Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marije_1997 schreef:Hanafubuki schreef:Ik kan het aanraden aan alle automobilisten, een keer proefrijden in de vrachtwagen
Of gewoon es mee in een grote bus of vrachtwagen. Als bijrijder. Dan merken ze al genoeg
Valerie93 schreef:Marije_1997 schreef:
Of gewoon es mee in een grote bus of vrachtwagen. Als bijrijder. Dan merken ze al genoeg
Dit zou ik nog keer zo graag willen doen! Helaas ken ik niemand die met een vrachtwagen rijd![]()
Ergenis op de weg, ja de zon schijnt maar je kan gewoon doorblijven rijden.. zelfde als het regent de weg houd niet ineens op...
zonnebloem18 schreef:Verlengde sprinter stelt nog niet zo veel voor. Ik kan met de verlengde en verhoogde sprinter van mijn vrijwilligerswerk bijna beter uit de voeten dan mijn eigen koekblikje.
Valerie93 schreef:Marije_1997 schreef:Of gewoon es mee in een grote bus of vrachtwagen. Als bijrijder. Dan merken ze al genoeg
Dit zou ik nog keer zo graag willen doen! Helaas ken ik niemand die met een vrachtwagen rijd![]()
Ergenis op de weg, ja de zon schijnt maar je kan gewoon doorblijven rijden.. zelfde als het regent de weg houd niet ineens op...
Marije_1997 schreef:zonnebloem18 schreef:Verlengde sprinter stelt nog niet zo veel voor. Ik kan met de verlengde en verhoogde sprinter van mijn vrijwilligerswerk bijna beter uit de voeten dan mijn eigen koekblikje.
Ik heb lengte 4 hoogte 3 als ik het goed heb. Maar eerlijk is eerlijk niet overal waar ik heen moet is dit ideaal en vergt het wel wat rij kunst. Vooral als zowel vrachtwagens als normale auto's er geen rekening mee houden. Ik had laatst toen ik bijna bij een adres was een vrachtwagen in de zijkant die eigenlijk mij voorrang had moeten verlenen, maar het was daar zo smal. Dat past niet en gaat niet.
MairiMacBran schreef:Ik heb werkelijk nog nooit last gehad van een lesauto. Gewoon afstand houden en incalculeren dat ie wel eens af kan slaan bij een stoplicht en dat het schakelen en tempo nog niet zo vlotjes gaat allemaal. De meeste lessers vind ik beter rijden dan de zogenaamde “ervaren, vlotte chauffeurs”. Ik had er als lesklant een bloedhekel aan, van die mensen die lekker op je bumper komen rijden, agressief inhalen en je expres dwarszitten, omdat er een L op de auto staat.
Dat gezegd hebbende, ik nam gisteren een afslag, waarbij ik een fietspad over moet steken. Fietsers hebben daar voorrang. Op de andere weghelft kwam een auto aan en ging pontificaal op het fietspad staan wachten om over te steken. Er was verder geen verkeer, dus hij kon of voor het fietspad stoppen, of na het fietspad. Doordat hij op het fietspad stond moest er een fietser stoppen, die daar niet zo blij mee was. Zij gebaart dat hij door moet rijden, hij steekt zijn middelvinger op en gaat tergend langzaam naar voren. Zodra de fietser opstapte, reed hij achteruit het fietspad weer op. En dat tot drie keer toe!
Mijn kin lag op het gaspedaal, hoe haal je het in je hoofd.
Nayomie schreef:Laatst met de dichte mist helaas zo veel mensen zonder achterlicht.
Ik moet echt wennen aan die nieuwe bussen van RRReis (witte kleur, witte bus borden). En volgens mij is daar ook weer een hoop ellende mee begreep ik.
Nayomie schreef:Laatst met de dichte mist helaas zo veel mensen zonder achterlicht.
Ik moet echt wennen aan die nieuwe bussen van RRReis (witte kleur, witte bus borden). En volgens mij is daar ook weer een hoop ellende mee begreep ik.