Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, als ik overhou is het van mij gewoon
. Maar houd vaak niet echt wat over of misschien 2 a 3 euro ellepel schreef:Nou ja er zit toch voldoende groente bij?
Wel netjes hoor voor dat geld om toch genoeg te eten te hebben![]()
Bij de jumbo hebben ze wasmiddel met 50% korting, heb toch maar een extra doos mee genomen
Lillith24 schreef:Wat ik dan niet begrijp, als je de helft van t vlees had geschrapt uit je weekmenu had je waarschijnlijk wél een pak luiers kunnen kopen. Bovendien is het veel gezonder.
DebGizmo schreef:Lillith24 schreef:Wat ik dan niet begrijp, als je de helft van t vlees had geschrapt uit je weekmenu had je waarschijnlijk wél een pak luiers kunnen kopen. Bovendien is het veel gezonder.
Klopt, maar ik had nog genoeg luiers in huis, dus die had ik sowieso niet hoeven halen. Overigens is het maar heel weinig vlees hoor, max twee stukjes. Ik eet zelf liever vegetarisch, maar mijn kinderen willen graag een stukje vlees (alhoewel ik wel steeds vaker vegetarisch 'vlees' haal) Per twee kinderen dus 1 stukje vlees.
(Neem aan dat je stukje voor mij bedoeld was)
chamion schreef:Damm, ik ben woest op mezelf. De deen had gisteren melk in de aanbieding, 35 cent per pak. Dat is echt goedkoop. Alleen ben ik volledig vergeten te gaan. Nouja denk ik nog die 10 cent per pak die ik uitspaar is tot daar aan toe. Hebben ze bij de Aldi hun melk duurder gemaakt.....van 45 cent naar 69 cent. Dus had ik bijna 50% kunnen uitsparen.....![]()
Verder gaat het goed. Deze week 1,35 te veel uitgevenze hadden weer mijn lieveling tzatziki. Dat verkopen ze alleen in de zomer (vroege vogels!
) en daar moest natuurlijk gelijk een bakkie van mee

vaak even op vrijdag of zaterdag wat er de afgelopen week in de bonus is en voor de week er na. Dan kan ik in het weekend nog halen van de oude bonus of wacht 2 dagen op de nieuwe bonus.
werken is veel goedkoper. Lillith24 schreef:Ik las net m'n quote terug en het komt nogal bot over zo bedoelde ik het niet iig.
Op het eerste gezicht lijkt het dan veel vlees en dat is gewoon prijzig. Vleesvervangers zijn ook prijzig idd. Het is meer als tip dan als kritiek eigenlijk, maar dat realiseer je zelf ook natuurlijk.
begrijp je reactie heel goed. Vlees is nu eenmaal duur, ookal koop ik het vaak met 35% korting sticker.
Martine schreef:Je bent toch niet echt woest op jezelf mag ik hopen?
Denk niet dat hierom woest zijn op jezelf goed is voor je eigen gemoedstoestand?

Donna89 schreef:Ik mag nog tot de 23e. Maar tot nu toe gaat het met boodschappen budget goed. Nu de rest van de uitgaven nog... haha
Als die kleine ditjes en datjes
Al zijn we wel lekker uit eten geweest en samen geshopt. Was nodig
Hou deze maand als het goed is 70 euro over ipv dat ik te kort kom.
DebGizmo schreef:Ik heb het zelfs met bonnetjes, dat ik me aan t eind van de week afvraag wat ik eigenlijk precies gekocht heb. Gelukkig kan ik het dan nog terug zien![]()
Ik moet ook erg gaan oppassen deze maand. Vanwege oa kinderbijslag houd ik deze maand fors meer over. Als je dat van tevoren weet, ben ik toch sneller geneigd makkelihker geld uit te geven. Morgen uit eten met vriendinnen, zij betalen voor mij. Is nog voor mijn verjaardag. Ik heb wel aangegeven dat ik de extra drankjes wel gewoon zelf betaal. Zondag hoef ik alleen eten voor mezelf te regelen, maar dat heb ik al in huis. Heb nu nog 20 euro van de 70 tot woensdag maar dat moet met dit weekend makkelijk te redden zijn
Mijn stufi stopt straks dus ik ben nu even maximaal aan het lenen en weg aan het zetten zodat ik daar straks even mee vooruit kan. Ik zit nu een paar maanden vooruit te kijken in mijn excel bestand, zo van woooow
ik heb gewoon 600 euro over straks na de huur!