Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:22

AmyII schreef:
Ik heb me vandaag geërgerd aan het feit dat ik dacht dat ik weer voor het eerst zèlf les zou gaan geven. Heb ik het tot in de puntjes voorbereid, hoor ik 5 min. voor aanvang dat ik het samen moet doen met een doorgewinterde (oude) collega. Dág voorbereiding!… fml

Volgende keer jezelf van de domme houden? "Oh, hoeft niet hoor! Ik heb mezelf goed voorbereid!" :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:29

AmyII schreef:
_San87_ schreef:
Ik zou vandaag een mij-dag hebben. Lekker alleen thuis op mijn vrije dag, m'n eigen ding doen, beetje schoonmaken, lekker tekenen, uitgebreid bank hangen.

Heeft vriendje besloten thuis te werken. Doei mij-dag :. Ik kan niet eens lekker tekenen, nu ;(.

NNOOOOOOO!!!! Dat vind ik altijd echt vreselijk… pfff sterkte!

Marlinde, gefeliciteerd!! Heel veel succes met jullie keuze. Ben wel heel blij voor jou en je vriend dat jullie van jullie huidige locaties verlost worden. Ik zou, als ik kon kiezen, gaan voor de tussenwoning.

Ik heb me vandaag geërgerd aan het feit dat ik dacht dat ik weer voor het eerst zèlf les zou gaan geven. Heb ik het tot in de puntjes voorbereid, hoor ik 5 min. voor aanvang dat ik het samen moet doen met een doorgewinterde (oude) collega. Dág voorbereiding!… fml

Ben je sarcastisch, of :=?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:31

Steeph schreef:
AmyII schreef:

Volgende keer jezelf van de domme houden? "Oh, hoeft niet hoor! Ik heb mezelf goed voorbereid!" :D

Had ik dat maar gedaan… Ik voelde me echt voor het blok gezet. Ik heb enorm veel respect voor deze collega en hij is echt een goede docent. Maar lesgeven aan beginners in het vak op niv. 2, dat gaat niet zo goed zeg maar. Ik zag de studenten binnen 10 minuten indommelen.
Echt alles werd overhoop gegooid en wat de lesopbrengst was…? 0 gok ik zo. Ik heb vandaag helaas mee moeten werken aan het aanleren van een kunstje. En daar heb ik een hekel aan. Beetje jammer als je terugkomt vanuit wen burn-out.

@_San87_ nee ik ben niet sarcastisch! Ik trek dat soort dingen ècht heel slecht!

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:31

Ik ben ook fan van mij-dagen, dan vind ik het ook jammer als mijn vriend ineens thuis moet scholen ofzo :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:33

Ik dacht altijd dat het raar was om je te ergeren als je dag alleen opeens niet doorgaat.

Ik vindt het ook heerlijk als mijn ouders er niet zijn heb die dagen vaak genoeg. Maar soms kan ik mij er ook aan irriteren als ze plots om 3 uur al een keer thuis komen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:34

AmyII schreef:
@_San87_ nee ik ben niet sarcastisch! Ik trek dat soort dingen ècht heel slecht!

Oh gelukkig! Ik vond t echt niet leuk dat ie opeens toch thuis was, haha :=.

Niobe schreef:
Ik ben ook fan van mij-dagen, dan vind ik het ook jammer als mijn vriend ineens thuis moet scholen ofzo :=

Zebrastreep schreef:
Ik dacht altijd dat het raar was om je te ergeren als je dag alleen opeens niet doorgaat.

Ik vindt het ook heerlijk als mijn ouders er niet zijn heb die dagen vaak genoeg. Maar soms kan ik mij er ook aan irriteren als ze plots om 3 uur al een keer thuis komen :')

Oh yes, ik ben niet de enige :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:38

Niobe schreef:
Same, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, San!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-22 22:43

Het einde van het 2e seizoen van Cheer -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 22:47

Taylor swifts haar liedje "all to well". Het brengt gewoon herinneringen op :\ , maar goed dat het verleden, het verleden is :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 23:20

Dat je met een pluizige sjaal altijd een beetje sjaal opeet.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 23:23

_San87_ schreef:
AmyII schreef:

Niobe schreef:

Zebrastreep schreef:

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben… Ik reageer daar echt waanzinnig slecht op en de reden kan ik niet eens goed benoemen ofzo.. Het is niet dat ik plannen heb maar een dag alleen is echt heeeeerlijk!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 23:41

Mee eens, sterker nog...
In vakanties, als er zomerstop is en mijn man dus niet naar de voetbal of naar de wedstrijden van zijn club gaat, dan stuur ik hem ook echt 1 a 2 dagen het huis uit :j
Ga alsjeblieft naar je familie toe, of naar vrienden, maar gun mij gewoon ff het huis alleen :o
Gelukkig begrijpt mijn man mij heel goed en na een paar uur appt hij altijd of hij weer naar huis mag komen of dat ik nog langer nodig heb :')

En het is inderdaad niet dat je iets gepland hebt, maar gewoon een dag alleen is zo fijn.
Net als dat het fijn is als je partner dan weer thuis komt na een dag alleen :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 23:48

Weer een feestje met luide muziek boven of onder mij? <3

Nog 3 maanden…

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 01:43

Marije_1997 schreef:
Even kwartiertje voor eindewerktijd te horen gekregen dat ik niet meer hoefde te komen. Well there goes the dream job.

Hebben ze je wel redenen gegeven? Zodat je er iets mee kan?

Gefeliciteerd marlinde!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 06:02

Ik heb dat ook. Dus als ik een dag alleen gepland heb zeg ik dat gewoon tegen mijn man. Dan werkt hij heel lief gewoon op kantoor die dag.

En meestal doe ik niks bijzonders op zo'n dag behalve film kijken, boek lezen of in bad liggen. Het gaat er gewoon om dat ik echt even alleen kan zijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 07:44

Is het nu echt zo moeilijk om gewoon 1 nacht door te mogen slapen zonder pijn -O-

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 08:12

hagelslag schreef:
Is het nu echt zo moeilijk om gewoon 1 nacht door te mogen slapen zonder pijn -O-

Ik deel je frustratie -O-
Ik heb nu zo een 12 jaar zenuwpijn en zeker met drukke dagen is het snachts killing. Niet alleen snachts maar pijn is een levens beheersend iets wat zwaar onderschat word.. sterkte!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 08:39

Daar kan ik mee instemmen, sinds 3 jaar diagnose versleten tussenwervelschijven en dit geeft klachten zoals bij een hernia. Hoeveel ik wel niet heb moeten laten en aanpassen om dit dragelijk te maken.

Gelukkig mag ik op het moment niet klagen en heb een een hele goed ritme gevonden met daarin gedoseerd sporten wat zorgt dat mijn pijn onder controle is voor nu.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 09:28

En ik maar denken dat een paar slapen loze weken al erg is -O-

Maar, ik ga zo toch mijn bankrekening plunderen en een nieuw matras bestellen.
Dezelfde waar ik toen 8 maanden bij mijn ex op heb gelegen toen ik ook al flink rugpijn had en toen dus een hele tijd niet

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 09:52

_San87_ schreef:
AmyII schreef:

Niobe schreef:

Zebrastreep schreef:

Vreselijk is dat als partner thuis is/komt. Ik heb maar gewoon een paar me dagen weg geboekt. Even drie dagen hotel met een bubbelbad enz *\o/*

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 10:20

Aan de dreiging in Oost-Europa. De onderhandelingen zitten langs alle kanten muurvast.
Ik hoop zo dat het niet escaleert.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 10:23

3de Dag mist.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 10:44

Schoonmaakster heeft weer eens afgezegd. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 10:57

Domme actie te dicht langs deurpost lopen en dus hand klem tussen deurpost en heup.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:22

Marlinde gefeliciteerd wat een goed nieuws!

Niobe gefeliciteerd met je verjaardag Y)(^)

Ik ben mijn huis uit gevlucht. Onderweg alvast naar de examen locatie ( ik hoef daar pas om 13 uur te zijn :') )
2 deuren verder bij mij thuis in de flat zijn ze aan het verbouwen inclusief de bijbehorende herrie van boren…
Ik heb al 3 nachten heel slecht geslapen en moet echt even mijn examen economie zo goed mogelijk nog kunnen voorbereiden. En dan maar hopen op het beste.