juniper schreef:Awww wat een mooi veulen! Voor de verkoop of voor de toekomst?
Helaas voor de verkoop, had haar graag willen houden maar we hebben niet oneindig de ruimte dus dat ging jammer genoeg niet... Vandaag komen er mensen voor dus ben benieuwd!
josien_m_ schreef:Wat een heerlijk veulen met die 2 witte sokjes! En ik verbaas me over alles wat je plant om de bak en overal. Hoe hou je dat allemaal bij zeg! Maar het staat geweldig mooi en kleurig natuurlijk. Het is het werk wel waard.
Dank je, ik zet gewoon overal sproeiers neer als het droog is... en kwa onkruid wieden hou ik het ook niet altijd perfect bij hoor! Maargoed, hoe meer ik plant hoe minder ruimte er is voor onkruid 
Bellatrix schreef:Wat een mega knap veulen!

Dankjewel
ben er erg blij mee, toch altijd spannend wat zo'n maiden merrie er van maakt!
Mer1980 schreef:mooie update, het wordt steeds mooier bij jullie. En ik vind Raven al bloedmooi, maar dat veulen is ook minstens zo knap

wauw. Ook goed van de eerste wedstrijd van Valegro!
Dankjewel, hopelijk word ze net zo knap als haar moeder! 
uxgranta schreef:Het wordt steeds mooier bij jullie, mooie deur en leuke plantjes.
Gefelicciteerd met de nieuwe aanwinst, Heel knap veulen met goede beweging. Naam????
En nog Van harte gefeliciteerd met je eerste prijzen, knap gedaan.
Nog succes met Idaza, ben benieuwd wat eruit komt.
Haar roepnaam op dit moment is Vera (had Sadie bedacht en zelf had ik niets beters dus ja
) een geregistreerde naam heeft ze nog niet maar moet beginnen met V en eindigen op -daza. Zat te denken aan Varidaza, moeders Raven is Ravidaza.
Idaza is inmiddels ook al bevallen, daar plaats ik zometeen de foto's van. Als ik alles in 1 update had gepropt begint Bokt te steigeren
beenjesshar schreef:Wauw wat is en wordt het mooi bij jullie prachtig
Gefeliciteerd met de knapperd
Dank jewel 
Zoals ik hierboven al zei, is Idaza inmiddels ook bevallen
Ze was al een paar uur wat onrustig dus ik hield haar goed in de gaten. Om een uur of 4 's morgens begon ze dan toch echt

Nog even opgestaan om ergens anders te gaan liggen

En daar was 'ie al!

Een grote langbenige bruine hengst! Met een super leuke bles en 2 witte voetjes.

Eerste keer naar buiten 

Hij is echt heel erg ondeugend, kun je aan z'n koppie ook wel een beetje zien vind ik

Maar ook heel lief en nieuwsgierig

Na een paar dagen wennen en leren om mama te volgen (doet 'ie nauwelijks, is eerder andersom
) mocht hij samen met Raven en Vera in de grote weide

Vera vond het wel interessant maar te spannend om er al op af te gaan

Hier moeder Idaza met dochter Raven en kleindochter Vera... wel speciaal zo met 3 generaties!

Verder ook nog een oefenwedstrijdje meegepakt met Valegro
Op stal daar naast Jasper, gezellig!

Ennn... hij heeft het gewoon weer super gedaan, 71% en 68% en eerste en tweede plaats

Thuis ook niet stilgezeten natuurlijk, omdat de paarden nu meer buiten staan ben ik begonnen/verder gegaan met het afschuren van de planken voor de stallen en de afwerking

Links al droog, rechts net gedaan
En man heeft mij geholpen om het draad in de uitloopjes te vervangen met planken, wel zo veilig met de veulentjes (die hebben daardoor nog geen toegang gehad tot de uitloopjes, maar dat kan nu dus wel
)