Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 01:02

Wel braaf meegelezen maar niet veel gezegd alcohol drink ik niet en energiedrank ook niet :) ben meer van de thee,water en koffie
In huis heb ik de kleuren oker en d.blauw en houd ik van stoere robuuste natuurlijke dingen. D.blauwe en okergele kaarsen( windlichtjes) zijn wel een top bedenk ik me net. En mijn zoontje mag ieder jaar iets kopen voor de kerstboom, dus iers voor in de boom is ook wel eg leuk..
Ik ben snel blij dus ga lekker los!!
Laatst bijgewerkt door robbie88 op 30-10-18 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 01:03

Ik ga volgende week toevallig shoppen dus dat komt goed uit! Benieuwd naar mijn lootje!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 01:45

Ik ben ook erg benieuwd!!

Daarnaast: ik ben laatst de Vinter 2018 collectie van IKEA tegengekomen en ik vind echt alles ENORM leuk! Dus dat is een top :D
Ik zal geen kerstboom in huis hebben dit jaar, dus iets van dingen voor in de kerstboom zouden een flopper zijn, helaas :( ik hou namelijk er wel van

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:09

Tof die collectie van de IKEA! Ik ben sowieso altijd happy daar als de kerstperiode er weer aankomt, onze boom komt ook elk jaar bij de IKEA vandaan. :D

Enne, voor mijn Secret Santa; ik denk dat je inmiddels wel een beeld kunt vormen. :) Voor mij is SSS ook echt het feest van de verrassing, dus ik vind het leuk als je je eigen ding ervan maakt.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 07:48

robbie88 schreef:
Wel braaf meegelezen maar niet veel gezegd alcohol drink ik niet en energiedrank ook niet :) ben meer van de thee,water en koffie
In huis heb ik de kleuren oker en d.blauw en houd ik van stoere robuuste natuurlijke dingen. D.blauwe en okergele kaarsen( windlichtjes) zijn wel een top bedenk ik me net. En mijn zoontje mag ieder jaar iets kopen voor de kerstboom, dus iers voor in de boom is ook wel eg leuk..
Ik ben snel blij dus ga lekker los!!

Ik was gister bij de intratuin en zag dat ze dat ook okergele kerstdecoratie hadden, super leuk, misschien iets voor jou dan ;)

Ik ga dit jaar voor oud roze met taupe in de boom, en ik hou ook van ‘ouderwetse’ hangers in de boom (ik heb bijvoorbeeld een houten hobbelpaardje, ik hou niet zo van plastic/glitters/felle kleuren hangers).

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:49

Ben blij dat ik bokt open had staan, zijn weer eens 2 weken verder :') Bij de action blijven ze leuke spullen krijgen, zie van alles voor handlettering, bujo, kleuren, verven, aquarel... STOPPPPPPPPPPPPPPP! :')
En dan ga je naar de Hema, rookworsten, ohnee, chocoladeletters... Mijn god :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 10:51

Toralone schreef:
Ben blij dat ik bokt open had staan, zijn weer eens 2 weken verder :') Bij de action blijven ze leuke spullen krijgen, zie van alles voor handlettering, bujo, kleuren, verven, aquarel... STOPPPPPPPPPPPPPPP! :')

Ik blijf daarom zo veel mogelijk uit de winkels vandaan momenteel :') Er is te veel leuks _O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:15

Chocoladeletters, lekker!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:23

En oliebollen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:24

Ik heb net een stukje 85% cacao chocolade op, heerlijk. <3 Dus hele pure chocolade is ook een aanrader!
Geen idee of ik het al gezegd had ergens, maar ik drink geen speciale drankjes meer (met enkele uitzonderingen). Alleen thee en water, soms als ik het echt nodig heb koffie.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:38

Toralone schreef:

Ikwiljouwelalslootje

Dat zijn wel gevaarlijke winkels inderdaad := mijn huis is vrij industrieel en botanisch. Veel groen, planten, hout. Echt hout, liefst mango en teak enzo <3 houd ook van cactussennnn

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:44

Oke. Ik zei dat ik wel washi tapes zou willen. Maar inmiddels heb ik er al zoveel dat ik ze niet meer kwijt kan _O-

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 15:25

Bijna zover :D :D *popel*

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:03

JAAAA *\o/*
Ben zo benieuwd wie ik heb!! :)) :))

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:11

Jaaa bijna zover! *\o/*
Zo zin om een pakket samen te stellen.!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:13

Kerstspulletjes vind ik ook leuk, ik heb nog helemaal niks voor op mijn kamer := Ik vind dieren leuk, echt alles met dieren. Dus denk dan bijv. aan ijsbeer met een kerstmuts ofzo, daar wordt ik echt heel blij van :')

EDIT: ik bedenk me net, als je iets van een aardvarken vind met een kerstmuts, dan ben je echt mijn held _/-\o_ Ik kan niks ervan vinden, maar aardvarkens zijn sowieso geweldig _/-\o_
Laatst bijgewerkt door eclair98 op 30-10-18 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:23

Denk dat het in Nederland te warm is voor een IJsbeer. :Y)

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:24

eclair98 schreef:
Kerstspulletjes vind ik ook leuk, ik heb nog helemaal niks voor op mijn kamer := Ik vind dieren leuk, echt alles met dieren. Dus denk dan bijv. aan ijsbeer met een kerstmuts ofzo, daar wordt ik echt heel blij van :')

Dit herken ik! Ik ben ook wel van de knuffelbeesten, maar die geef ik dan aan mijn hondje, die is er gek op!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:26

MerelV schreef:
eclair98 schreef:

Dit herken ik! Ik ben ook wel van de knuffelbeesten, maar die geef ik dan aan mijn hondje, die is er gek op!

Ik ben gek op knuffels :+: Ik heb er echt een hele berg, maar ik zet de knuffels van de dieren waarmee ik heb gewerkt (die spaar ik ook echt doelgericht) echt goed zichtbaar neer :+:

EDIT: eventueel, als een top, kan ik een lijstje aan de organisatie doorsturen? Ik zet het liever niet open baar op internet, maar als mijn SS daar iets mee wil doen kan dat altijd :P

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 16:50

Ik ben echt veel te weinig actief op Bokt aan het plaatsen hahaha, las iets over creativiteit afgelopen pagina's, kan je vertellen dat ik niet heel creatief ben :D
En sokken (van die wintersokken ket een leuk printje) heb ik wel :D
Mijn sloffen beginnen het wel te begeven, maar heb nog een paar flamingo- en unicorn sloffen staan :j

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:03

Jaa, bijna november *\o/* We mogen bijna cadeautjes gaan kopen :D

Hier ook eentje die gek is op knuffels. Had vorig jaar unicorn sloffen gekocht en nog steeds heel blij mee <3 Oliebollen en chocoladeletters vallen ook in smaak, ben alleen niet zo fan van pure chocola.
Ben sinds kort fan van wish, koop hier kleine spulletjes voor thuis. Laatst nog een klein bakje gekocht om spulletjes in op te ruimen, hou van deze dingen.

Zo leuk dat binnenkort alle foto's van de pakketten voorbij komen. Kijk er altijd met plezier naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:07

Voor inspiratie en als je je verveeld met dit weer voor wat inspiratie de foto's in het topic van vorig jaar :

[LZP] Secret Santa Surprise 2017

Genoeg pagina's aan inspiratie en ideetjes voor oa de hint etc!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 17:47

Oehh bijna zover, heel benieuwd naar wie mijn lootje is! <3
Ik ben ook niet van de F1 en de Red Bull.

Mijn motto voor mijn SSS; voel je vrij, dan maak je mij blij :)
Mijn enige verzoek is om écht geen eten/drinken in mijn pakket te stoppen. Ik denk dat ik genoeg tops en flops in mijn berichten heb staan, mocht je het fijn vinden om een richtlijn te hebben. Natuurlijk is het ook helemaal prima als je er niks mee doet, laat je creativiteit & vrijheid er op los :D

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:08

Ik lees nog braaf elke dag mee hier maar toch vaak te weinig inspiratie om iets te posten :o

Vandaag aan het shoppen geweest. Zoveel leuke prulle dingetjes gezien bij de flying tiger, maar heb me ingehouden, alleen chocoladestaafjes met munt vulling gekocht <3 . Kan niet wachten op mijn lootje, kan ik eindelijk gericht dingen kopen :D Al ben ik soms wel bang dat ik een lootje ga trekken van iemand die alleen maar flops noemt.. dan gaat er wel paniek uitbreken :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:14

Ik hou van kerst en kerstbomen :) het liefst zou ik de boom komend weekend al opzetten, maar is nog een maandje te vroeg haha :P

Opberg ideetjes zijn ook altijd handig, leuke doosjes of mandjes enzo. Mokken en ander servies heb ik dan weer minder mee, ik gebruik alleen maar mijn blond amsterdam servies, al het overige staat in de kelder :o