Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:56

_classic schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ga over een paar maanden als ik handiger ben met fotograferen een tweede insta openen. Maar eerst een database opbouwen zodat ik elke dag kan posten. :))

Wil mijn persoonlijke insta gewoon niet openbaar maken. Maar wil wel echt meer fotograferen. Fotoomeetings, gave modellen benaderen etc. (Honden vooral :)) )

Ik weet niet waar je woont, maar ik bied mijn draakje maar al te graag aan O:)
[ [url=m/2HOCH5.png]Afbeelding[/url] ]

Omgeving Zwolle/Ommen/Amersfoort kom ik vaak!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 18:56

MarlindeRooz schreef:
Ik ga over een paar maanden als ik handiger ben met fotograferen een tweede insta openen. Maar eerst een database opbouwen zodat ik elke dag kan posten. :))

Wil mijn persoonlijke insta gewoon niet openbaar maken. Maar wil wel echt meer fotograferen. Fotoomeetings, gave modellen benaderen etc. (Honden vooral :)) )

Ik heb wel een paard voor je :')

enamorada

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:10

Ik heb een dove, oude, halfblinde hond voor je in de aanbieding :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:11

Ladybird schreef:
Ik heb maak me dus helemaal niet druk over hoe mijn pagina er zelf iit ziet. Ik post een foto van de dag. Iets wat mij boeide, wat leuk vond of wat ik deed.

Ik vind het totaalplaatje toch wel belangrijk.. daar baseer ik mij toch opnof il iemand wil volgen of niet :P

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:22

Dit is mijn feed, ben er nog niet zo tevreden over
Afbeelding

Heb net maar van pure ellende een foto uit mijn paardenaccount (@draft_n_friesian) gepost :') Ik heb geen andere foto's meer, helaas.

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:30

Ladybird schreef:
Ik heb maak me dus helemaal niet druk over hoe mijn pagina er zelf iit ziet. Ik post een foto van de dag. Iets wat mij boeide, wat leuk vond of wat ik deed.

Dit probeer ik ook te doen, moet alleen opletten dat het niet teveel cavia's worden geloof ik. Heb ook in mn bio staan dat ik nieuw op insta ben, misschien zien mensen dan door de rommeligheid heen haha. Ik zal binnenkort wat vakantiefoto's gaan plaatsen haha. Oeh, of met de harp, dat is ook wel interessant denk ik.

Welke accounts volgen jullie die wel leuk zijn maar nog niet duizenden volgers hebben? Ik wil wel wat meer variatie in mijn lijst haha.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:41

Ik zit er over te denken trouwens om bijv vanaf 1 januari elke dag een foto te plaatsen waar ik die dag blij van werd. Om zo toch te 'leren' om bewust te gaan genieten van de kleine dingen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:43

Ladybird schreef:
Ik zit er over te denken trouwens om bijv vanaf 1 januari elke dag een foto te plaatsen waar ik die dag blij van werd. Om zo toch te 'leren' om bewust te gaan genieten van de kleine dingen.

Ik ga een apart account aanmaken hiervoor. Gewoon op privé en voor mezelf, elke dag een foto met wat ik gedaan heb. Leuk om op terug te kijken :j

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:45

enamorada schreef:
Ladybird schreef:

Ik ga een apart account aanmaken hiervoor. Gewoon op privé en voor mezelf, elke dag een foto met wat ik gedaan heb. Leuk om op terug te kijken :j

Ja ik doe dat dan op dit account, want ik heb toch al een account nu waar ik dingen op zet wat ik doe/leuk vind. dus opzich veranderd er niet zo heel veel denk ik

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:45

Vind het een leuk idee in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:51

Ladybird schreef:

GENIAAL! Ik ga dat ook doen!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:02

xLyssii schreef:
Ladybird schreef:

Dit probeer ik ook te doen, moet alleen opletten dat het niet teveel cavia's worden geloof ik. Heb ook in mn bio staan dat ik nieuw op insta ben, misschien zien mensen dan door de rommeligheid heen haha. Ik zal binnenkort wat vakantiefoto's gaan plaatsen haha. Oeh, of met de harp, dat is ook wel interessant denk ik.

Welke accounts volgen jullie die wel leuk zijn maar nog niet duizenden volgers hebben? Ik wil wel wat meer variatie in mijn lijst haha.

Ik volg veel paardenaccounts van de lijst, en daar zitten hele leuke kleine accounts tussen :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:03

Oké, ik heb het aangedurfd :D Le boyfriend heeft net wat foto's van mij gemaakt. Niets spannends, gewoon een soort van polaroids, maar ik ben er welliswaar best tevreden mee :oo Schrik er zelf bijna van haha. Zal er later een op instagram posten :j (@kymberleaf)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 20:06

Frummels schreef:
Oké, ik heb het aangedurfd :D Le boyfriend heeft net wat foto's van mij gemaakt. Niets spannends, gewoon een soort van polaroids, maar ik ben er welliswaar best tevreden mee :oo Schrik er zelf bijna van haha. Zal er later een op instagram posten :j (@kymberleaf)

Leuk!! Benbenieuwd!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:09

Frummels schreef:

Stoer van je! Ben benieuwd.

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:09

Hi

Sinds kort (lees 18 augustus :+ ) heb ik ook instagram en probeer ik uit te vogelen hoe alles werkt enz..
Ik ben ook al een aantal mensen begonnen met volgen (tot aan pagina 5 zit ik momenteel.. )
Jullie gaan verdomd snel! :')

Mijn instagram gaat voornamelijk over mijn andalusier en zijn vriendjes, mijn akita, de poezebeestjes en hier en daar een leuke foto van mijn vriend en mij <3

eeveee1106 is mijn account :D
Ik volg graag terug!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door furioso op 24-10-17 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:13

Ik was om bij Akita! <3

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:14

Same. :')

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:21

Jouw account is echt leuk! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:33

Wat een leuk account! De akita inderdaad <3

Ik moet de meeting aan me voorbij laten gaan vanwege de locatie. Ik moet binnenkort maar wel echt een keer de camera in de handen van een ander zien te proppen, of iemand moet een keer een fotoruil willen doen in schiedam/rotterdam :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:35

MarlindeRooz schreef:
Ik was om bij Akita! <3

Ik ook haha!

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:36

MarlindeRooz schreef:
_classic schreef:
Ik weet niet waar je woont, maar ik bied mijn draakje maar al te graag aan O:)
[ [url=m/2HOCH5.png]Afbeelding[/url] ]

Omgeving Zwolle/Ommen/Amersfoort kom ik vaak!

Ik woon in Noord-Oost Friesland, dus een beetje uit de richting :')

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:53

Ik heb opeens meer dan 480 weergaven. Waar komen die vandaan? :oo

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:55

Ik zoek jou lien, maar kan je niet vinden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:02

MarlindeRoos mijn merrie staat in [plaats], misschien dat je daar wat aan hebt? Bos ook op stapafstand :)

En ik heb een vriendin in Amersfoort met een onwijs leuk leasepaard! Ik kan haar is vragen als je wilt :j