Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickyyyy schreef:Marjan, met min 5 een rondje gelopen? Arme jullie![]()
musiqolog schreef:Mlies schreef:Ik vind het leuker dat iemand met zo'n opening komt dan het altijd 'hoi, alles goed?'
Wees origineel, val op tussen de rest van de matches.
Gisteren begon een man "Je zou eens moeten weten hoeveel keer ik naar links heb moeten swipen voor ik zo'n mooi meisje als jou tegen kwam.."
Natuurlijk zegt hij dat tegen elke match, maar het gesprek begint wel spontaner daardoor.
Ik heb mijn halve leven gehoord dat je openingszinnen zo gewoon mogelijk moet houden. Dus niet: "Hoe wil je je eitje morgenochtend? Bevrucht?" en ook niet "Deed het pijn toen je uit de hemel viel?"
Natuurlijk is Tinder de kroeg niet: je bent daar expliciet om te daten, niet voor een gewoon gesprek. Dus zo'n neutraal "Hoi, alles goed?" is dan inderdaad wel erg voorzichtig. Maar zo'n one-size-fits-allcompliment van "ik heb zo vaak moeten swipen voor ik zo'n mooi meisje tegenkwam", en dat dan bij elke geaccepteerde match - ik zou het niet kunnen.
Gianti schreef:Mlies schreef:Ik vind het leuker dat iemand met zo'n opening komt dan het altijd 'hoi, alles goed?'
Wees origineel, val op tussen de rest van de matches.
Gisteren begon een man "Je zou eens moeten weten hoeveel keer ik naar links heb moeten swipen voor ik zo'n mooi meisje als jou tegen kwam.."
Natuurlijk zegt hij dat tegen elke match, maar het gesprek begint wel spontaner daardoor.
Haha zo zie je maar hoe het verschiltik krijg van tweede juist kriebelde n heb liever dan Hey hoe is het
Mlies schreef:Nouja, je moet iemand vinden die dezelfde humor heeft...
Citaat:Drie tennisrackets zitten in een boom te klaverjassen. Komt er een ei voorbij. Vragen de tennisrackets: "Hé ei, wil je meedoen?" "Nee sorry," zegt het ei, "ik moet naar de kapper."
hyppolyte schreef:Oh wow... Ik hou best van zoutloze humor, maar dit gaat mij ook echt te ver...
En dan ben ik dus al echt van de slechte woordgrappen en de humor à la Elsink, Finkers (van die oldschool oliebol) 'Bakemaaaa, zet 'm dan op de punt!