Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:44

Ladyingreen schreef:
Ik vind haarbandjes leuk, maar dan wel de bohemianvarianten. Lekker beetje hippie-achtig. Maar het lijkt met vooral niet zo praktisch, lijkt me dat een kind/baby het zelf zo uittrekt of verschuift met spelen.

Hier hebben we een monkey-town, en dat is ook al omgetoverd tot Tokkie-town :')

En het lijkt me wel logisch dat je de kleding afstemt op die van jezelf, dat is dan toch je smaak!

Dit dus :'). Wij hebben hier voornamelijk Haagse Sjonnie en Anita's bij Ballorig lopen. Wat een verschrikking is dat

Bayja

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:28

LCEE vind ik ook een leuk merk, ik vind polo's ook erg leuk bij mijn zoontje.
Le chic zie ik heel soms leuke dingen maar soms ook veel te frutselige dingen.

Voor meisjes vind ik O'chill ook erg leuk! Nu las ik laatst dat er B'chill voor de jongens zou komen maar dat heb ik nog niet voorbij zien komen.

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:15

LCEE is leuk spul met dito prijs. Iig dat vind ik, mijn idee over een prima prijs schijnt ook regelmatig lijnrecht tegenover die van anderen te liggen :').

Einde van een tijdperk hier, heb de Joolz op marktplaats gezet. Geld wat we daarvoor krijgen kunnen we mooi investeren in meneer zijn garderobe.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:55

Pfff ik wil de wagen ook kwijt. Sta-in-de-weg.. maar we hebben hem vast nog nodig aangezien de jongste 8 weken is :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 22:02

Die van ons ligt eigenlijk voornamelijk in mijn achterbak :Y)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 22:05

Bij ons ook :))

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 22:17

Ja dat kan heel erg uit elkaar liggen, wat iemand een normale prijs vind. Ook prima :D

Ik ben nog erg blij met de wagen, zal wel blij zijn als Mn auto er is. De maxicosi staat enorm in de weg.

Heb ook zin om te shoppen weer :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:03

De wagen weg????

Wanneer doen jullie dat?
Ik dacht dat je die bewaarde tot kind jaartje of 3-4 is. Of tot je zeker weet uit de kinderen te zijn.

Moet er niet aan denken om gup altijd zelf te laten lopen dan kom ik nergens.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:05

Hier staat de wagen ook op mp, wel heb ik nog een fijne buggy waar meneer nog wel eens in zit (helemaal nu op vakantie met dagjes weg)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:05

Ik heb dat ding echt amper gebruikt. Staat voornamelijk bij mijn ouders. Ook voor 2.0 verwacht ik hem niet veel te gebruiken.
Gup gaat in de buggy en straks de baby in de doek of drager. Wagens zijn van die ondingen, altijd maar stoepjes op en af en in alle winkels de lift zoeken en gebruiken omdat de kinderafdeling boven zit....

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:09

verootjoo schreef:
Sommige baby's krijgen al een haarbandje als ze nog niet eens haar hebben.
Net een paaseitje dan :o ik hou er echt zo niet van. Haarbanden pas als het functioneel is :Y)

En bij sommigen nooit!, de mijne vindt het verschrikkelijk zelfs nu ze 4 is!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:13

Hier wel een fervente gebruiker van een wandelwagen. Als ik die niet had gehad, had ik nergens geraakt want gebruikte hem ook als rollator om te steunen.
[naam] zit er nog steeds in, als nr 2 er is, koop ik zo n plankje voor er achter aan te hangen. Zit ook een zitje op, kan [naam] dan zo nodig op gaan zitten.

Heb ook een plooibuggy maar wat een onding, staat te verstoffen in de garage. Maar is ook deels omdat ik mijn bugabo gewoon ben en zo n plooibuggy daar nooit aan kan tippen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:22

Mijn buggy mag het woord buggy ook bijna niet hebben hoor :o
Heb de goodbaby pockit (voor als ik met de fiets ga, deze past in een fietstas) en de goodbaby qbit. Die laatste vouwt ook erg klein op, maar loopt net zo comfortabel als een gewone kinderwagen

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:24

Mees steekt inmiddels boven en onder uit het buggyzitje van de wagen. Dus vond het wel tijd. Heb nog een buggy (Koelstra Simba) staan voor nood en dagjes weg. De Koelstra is opzich fijn, maar haalt t hij lange na niet bij m'n Joolz Geo

Het gaat echt met pijn in m'n hart, heb dat ding met zoveel plezier gebruikt. ;(

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:29

Keet schreef:
Ik heb dat ding echt amper gebruikt. Staat voornamelijk bij mijn ouders. Ook voor 2.0 verwacht ik hem niet veel te gebruiken.
Gup gaat in de buggy en straks de baby in de doek of drager. Wagens zijn van die ondingen, altijd maar stoepjes op en af en in alle winkels de lift zoeken en gebruiken omdat de kinderafdeling boven zit....

Ik heb een mooie artipoppe doek aangeschaft maar kleine chef lijkt er nog niet erg wild van. :n Laat 'm nog wel even liggen voor een eventuele nummer 2.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:30

Hier ook een wagen fan, de zapp zit altijd in de auto en de speedy gebruik ik thuis en op het erf.
hier heeft dochter er ingezeten tot ze 4 was ,en dat ging prima.In de winkels vond ik het prima, hoef je geen kind te zoeken omdat ze niet weg kunnen lopen. alle boodschappen hoef je niet te dragen, en de rollator funktie is zeer gewenst. Hier gaat hij pas weg als het A of kapot is of B als gup 4 is!. en ik blijf bij het laatste!
Wat hebben jullie je kind kado gegeven voor de 1e verjaardag....Zelf weet hij dat niet maar,het is leuk om toch iets te geven.(we hebben eigenlijk al zoveel nog van zijn zus.Loopauto's fietsen, speelgoed).
Kleding en schoenen vind ik niet leuk maar wat dan wel ?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:39

Ik gebruik van joolz zeker nog elke keer als we weg gaan.
Ik ben dol oo dat ding en ik verwacht zeker wel te gaan gebruiken tot 3-3,5 jaar

Hebben ook nog een McLaren buggy maar ik vind een buggy niet echt lekker lopen om er uren achter te lopenof wandelen.
Buggy hebben we gebruikt in Parijs dus toen durfde we de joolz niet te gebruiken ivm de metro we liepen toen gemiddeld 11km per dag

Afbeelding
Parijs was het ijskoud
Paar pagina's hadden we over mutsjes en wat te dragen.
Zo'n buggy is kouder dan een wagen en het was gemiddeld -8 wij hadden een koeka maxi-cosi zak die ik gewoon gebruik in de buggy, een muts en Borgvest van Z8 en verder heel dik aankleden......
Kind smeerden we in met lading Purol......best zielig dat ze mee moest op ons huwelijksreisje

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 08:47

Ik ben ook gek op mijn Bugaboo. Heb ook nog geen buggy.
Die blijft nog wel eventjes. En kan hopelijk door naar de tweede.

Wij geven Julia voor eerste verjaardag een houten keukentje van KidKraft. Deze.
Afbeelding

Maar weet niet of dat voor een jongetje leuk is. :+

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:49

[naam] heeft voor zijn 2de verjaardag ook een houten keukentje gekregen en is hier nog steeds zijn favoriete item om mee te spelen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:50

Op de crèche wel Lautje daar spelen jongetjes met keukens en broedsel timmert en zaagt aan de werktafel *D

Wij hebben boekjes, muziekpiano gegeven en Duplo.........die nu oo dit moment door de kamer vliegt
Laatst bijgewerkt door tita op 14-08-17 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:52

Hier is het keukentje jaren favoriet geweest, ook bij mijn broertje :j Mooi cadeau hoor!

Ik heb ook veel liefde voor mn bugaboo, heerlijke wagen.

Wat een popje Tita, zo ingepakt!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 08:59

Gup heeft een ikea keuken en daar is hij zoet mee. Verder een houten garage en veel autos en een bak duplo. Kleuren vind hij ook leuk tegenwoordig.
Laat hem wel zelf bepalen wat hij doet, hij mag zich ook prima vervelen :D zie hier in mijn omgeving ontzettende handenbindertjes ontstaan bij mama's die hun kind de hele dag proberen te vermaken. Die kunnen niet eens rustig naar de wc :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 09:05

Hier gelukkig een kind wat rustig een uur zelfstandig met haar blokkentrein speelt. Word je toch knettergek als je continu moet entertainen.

Van mijn zus krijgt ze trouwens een Tipi Kwita! Dat is ook leuk. Kan je echt een eigen plekje voor ze maken in huis waar ze even zich kunnen terugtrekken.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 09:24

Hier wordt de wagen gebruikt als slaapplek buiten en door de opa's e oma's. En verder als we een hele dag weg zijn.
De paraplubuggy gaat nog wel eens mee op pad voor de middelste want die is nog te klein voor een dag lopen

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:20

Hier wordt de wagen ook goed gebruikt! Ik vind het heerlijk om ermee te lopen. Ding is met 1 hand te besturen.
Ons zoontje krijgt voor z'n eerste verjaardag een loopfiets. We hebben er een van bandits and angels die begint met 3 wielen en kan worden omgebouwd tot tweewieler.
Verder staat er nog een grote John Deere tractor in de loods. Die toveren we van het voorjaar wel tevoorschijn.