Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:KloptAileen Wournos, daar is de film Monster op gebaseerd toch? Met Charlize Theron?
ElCamino schreef:Oke, iets minder luguber dan jullie gewend zijn, maar ik heb van de staartwervels van mijn paard een hanger laten maken.
Erg eenvoudiger, maar ik vind hem bijzonder.
Het is een voorijzer van Chico, met zijn staartwervels eraan gemaakt en 2 kwastjes met zijn manen.
Verder een zwart geknoopt werkje.
Dit zijn de wervels
[ [url=m/4eGcm5.jpg]Afbeelding[/url] ]
de hanger:
[ [url=m/y4T7bG.jpg]Afbeelding[/url] ]
ElCamino schreef:Oke, iets minder luguber dan jullie gewend zijn, maar ik heb van de staartwervels van mijn paard een hanger laten maken.
Het is een voorijzer van Chico, met zijn staartwervels eraan gemaakt en 2 kwastjes met zijn manen.
Dit zijn de wervels
de hanger:
lor1_1984 schreef:Wat ik hier lees had/heeft Lina Medina een afwijkende hormoonhuishouding waardoor ze al heel jong ontwikkelde en geslachtsrijp was.
Haar kind is met een keizersnede geboren omdat haar bekken te klein was.
Onali schreef:ElCamino schreef:Oke, iets minder luguber dan jullie gewend zijn, maar ik heb van de staartwervels van mijn paard een hanger laten maken.
Dit zijn de wervels
de hanger:
Gaaf geworden.
Jij was ook van die staart toch?
Man wordt meegezogen in sinkhole onder zwembad.
Hij overleefde het niet.
[ Video ]
Gaat vrij snel en hij is geblurred, maar het is de donkere silhouette aan de linkerkant
Suzanne F. schreef:lor1_1984 schreef:Wat ik hier lees had/heeft Lina Medina een afwijkende hormoonhuishouding waardoor ze al heel jong ontwikkelde en geslachtsrijp was.
Haar kind is met een keizersnede geboren omdat haar bekken te klein was.
Maar dan is ze dus verkracht toen ze 4-5 jaar was??
Vrijwillig seks kan ik me weinig bij voorstellen op die leeftijd.
Citaat:Mogelijk was Medina ten tijde van de geboorte van haar zoon echter aanzienlijk ouder dan volgens de officiële aangifte. Zo zou zij volgens sommige leden van de American Medical Association ten minste 8 of 9 jaar oud zijn geweest. Een woordvoerder van de American Medical Association, dr. Morris Fishbein, kwam tot de slotsom: "Het is moeilijk of onmogelijk om de precieze leeftijd van kinderen uit primitieve volksstammen vast te stellen (...) Het is waarschijnlijk dat zij veel ouder was."[5] Bewijs daarvoor is er echter niet. Wel is het in Zuid-Amerika heel gewoon om vanwege de hoge kindersterfte in eerste instantie geld op de geboorteakte uit te sparen en pas na het verstrijken van de kritische eerste levensfase het kind te laten registreren. Omdat een late aangifte echter veel duurder is, wordt vaak een beduidend lagere leeftijd opgegeven dan de werkelijke.