And dat spreken ze in het Engels ook nog eens uit als "Why?" :')

Citaat:
Dochter Y is met hulp van een draagmoeder geboren. Twee jaar geleden kreeg het stel samen al een zoon die X Æ A-Xii heet, met de roepnaam X.
Eerder hadden ze zijn naam nog aangepast; het jongetje heette aanvankelijk X Æ A-12.

https://www.nu.nl/achterklap/6188615/el ... aar-y.html

En die laatste zin.... Nee, dat scheelt al enorm qua naam! :7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:11

Cayenne schreef:
VuurVleugels schreef:
[ [url=m/GxItJw.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-

Zeg me dat dit een grap is.. Arm kind..
And dat spreken ze in het Engels ook nog eens uit als "Why?" :')

Citaat:
Dochter Y is met hulp van een draagmoeder geboren. Twee jaar geleden kreeg het stel samen al een zoon die X Æ A-Xii heet, met de roepnaam X.
Eerder hadden ze zijn naam nog aangepast; het jongetje heette aanvankelijk X Æ A-12.

https://www.nu.nl/achterklap/6188615/el ... aar-y.html

En die laatste zin.... Nee, dat scheelt al enorm qua naam! :7

Misschien Ypsilon?

Alsnog sneu :)).

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 22:54

De wereld staat in brand en voor milieuvriendelijke auto's zijn we afhankelijk van een man die z'n kinderen X Æ A-Xii en Y noemt.

we're so f...ked