germie schreef:Een osteopaat hoort geen vitamines te verkopen. Die kan hooguit adviseren kijk hier eens naar of laat het een checken. Adviseren mag gewoon, dat doet iedereen incl ikzelf ook. Maar als ik met last van mn rug bij een 'kwakzalver' kom ( want dat is niet reguliere geneeskunde, al werkt iets soms wel), dan verwacht ik geen vitamine advies, maar dat ik van de rugpijn afgeholpen wordt.
Deze osteopaat doet ook een stuk biomechanica. En hij adviseerde en vroeg of ik dat gelijk mee wou. En dat heb ik gedaan
anders moet ik weer helemaal gaan zoeken etc. Ik weet dat door pfeiffer je spiegels aardig naar beneden gaan. En heb hier nooit iets aan gedaan ofzo, dus dat is vrij logisch dat ik gewoon te korten heb. Dat wist ik zelf ook wel. Maar veel van mijn klachten hebben hier wss mee te maken, vandaar dat hij hiermee kwam. Tevens is deze osteopaat, osteopaat van verschilde topschaatsers. Ik ben ook echt wel geholpen aan mijn pijn klachten, maar aangezien deze er echt al jaren lang zitten is dat niet in 1 keer klaar. M'n staartbonkje staat ook best scheef, en dat kan hij ook niet in 1 keer rechtzetten
ik heb btw echt een klote huisarts, waar ik me ook dood aan erger, dus daar ga ik niet meer heen.