Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik heb momenteel twee managers met puppy's. Kan je vertellen: dat is na twee weken ook intens irritant tijdens vergaderingen.Haha dat idd. Zo lekker dat we dat niet hebben. Maar vaak ook zo ongelooflijk irritant dat thuiswerkende collegas constant worden gestoord of maar half luisteren, omdat er kinderen op de achtergrond bezig zijn. Kan je weer opnieuw beginnen met je verhaal
Captain schreef:"Jij moet stallen mesten, dat hoef ik dan weer niet. Nananana"
Nee hoor, want hij staat in volpension dus alles wordt gedaan.
Ja toen waren ze uitgeluld.Daarnaas, liever twee keer per dag even mesten (vind ik ook best wel heel therapeutisch) buiten in de natuur dan weet ik hoe vaak per dag een luier moeten verschonen terwijl dat jong dan vaak ook nog ligt te janken. Joe!
Josien_ schreef:Als je het een beetje slim speelt, kun je daarmee goud geld verdienen door het aan te bieden als bedrijfsuitje of teambuilding of zo.Iedereen die het uitmesten mist is van harte welkom om zich uit te leven op onze weides.
Ik vind het ook niet vervelend hoor, maar na die vieze winter en regen periodes loop ik altijd een beetje achter.
Mkango schreef:Josien_ schreef:Als je het een beetje slim speelt, kun je daarmee goud geld verdienen door het aan te bieden als bedrijfsuitje of teambuilding of zo.Iedereen die het uitmesten mist is van harte welkom om zich uit te leven op onze weides.
Ik vind het ook niet vervelend hoor, maar na die vieze winter en regen periodes loop ik altijd een beetje achter.
Mkango schreef:Josien_ schreef:Als je het een beetje slim speelt, kun je daarmee goud geld verdienen door het aan te bieden als bedrijfsuitje of teambuilding of zo.Iedereen die het uitmesten mist is van harte welkom om zich uit te leven op onze weides.
VuurVleugels schreef:[ [url=m/GxItJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Just leaving this here...
Citaat:Dochter Y is met hulp van een draagmoeder geboren. Twee jaar geleden kreeg het stel samen al een zoon die X Æ A-Xii heet, met de roepnaam X.
Eerder hadden ze zijn naam nog aangepast; het jongetje heette aanvankelijk X Æ A-12.
Cayenne schreef:VuurVleugels schreef:[ [url=m/GxItJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Just leaving this here...
Zeg me dat dit een grap is.. Arm kind..
And dat spreken ze in het Engels ook nog eens uit als "Why?"
Citaat:Dochter Y is met hulp van een draagmoeder geboren. Twee jaar geleden kreeg het stel samen al een zoon die X Æ A-Xii heet, met de roepnaam X.
Eerder hadden ze zijn naam nog aangepast; het jongetje heette aanvankelijk X Æ A-12.
https://www.nu.nl/achterklap/6188615/el ... aar-y.html
En die laatste zin.... Nee, dat scheelt al enorm qua naam!