Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:38

Marije_1997 schreef:
M'n moeder die een osteopaat die vitamines meegeeft raar vind. Vind et niet zo gek dat die met vitamine tekort kwam. Want dat is gwn zo anders voel ik me niet beroerd (en ook echt al jaren hoor)

Wel nadat een arts bloed had laten prikken toch?

Mijn ergernis: automobilisten die de bedoeling van een invoegstrook niet snappen en met 50/60 willen invoegen op een drukke snelweg. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:39

Adelaide71 schreef:
Marije_1997 schreef:
M'n moeder die een osteopaat die vitamines meegeeft raar vind. Vind et niet zo gek dat die met vitamine tekort kwam. Want dat is gwn zo anders voel ik me niet beroerd (en ook echt al jaren hoor)

Mijn ergernis: automobilisten die de bedoeling van een invoegstrook niet snappen en met 50/60 willen invoegen op een drukke snelweg. :roll:

Nee want magnesium jodium b12 en d3 vind je niet terug in het bloed (m'n moeder die er voor gestudeerd heeft zegt het ook)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:40

B12 vind je niet terug in het bloed? >;)

Hebben ze mijn tekort verzonnen in het lab en krijg ik injecties voor niks? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:43

Adelaide71 schreef:

Nee een echte betrouwbare waarde niet. Mijn moeder zei dit trouwens ook, toen ik zei dat met bloedprikken dit wel naar voren zou komen. Dat dat geen zin heeft, want dat zie je niet terug. En m'n moeder is betrouwbaar, want die doet die testen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:48

Adelaide71 schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik kwam een keer terecht achter iemand die 40 reed op de rechterbaan... ik heb echt peentjes gezweet toen ik achteropkomend verkeer aan zag komen, lang leve alarmlichten. Erlangs kon ook niet meer, want ik moest de afrit hebben, en ik had in eerste instantie niet door hoe langzaam ze reden, maar ik zag m'n snelheidsmeter steeds verder teruglopen tot hij dus uiteindelijk 40 aantikte.

Waar ik me hier vooral aan erger is mensen die 40mph gaan rijden op een 60mph weg waar je ook gewoon 60mph kunt rijden. Op sommige wegen snap ik het heel goed (smal, bochtig, onoverzichtelijk), maar de weg tussen mijn huis en werk kun je echt prima met 60 doen... Als je te bang bent om te rijden, blijf dan gewoon thuis. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:50

Marije_1997 schreef:
Adelaide71 schreef:

Nee een echte betrouwbare waarde niet. Mijn moeder zei dit trouwens ook, toen ik zei dat met bloedprikken dit wel naar voren zou komen. Dat dat geen zin heeft, want dat zie je niet terug. En m'n moeder is betrouwbaar, want die doet die testen :)

Wauw en mijn internist en neuroloog liegen ook tegen mij... want die zullen dan ook wel onbetrouwbaar zijn....

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:01

Marije_1997 schreef:
Adelaide71 schreef:

Van wat ik weet zie je B12 zeker wel terug, ze hanteren echter wel een behoorlijk laag gehalte B12 als tekort, terwijl er al eerder aangevuld zou moeten worden. Voor een goed resultaat kan je beter het gehalte vragen en daarop kijken of het laag of hoog ligt :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:02

Het is wel zo. De waarde in Nederland wordt trouwens erg laag ingeschat, maar dat is een andere discussie. Wanneer jij injecties hebt gehad of tabletten; is jouw waarde niet meer betrouwbaar. Er zijn ook artsen die hier voor door gestudeerd hebben om die informatie te kunnen verschaffen, het is zo jammer dat vele huisartsen o.a dat niet hebben gedaan en dus mensen onnodig lang met gigantisch veel klachten laten rondlopen.

https://stichtingb12tekort.nl/vitamine- ... injecties/

Maar zullen we die discussie elders houden? :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:27

Escamilla schreef:
Dat ik suuuuuuuper graag naar het concert van Harry Styles wil maar niemand wilt mee en ik wil ook niet alleen :(

Gewoon in je uppie gaan, oprecht! Ik ben destijds in Melbourne alleen naar het concert van Sia gegaan omdat niemand mee wilde, en het was echt het beste concert waar ik ooit geweest ben. Had het voor geen goud willen missen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:37

Mandarijn schreef:
Dus je werkt 32 over 4 weken ipv per week? Dat is nogal een verschil inderdaad in je salaris. :

Ja dat is dus even een misrekening geweest inderdaad, want dacht dat het dus 32 uur per week was. Maar nu ook nog in de gaten houden dat ik in verband met evenementen niet meer dan 32 uur doe in evenementen, want dan krijg ik een probleem met een uurloon van nog geen 10 euro per uur (nog minder dan WW).

En eigenlijk zou ik nu dan wel recht hebben op huurtoeslag. En kom maandelijks 175 euro te kort (op alleen WW) dus dit ga ik niet lang volhouden. := Ga even aankijken hoeveel ik gekort gaat worden op mijn WW. :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:46

Escamilla schreef:
Dat ik suuuuuuuper graag naar het concert van Harry Styles wil maar niemand wilt mee en ik wil ook niet alleen :(

Gewoon in je eentje gaan, ik ga ook in m'n eentje naar Harry Styles omdat ik niemand had die mee wilde :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 22:53

Mag zaterdag weer een leuk evenement doen. :')

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 23:05

Dat ik mij zonder echte reden enorm prut voel en alleen maar wil huilen? Uh, nee dankje?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 23:22

De zijkant van mijn linkerhand en arm voelen pijnlijk aan alsof ze geschaafd zijn en nu begint mijn pink en ringvinger wat te tintelen. Het word steeds interessanter met die arm...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 23:48

Dat het bedrijf waar ik morgen een sollicitatiegesprek heb toch verder weg zit dan ik had verwacht :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 00:26

Whale schreef:
Dat het bedrijf waar ik morgen een sollicitatiegesprek heb toch verder weg zit dan ik had verwacht :')

Even een schietgebedje dat alle bussen gewoon op tijd rijden morgenochtend, want ik weet dat de bussen bij één van de bushaltes waar ik moet zijn letterlijk nooit op tijd rijden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 00:58

Whale schreef:
Whale schreef:

Even een schietgebedje dat alle bussen gewoon op tijd rijden morgenochtend, want ik weet dat de bussen bij één van de bushaltes waar ik moet zijn letterlijk nooit op tijd rijden.

Eentje eerder nemen?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 01:04

Twee uur in een auto zitten voor een presentatie van mensen van het hoofdkantoor om om je oren te worden geslagen met marketingtermen, buzzwords en quasi-inspirerende zinnen. Gelukkig ook de nieuwe bedrijfskleding kunnen zien en aan laten meten dus het was niet helemaal onzinnig. :=

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 05:19

hagelslag schreef:
Iemand die een zinlose discussie met mij wou houden tot wanneer een pup een pup is.
Echt ze is net 15 ofzo nu |o
Zinlose discussie.... Ik heb gelijk en jij niet. Een pup is een pup tot 12 maanden oud

Diezelfde die zich zo schofterig gedroeg tegen je honden ?

@MarlindeRooz, dat is idd iets anders waar ik niet over kan oordelen. Ga straks tijdens mijn pauze ook wat verder lezen en zoeken.
Maar ik merk nu ik die bomen laad wel hoe wij soms echt gewoon uitgescholden worden voor het vernietigen van de natuur. Terwijl het (preventief) kappen van die aangetaste bomen juist voorkomt dat er ergere schade ontstaat. En dat vele het gewoon niet weten van de letterzetter.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 07:29

Een osteopaat hoort geen vitamines te verkopen. Die kan hooguit adviseren kijk hier eens naar of laat het een checken. Adviseren mag gewoon, dat doet iedereen incl ikzelf ook. Maar als ik met last van mn rug bij een 'kwakzalver' kom ( want dat is niet reguliere geneeskunde, al werkt iets soms wel), dan verwacht ik geen vitamine advies, maar dat ik van de rugpijn afgeholpen wordt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 08:07

xPabloBokt schreef:
Whale schreef:
Whale schreef:

Eentje eerder nemen?

Dit dus. Mijn mentor mailde gisteren: “Kom op tijd, sloebers”. Dus uit angst maar een bus eerder genomen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 08:26

Bed lag veel te lekker en eruit komen pff

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 08:26

Rebecca schreef:
Bed lag veel te lekker en eruit komen pff

Vanavond mag je er weer in. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 08:30

germie schreef:
Een osteopaat hoort geen vitamines te verkopen. Die kan hooguit adviseren kijk hier eens naar of laat het een checken. Adviseren mag gewoon, dat doet iedereen incl ikzelf ook. Maar als ik met last van mn rug bij een 'kwakzalver' kom ( want dat is niet reguliere geneeskunde, al werkt iets soms wel), dan verwacht ik geen vitamine advies, maar dat ik van de rugpijn afgeholpen wordt.

Deze osteopaat doet ook een stuk biomechanica. En hij adviseerde en vroeg of ik dat gelijk mee wou. En dat heb ik gedaan :) anders moet ik weer helemaal gaan zoeken etc. Ik weet dat door pfeiffer je spiegels aardig naar beneden gaan. En heb hier nooit iets aan gedaan ofzo, dus dat is vrij logisch dat ik gewoon te korten heb. Dat wist ik zelf ook wel. Maar veel van mijn klachten hebben hier wss mee te maken, vandaar dat hij hiermee kwam. Tevens is deze osteopaat, osteopaat van verschilde topschaatsers. Ik ben ook echt wel geholpen aan mijn pijn klachten, maar aangezien deze er echt al jaren lang zitten is dat niet in 1 keer klaar. M'n staartbonkje staat ook best scheef, en dat kan hij ook niet in 1 keer rechtzetten :) ik heb btw echt een klote huisarts, waar ik me ook dood aan erger, dus daar ga ik niet meer heen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 09:09

Aan dat ik mn bed niet uit kon komen en nog moest douchen en nu weer aan het treuzelen ben en over 20 minuten weg moet en alles (!) nog in moet pakken en help