Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
petra8 schreef:Mijn man zocht een tafel voor in zijn werkkamer.
Ik zou de tafel voor hem schuren en schilderen.
Hij vond in de kringloop voor maar 10 euro een mooie, grote ovale tafel die hiervoor perfect was.
Ben ik lekker aan het schuren en schilderen, zie ik opeens een label van een Frans meubelatelier.
Toch maar eens gekeken op internet, blijkt het een tafel van 3000 euro te zijn waar 2e hands nog 800 a 1000 euro voor gevraagd wordt.
Staat nu dus helemaal kaal geschuurd en in de grondverf op zolder![]()
![]()
Sting schreef:petra8 schreef:Mijn man zocht een tafel voor in zijn werkkamer.
Hij vond in de kringloop voor maar 10 euro een mooie, grote ovale tafel die hiervoor perfect was.
Ben ik lekker aan het schuren en schilderen, zie ik opeens een label van een Frans meubelatelier.
Toch maar eens gekeken op internet, blijkt het een tafel van 3000 euro te zijn waar 2e hands nog 800 a 1000 euro voor gevraagd wordt.
![]()
Tof! Maakt het ook prijs nog veel uit dat je hem nu geschuurd en geverfd hebt?
petra8 schreef:Mijn man zocht een tafel voor in zijn werkkamer.
![]()
petra8 schreef:Sting schreef:Tof! Maakt het ook prijs nog veel uit dat je hem nu geschuurd en geverfd hebt?
Ik heb de tafel echt "verpest".![]()
![]()
![]()
Het is zo'n super sjieke klassieke glanzende tafel van speciaal notenhout met een ingelegd patroon op het tafelblad.
Mijn man heeft de tafel voor het model gekocht met het idee om hem groen te schilderen. Daar is de tafel perfect voor en we zijn er ook heel blij mee.
Maar als het je smaak is dan is het wel verschrikkelijk wat ik gedaan heb
deksel schreef:zigranta schreef:Wat stil hier, geen leuke koopjes meer?
Ik ben gisteren naar de kringloop in Cuijk geweest. Veel kleding maar allemaal niet mijn smaak. En ook nog eens duur. Ik ga geen €6 voor een kringloopshirt betalen. Mensen geven dat gratis aan een kringloop en dan gaat een kringloop zoveel er voor vragen. Dat vind ik een beetje gek?
deedee19 schreef:deksel schreef:Ik ben gisteren naar de kringloop in Cuijk geweest. Veel kleding maar allemaal niet mijn smaak. En ook nog eens duur. Ik ga geen €6 voor een kringloopshirt betalen. Mensen geven dat gratis aan een kringloop en dan gaat een kringloop zoveel er voor vragen. Dat vind ik een beetje gek?
Was dat dan een speciaal merk ofzo? Want ik ga vaak naar Boxmeer (zelfde stichting als Cuijk) en daar varieert de kleding van 95 cent tot 3,95. Als je echt een wat duurder merk hebt is het soms duurder. Maar ik kocht bijvoorbeeld afgelopen weekend een gloednieuwe spijkerjas van Gerry Weber (google maar eens wat die nieuw kosten) daar voor 5,95. Nou dan hoor je mij niet klagen hoor.![]()
Kringloop krijgt het gratis, maar personeel en winkel moet ook betaald worden.
Amber_anne schreef:Kringlopen is gewoon te hip geworden