Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:05

Ik heb het idee dat jullie al best wel veel gezien hebben van de wereld..

Ik was vorig jaar helemaal blij met mijn voor het eerst vliegen *\o/*
Naar milaan (want wilde niet meteen heel ver, hoogtevrees geen idee of dat effect had op vliegen)
Maar gelukkig niet.. Vond het super tof! Uitzicht is echt wauw <3
Spoiler:
milaan zelf vond ik overigens vreselijk

Voor mij zit er geen verschil in mijn op vakantie gaan, dat ik een relatie had
ging ik ook vaak met een vriendin een weekend of lang weekend weg.
Dat doe ik nu nog steeds :P
Enige verschil is dat ik nu dus niet meer met een man op vakantie ga... :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:08

Ik ben vorig jaar voor het eerst met een singlereis gegaan, supergave ervaring.. Ik vertik het om thuis te blijven omdat ik alleen ben en mijn vriendinnen allemaal gesetteld zijn :n In september ga ik weer, nu naar Zuid Afrika :)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:10

Relaxed schreef:
Ik ben vorig jaar voor het eerst met een singlereis gegaan, supergave ervaring.. Ik vertik het om thuis te blijven omdat ik alleen ben en mijn vriendinnen allemaal gesetteld zijn :n In september ga ik weer, nu naar Zuid Afrika :)

Wat super gaaf!
Waar was je vorig jaar heen?
En ga je nu op safari ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:13

Vorig jaar het zuidwesten van USA.
Nu idd wel met safari's in een aantal nationale parken en laatste dagen Kaapstad.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:14

Relaxed schreef:
Vorig jaar het zuidwesten van USA.
Nu idd wel met safari's in een aantal nationale parken en laatste dagen Kaapstad.

Echt super gaaf!
Heel veel plezier :D *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:15

Ben je toen met Fox geweest Relaxed?

Singlereizen kunnen inderdaad heel tof zijn! Ik heb het geluk dat mijn moeder voldoende tijd, geld en zin heeft, die sleur ik nu overal mee naar toe. Vriendinnen hebben geen geld, een partner, geen zin of ik zie het niet zitten om daar langer mee op pad te gaan := Zo ben ik met m'n mamsje naar het westen van Amerika geweest (suupergaaf), naar Canada (zo mooi!) en vorig jaar naar Marokko (slapen in de woestijn :D ). Dit jaar gaan we op roadtrip door het noordwesten van Ierland, twee weken lang overal rond crossen in een huurauto, slapen in B&B's en heel veel mooie dingen zien. Zin in!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:16

Gaaf Relaxed :j
Ben paar jaar terug met 2 singlesreizen geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:19

Berdien schreef:
Ben je toen met Fox geweest Relaxed?

Met Fox idd en nu weer :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:20

Ik heb vorig jaar ook voor t eerst met een single reis geweest en dat is super goed bevallen!! :D dit jaar wss weer.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:23

Wij zijn nu ook drie keer met Fox geweest, is elke keer heel goed bevallen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:24

Yonker schreef:
Ik heb vorig jaar ook voor t eerst met een single reis geweest en dat is super goed bevallen!! :D dit jaar wss weer.

Welke heb jij gedaan?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:29

Ik ben met shoestring naar Indonesië geweest :)
Wat ik begreep van mijn reisgenootjes is fox allemaal wat strakker en meer inclusief en daardoor minder om zelf in te vullen?? Zit te kijken voor dit naar Costa rica met wederom shoestring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:32

Yonker schreef:
Ik ben met shoestring naar Indonesië geweest :)
Wat ik begreep van mijn reisgenootjes is fox allemaal wat strakker en meer inclusief en daardoor minder om zelf in te vullen?? Zit te kijken voor dit naar Costa rica met wederom shoestring.

Klopt, Fox is eigenlijk heel makkelijk als je zelf niet teveel wilt nadenken, past mij perfect :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:34

Hahaha ik vind juist die vrijheid ook wel fijn, een te vol programma vind ik niks. Shoestring was wat dat betreft wel perfect voor mij, je kon sommige dagen ervoor kiezen wat te doen met de gids of lekker niks te doen :+

Of er zelf op uit trekken natuurlijk

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:35

Haha ja dat dus. Wij zijn als mak vee overal heen geleid, was best heel prima :)) Zelf op onderzoek uit gaan vind ik ook leuk, maar dit was wel heel erg makkelijk. Ook heel veel gezien, gedaan en dingen meegemaakt die je zelf niet zo snel bedacht krijgt.

Bij Fox heb je ook altijd een aantal vrije dagen, om zelf op onderzoek uit te gaan of om niks te doen. Was in Marrakech met 45 graden wel lekker. Ik was er al eens geweest, dus iedereen ging puffend de stad in terwijl ik met een pot muntthee aan het zwembad lag. Dikke prima :))

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:35

Fox singlesreizen zijn wel wat meer gepland, maar ligt ook aan waar je heen gaat.
Ben naar Indonesië en West-USA geweest met Fox.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:38

Ailill schreef:
Merken jullie, als jullie juist single of bezet zijn, dat de reizen anders zijn/worden?

Ja, zit wel een verschil in ja. Mijn ex wilde absoluut niet vliegen. Dus gingen we altijd braaf en degelijk met de caravan 2/3 weken naar een camping in Frankrijk of Spanje. Hij ging het liefst elk jaar terug naar dezelfde camping en werd echt chagrijnig toen ik een x 3 verschillende campings had besproken in 3 weken tijd. :') Ook qua dingen zien was hij niet zo fanatiek en was het uitje van de dag vaak boodschappen doen.

Nu ik single ben, ben ik een x met singlereis mee geweest om te ervaren hoe dat is. Maar ben ook paar x met een vriendin of alleen geweest. Merk dat mijn vakanties nu een stuk actiever zijn, ik veel meer zie en ontdek van een plek en ik er ook veel meer plezier uit haal. Niks mis overigens met caravan op pad hoor, het is heerlijk om 's ochtends meteen buiten te zijn (als je in een warm klimaat zit).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:40

Je hebt idd wel vrije dagen, maar de meeste dagen waren bij ons geregeld.. Maar in de parken had je dan wel weer een bepaalde tijd waarin je je eigen gang kon gaan. Toch denk ik dat je heel efficiënt reist.. Als ik dat zelf had moeten regelen had ik denk ik veel minder gezien..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:45

Maar met shoestring zie je ook veel :j de gids verzint elke dag wel iets maar het is niet verplicht en das wel lekker.

Maar wie weet probeer ik fox ook wel een keer :D

Ik had overigens ook een oudere vrouw mee op reis waarvan haar man niet van reizen hield en die ging gewoon zo allen op een singlereis, goede oplossing :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:48

Yonker schreef:
Ik had overigens ook een oudere vrouw mee op reis waarvan haar man niet van reizen hield en die ging gewoon zo allen op een singlereis, goede oplossing :+

Ja idd.. Iedereen denkt dat singlereizen echt om daten gaat, maar dat is toch helemaal niet zo.. Wij hadden ook 2 weduwevrouwen erbij :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:49

Ik was toen met Crusj mee. Beviel prima, was een programma en daar kon je aan deelnemen, of niet. Net wat je wilde. Was bijv. een vrouwtje die de hele vakantie haar eigen plan heeft getrokken en nauwelijks met de groep optrok. Was prima, terwijl de rest van de groep eigenlijk best heel 'hecht' was.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:58

Wat is er met Chinees eten in Londen? Is dat anders/extra lekker? Klinkt interessant :P

Ik ga ook meestal met mn moeder op vakantie. Net als Berdien heb ik niet veel vriendinnen die samen op vakantie willen of waar ik samen mee zou willen gaan :+
Al ga ik dit jaar waarschijnlijk wel weekendjes weg met verschillende vriendinnen.
Maar mn moeder en ik zijn niet zo reislustig, onze vakanties zijn eigenlijk wel altijd binnen Europa, verder weg hoeft van mij ook niet echt. We doen vooral city trips. Ik vind het heerlijk om alles zelf te regelen, een groepsreis trekt me echt niet. Ook omdat ik het zonde zou vinden als er mensen in de groep zitten waar het eigenlijk niet goed mee klikt ofzo.

Wat betreft Tinder; ik ben nu met een paar mensen nog in gesprek maar ik verlies vaak zo snel mn interesse... nu heb ik ook alweer 2 dagen niet gereageerd. En dan twijfel ik of het dan nog zin heeft om alsnog te reageren, en voor je het weet heb ik alweer 3 dagen niet gereageerd :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:02

Ik heb een luxeprobleem wat betreft mensen om mee weg te gaan. :o Ga dit jaar dus maar 3x weg uit ellende. :))

1x met school, 1x met een vriendin en met mijn vriend. :P

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:04

Ailill schreef:
Op goed geluk dan maar: Ik ben gigantisch eigenwijs, soms erg weinig geduld, trek vaak m'n eigen plan, kan soms wat bot/lomp/fel uit de hoek komen, een echte binnenvetter en zal niet snel alles delen met anderen.

Huhm daar heb ik ook last van, wellicht ben ik daarom nog alleen :')

NZ is echt heel tof, Australië trouwens ook! <3

Denk dat het nu een keertje Canada gaat worden.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:09

Single reizen trekken mij helemaal niet en daarom ben ik vorig jaar in mijn eentje naar Canada geweest. Het was heerlijk om in mijn eentje rond te trekken :j

Vriendje en ik houden gelukkig allebei van reizen, het is ook niet zo gek dat we na 3 maanden al in Gambia zaten samen :))